Skocz do zawartości

[E34 525i] Dławi sie benzyna a na gazie gasnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem ze swoja BMW 525i.

 

Wczoraj jak jechałem nagle auto mi zgasło, jak go odpaliłem nie mógł w ogóle wejść w obroty skakało od prawie 0 do 1000 i nie miał w ogóle siły jechać po prostu blokowało go po wciśnięciu gazu jak by benzyna nie dochodziła. Jak odpalę na gazie to obroty wejdą na 1000 i odrazu gaśnie.

Myślałem że świece i kupiłem nowe i założyłem dzisiaj. Odpalił na benzynie, przejechałem jakieś 50 km, potem auto postawiłem pod blokiem stał ok.2-3 godzin, i jak go odpaliłem po tym postoju przejechał 200 metrów i koniec obroty spadły a auto nie ma siły jechać (szarpnie nim). Cofnąłem do tyłu i zacząłem zjeżdżać pod blok znowu a tu auto znowu dostało siły. Ale obroty ma ok 750.

 

Prosze o pomoc bo nie wiem co mu dolega :(

Licze na wasza pomoc.

Opublikowano
A i jeszcze wyskakuje mi co jakis czas bła napisze zle bo nie znam niemieckiego - bateryje albo coś podobnego (pomojemu to bateria ala jaka??) i zegary lekko przygasną wtedy, albo dzisiaj błąd Sensor Motors coś koło tego :/
Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem taka rzecz ze jak silnik jest zimny chodzi fajnie, ale jak się zagrzeje do swojej temperatury obroty spadają i auto gaśnie i nie da się go odpalić dopiero jak ostygnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cewka albo czujnik wału.Pomierzyć rezystancje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Miałem kiedyś takie same objawy w innym aucie. Okazało się iż po prostu katalizator poszedł totalnie w rozsypkę i zatykał wydech. Nie było wylotu spalin to się dusił.
Opublikowano
weź nim spróbuj się przetoczyć kawałek i gaz do oporu mu wciśnij, jak załapie, to bedzie tak jak u mnie, przepływkado wymiany,

 

 

A gdzie sie ta przepływka znajduje?? Jk ona wyglada??

 

Bo teraz wogóle nie pali nie moze złapac obrotów, łapie ale nie moze zajarac :/ Moze sie tak dziac jak sie przestawił zapłon?? Bo szarpneło mi samochodzem w czasie jazdy i od razu stracił obroty :/

Opublikowano
Jeżeli się rzeczywiście przestawił, to jak najbardziej, ale wątpie w jego przestawienie.

 

We wtorek bede pasek wymieniał bo mi sie zdaje ze sie slizga na pasku, musiało zabki sciac, bo tak samo chodzi silnik jak chodził ojcu jak sie pasek zerwal. I to samo powiedział mi mechanik jak mu powiedziałem ze autem szarpneło i obroty zaczeły wariować!

Opublikowano
Zmień kolego lepiej mechanika bo czy to silnik M30 czy też M50 to oba mają łańcuch i nie mają paska rozrządu więc to odpada i każdy mechanik powinien o tym wiedzieć.Napisz z którego roku masz auto
Opublikowano
Zmień kolego lepiej mechanika bo czy to silnik M30 czy też M50 to oba mają łańcuch i nie mają paska rozrządu więc to odpada i każdy mechanik powinien o tym wiedzieć.Napisz z którego roku masz auto

 

 

Kolego to jest silnik M20 koni 170 a rok auta 1988 a silnik miał wymieniany 2000 na ten M20 170 koni. I ma pasek bo sprawdzałem dzisiaj i ma pościnane 6 ząbków jutro go będę wymieniał :)

Opublikowano

Dobra wymieniłem pasek był przestawiony rozrząd o jeden ząbek. Ustawiłem rozrząd założyłem nowy pasek i autko śmiga. Wiec każdy kto tu pisał to źle pisał bo to ani:

 

- Cewka albo czujnik wału

- przepływka

 

 

Tylko porostu mechanik źle naciągnął pasek i się zołza jakimś cudem przestawiła o jeden zabek.

Pasek wymieniony rozrząd ustawiony pasek naciągnięty tak jak powinien być i auto śmiga :)

 

 

Ale dzięki koledzy za dobre chęci :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.