Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
NA 100 procent regulator i nie trzeba wymieniac alternatora mialem to samo koszt regulatora okolo 450 zl pozdrawiam

 

kupowałeś w ASO ?

 

zobaczymy co na ten temat powie FRANZ jeśli u Niego po wymianie tego regulatora będzie OK to ja się nie zastanawiam tylko od razu go zmienię.

Opublikowano

hej,

 

w miedzyczasie na PW rozwiazalem problem innemu koledze i tez wymiana alternatora i po klopocie, juz sie nic nie zapala, nic nie wariuje itd itp... a serwis chcial mu robic update bo moze blad softu :duh: NACIAGAJA, albo naprawde nie maja ZIELONEGO pojecia!!!! Cudow nie ma, a chlopak zaoszczedzil kupe kasy!

 

Skovroon wez podpnij sie pod kompa, sczytaj bledy i jak jest over/under voltage to jestes w domu bo czekanie na to, ze komus innemu to pomoglo ( wymiana alter. lub regul.) to wcale nie znaczy, ze u Ciebie pomoze. Najpierw bledy a potem diagnoza, ale jesli objawy te same to jestes na tym samym wozku.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Regulator kupiłem w ASO, koszt 455zł (u mnie jest Valeo), wymieniłem ale jeszcze nie byłem na kompie. Wczoraj po raz kolejny zapaliły mi sie poduszki, choc wedłu komputera (przed wymiana regulatora) wszystko z nimi jest ok.Dam znac jak pojade na kompa i troche pojezdze.
Opublikowano
Nie jestem na 100% pewien, ale bedac w serwisie podpinajac samochod pod kompa nie mialem błedu over/under voltage, panowie w serwisie zastanawiali sie czy to nie regulator bo byl raz skok napiecia. Ale podpinajac samochod po raz kolejny i kolejny nie było skoków napiecia a samochod- elektryka wariowała.Pojade podpiac go kolejny raz pod kompa i zobacze.
Opublikowano

No i tak to sie objawia - u mnie skok napiecia czasami raz na pol roku byl i sie elektryka na sekunde wysypala i zaraz bylo ok, a czasami jak sie rozkrecil to i 3 razy dziennie wariowalo i to na dobre, ze trzeba bylo restartowac auto jak juz konkretnie regulator padal. Jak masz teraz chwilowe i bardzo rzadkei skoki to blad po jakims czasie z pamieci zostaje wyrzucony i go nie odczytasz.

 

Mowie Wam Panowie - poczytajcie moj post o tym, bo jak czytam Wasze objawy to sa one IDENTYCZNE!!! Jak pialem wczesniej na PW pomogle innemu koledze - mial to samo, czasami przez pare dni nic, a czasami jak sie zes.... to tez musial auto gasic, czekac i na nowo odpalac, zeby chcialo jechac. Ma nowy alter. i wisi mi teraz flaszke, bo auto smiga jak nowe.

 

Olac tych pseudo mechnikow z BMW - NIE MAJA POJECIA!!!! Q.... mechanicy to oni sie nazywaja bo maja papiery na to, a nie wiedze na papiery!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
No i tak to sie objawia - u mnie skok napiecia czasami raz na pol roku byl i sie elektryka na sekunde wysypala i zaraz bylo ok, a czasami jak sie rozkrecil to i 3 razy dziennie wariowalo i to na dobre, ze trzeba bylo restartowac auto jak juz konkretnie regulator padal. Jak masz teraz chwilowe i bardzo rzadkei skoki to blad po jakims czasie z pamieci zostaje wyrzucony i go nie odczytasz.

 

Mowie Wam Panowie - poczytajcie moj post o tym, bo jak czytam Wasze objawy to sa one IDENTYCZNE!!! Jak pialem wczesniej na PW pomogle innemu koledze - mial to samo, czasami przez pare dni nic, a czasami jak sie zes.... to tez musial auto gasic, czekac i na nowo odpalac, zeby chcialo jechac. Ma nowy alter. i wisi mi teraz flaszke, bo auto smiga jak nowe.

 

Olac tych pseudo mechnikow z BMW - NIE MAJA POJECIA!!!! Q.... mechanicy to oni sie nazywaja bo maja papiery na to, a nie wiedze na papiery!

 

 

 

DEF flaszka sie chlodzi tylko daj znac jak bedziesz w okolicy :D

 

Panowie tym kolega ktoremu pomogl DEF jestem ja i mowie wam, ze ma na 100% racje. Mialem dokladnie to samo. Pod koniec dzialo mi sie to non stop jak dojezdzalem do pracy ok40km. Wentylator zwalnial a po chwili wszystko sie sypalo po kolei. Po 5 min restart i ok. Jechalem do serwisu a oni problemu nie widzieli bo jak na zlosc nigdy nie dzialo sie to jak bylem u nich. Chcieli zmieniac kabel minusowy pomimo ze komp nie wywalal bledu IBS. Pozniej obwiniali soft i inne. Wszystko tylko nie alternator bo za kazdym razem jak sprawdzali miernikiem napiecie ladowania bylo idealne. Problem w tym, ze sa to chwilowe spadki napiecia i tego nie zlapia. Jedynie po bledach z kompa jakie mialem undervoltage na skrzyni, dynamic drive, active steering itd. bylo to widac jednak oni dalej obwiniali soft, IBS albo modul MPM.

 

Za namowa DEFA zmienilem alternator na nowy VALEO (nie kupowac w ASO bo kasuja wiecej) i jak reka odjal. Moj kolega mial ten sam problem 3tyg temu i rowniez pomoglo. Takze jak chcecie sobie oszczedzic nerwow i niepotrzebnych wydatkow to wymiencie caly alternator

 

Zycze powodzenia

Opublikowano
No i tak to sie objawia - u mnie skok napiecia czasami raz na pol roku byl i sie elektryka na sekunde wysypala i zaraz bylo ok, a czasami jak sie rozkrecil to i 3 razy dziennie wariowalo i to na dobre, ze trzeba bylo restartowac auto jak juz konkretnie regulator padal. Jak masz teraz chwilowe i bardzo rzadkei skoki to blad po jakims czasie z pamieci zostaje wyrzucony i go nie odczytasz.

 

Mowie Wam Panowie - poczytajcie moj post o tym, bo jak czytam Wasze objawy to sa one IDENTYCZNE!!! Jak pialem wczesniej na PW pomogle innemu koledze - mial to samo, czasami przez pare dni nic, a czasami jak sie zes.... to tez musial auto gasic, czekac i na nowo odpalac, zeby chcialo jechac. Ma nowy alter. i wisi mi teraz flaszke, bo auto smiga jak nowe.

 

Olac tych pseudo mechnikow z BMW - NIE MAJA POJECIA!!!! Q.... mechanicy to oni sie nazywaja bo maja papiery na to, a nie wiedze na papiery!

 

 

 

DEF flaszka sie chlodzi tylko daj znac jak bedziesz w okolicy :D

 

Panowie tym kolega ktoremu pomogl DEF jestem ja i mowie wam, ze ma na 100% racje. Mialem dokladnie to samo. Pod koniec dzialo mi sie to non stop jak dojezdzalem do pracy ok40km. Wentylator zwalnial a po chwili wszystko sie sypalo po kolei. Po 5 min restart i ok. Jechalem do serwisu a oni problemu nie widzieli bo jak na zlosc nigdy nie dzialo sie to jak bylem u nich. Chcieli zmieniac kabel minusowy pomimo ze komp nie wywalal bledu IBS. Pozniej obwiniali soft i inne. Wszystko tylko nie alternator bo za kazdym razem jak sprawdzali miernikiem napiecie ladowania bylo idealne. Problem w tym, ze sa to chwilowe spadki napiecia i tego nie zlapia. Jedynie po bledach z kompa jakie mialem undervoltage na skrzyni, dynamic drive, active steering itd. bylo to widac jednak oni dalej obwiniali soft, IBS albo modul MPM.

 

Za namowa DEFA zmienilem alternator na nowy VALEO (nie kupowac w ASO bo kasuja wiecej) i jak reka odjal. Moj kolega mial ten sam problem 3tyg temu i rowniez pomoglo. Takze jak chcecie sobie oszczedzic nerwow i niepotrzebnych wydatkow to wymiencie caly alternator

 

Zycze powodzenia

 

O jak milo!!! :)

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
W tym tygodniu pojade na kompa skasowac błedy bo cały czas palą mi sie poduchy, ale od wymiany regulatora nic podejrzanego sie nie zapalilo :)
Opublikowano

a masz może numer części tego regulatora?? i ile Cię to kosztowało ?

 

na allegro nie moge niczego takiego znalesc.. chyba ze widnieje pod inna nazwą..

 

czyli navi, predkościomierz, dsc i inne kontrolki już nie głupieją ?? :wink:

Opublikowano

Numeru niestety nie mam. Tez szukałem regulatora na allegro ale nic nie było. Musisz jeszcze zobaczyc czy masz alternator Valeo czy Bosch. Z Boscha znalazlem cos takiego http://allegro.pl/regulator-napiecia-bmw-bosch-oryginal-i1301279981.html .Ja Valeo kupilem za 455 zł w ASO, a wymieniłem go sam- jest to dosc proste-nie trzeba nawet wyciagac alternatora-wystarczy wyjac puszke filtra powietrza, pozniej odłaczasz kabel plusowy od alternatora, zdejmujesz ten czarny plastik-on jest chyba na zatrzaskach, odkrecasz regulator (3 lub 4 nakretki)wyjmujesz, wkladasz nowy i zrobione.Trzeba tylko zwrocic uwage jak zdejmiesz regulator czy powierzchnia komutatora jest idealnie rowna, czy nie porobily sie jakies "wżery". Jesli sa, to powierzchnie trzeba wyrownac. Od czasu wymiany nie pojawiła mi sie zadna "podejrzana" kontrolka.

DEF miał racje. WIELKIE dzieki mu za to.

Opublikowano

Musze przekręcić do ASO i podpytać jakiego typu mam ten regulator.. czy bosh czy Valeo..

Niby na bmwoem pokazuje że jest to valeo o numerze 17836490.. ale upewnić się trzeba.

 

Franz a z którego roku masz auto?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

FRANZ80, DEF, buska10, robertp81.. ukłony za zdiagnozowanie mojego problemu :cool2: :cool2: :cool2:

 

założyłem nowy regulator i błędy itd.. jak ręką odjął :lol: :lol:

 

jeszcze raz wielkie dzięki :clap:

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej,

 

Jesli kupisz identyczna baterie - moc i pojemnosc to powinno sie obejsc bez adaptacji - ja podmienialem u siebie kiedys na pare dni i wsadzilem kupiona w Halfords, o identycznych parametrach co oryginal i wszycho smigalo...

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A ja poruszę jeszcze jeden temat związany z ładowaniem/akumulatorem. U mnie sytuacja wyglada tak że wystarczy że posłucham radia, pare razy włącze zapłon itp i po godzine lub troche więcej mam komunikat o rozładowanym akumulatorze i reset zegara itp. W pierwszym odruchu pomyślałem że to aku, więc go wymieniłem i zarejestrowałem. Ogólnie niewiele się zmieniło, pluje sobie w brodę że oddałem dobry org. aku za cene kaucji 30zł:(. Na oko wygląda jak niedoładowanie, ale ostatnio po w sumie około 7h jazdy, na drugi dzień miałem to samo. Napięcie ładowania w ukrytym wynosi około 14,3V i co ciekawe jak np na postoju przygazowuje to na jakieś 0,5sekundy napięcie spada, czasem nawet do 12,9V, podczas jazdy jest w miarę stabilnie. Brak jakichkolwiek błędów związanych z ładowaniem, napięciem, jedno co mnie zastanawia to wskazania INPY dla BSI, pozycja "entladen waren motorlauf" pojawiają się tam Ah czyli jakby akumulator rozładowuje się podczas pracy silnika. Na koniec dodam że wymieniłem BSI na inny egzemplarz, używany ale zachowuje się dokładnie tak samo. Zastanawiam się własnie da wymianą alternatora, ale nie lubie takiego nieuzasadnianego wymieniania więc chciałbym poznać wasze zdanie.
Opublikowano
u mnie tez aku padalo dosc szybko-auto jak jest pobudzone, to aku zasila wiele inncyh elektrycznych czujnikow itp. wiec pobiera sporo pradu i stad szybko padajaca bateria.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
No ale mam akumulator 80Ah wiec zakładając że jest naładowany na full, to zeby go wyladować w 2 godziny trzeba by pradu rzędu kilkadziesiąt A a to przecież chyba nie możliwe żeby coś tyle żarło. Podłącze dzis miernik i zobacze jaki jest pobór, opisze to później

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.