Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

No więc dam konkretną odpowiedź na temat wymiany akumulatora: Przy wymianie na akumulator o tych samych wartościach Ah nie trzeba nic robić, przy wymianie na inny trzeba użyć dis/inpa/isss aby przypisać sterownikowi pojemność aku(przy tym należy uwzględnić jakie akumulatory są możliwe do przypisania) Z tym rozładowywującym się akumulatorem proponuje włączyć w szereg amperomierz zostawić autko na około godzinke i zobaczyć jaki jest pobór prądu. Jeśli będzie powyżej 80mA to należy pokolei odłanczać sterowniki do momentu w którym prąd poboru spadnie do wartości około 10mA,uwzględnić przy tym urządzenia typu cb,gps,dokladany alarm,itp. Aha zapomniał bym jeśli będziesz chciał dokonać pomiaru poboru prądu otwórz sobie tylną klape pozniej zatrzaśnij np śrubokrętem i zamknij samochód z pilota. Z praktyki wiem że to dość monotonna robota i nieraz trwająca dość długo.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiec zrobiłem pomiary:

Uspiony ok 60mA

obudzony 3A

kluczyk w stacyjce ok 6A

Włączony zaplon ok 12A

jak napięcie osiągnie 11.8v to resetuje się zegar i spalanie, lecz reset jest wywolywany prawdopodobnie przez IBS, po jego odłączeniu narazie spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.