Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mozecie mi poradzic gdzie dobrze i skrupulatnie sprawdza mi benzynowe e61 w Warszawie? Preferowane dzielnice to albo wylot na Piaseczno, albo Wola/Bemowo. Wiem ze jest specjalny watek o warsztatach, niemniej jednak ma on profil glownie naprawczy, a mi chodzi tylko o sprawdzenie mechaniki, blacharki i elektroniki (komputer). Moze warto udac sie po prostu do ktoregos z autoryzowanych serwisow? Jesli ktos korzystal ostatnio z takiej uslugi, to prosze o opinie.

 

Pozdrawiam,

Wojtek

Opublikowano
Dobrze to chyba nigdzie... niestety... ale auto możesz nieco ogarnąć w Piasecznie http://www.auto58.pl/...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Hej,

a jednak nie. Ktos tam sie im rozchorowal i w chwili obecnej nie sprawdzy mi w zwiazku z tym elektroniki, a blacharka sie nie zajmuja, wiec kwestia pomiarow grubosci lakieru, etc. rowniez odpada. Gdzies poza autoryzowanym serwisem mozna to zrobic kompleksowo?

Opublikowano
Grubość lakieru to nie wszystko i samemu to można zmierzyć, ale część karoserii jest aluminiowa więc lipa. Ważna jest mechanika i elektronika.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
w pelni zdaje sobie z tego sprawe, niemniej jednak lepiej jak fachowiec przylozy czujnik tu i owdzie i porowna z typowymi wartosciami dla tego modelu.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Polecam ASO Inchcape Motor al. Prymasa Tysiąclecia 64. Sam u nich serwisuje auto i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Z tego co pamiętam to pełne sprawdzenie autka to koszt ok 600zł. Najlepiej zadzwoń i zapytaj, polecam doradcę serwisowego który mnie obsługuje Pan Janusz Wieczorek tel. (22) 5333500. Myślę że warto :cool2: .
Opublikowano
Ok, widze ze watek wrocil, dziekuje za wszystkie sugestie, mimo ze auto od paru miesiecy juz sprawdzone i kupione. Bylem ostatecznie w Autoreducie i to okazalo sie niestety kompletna porazka. Ten "serwis" jest moim zdaniem niepowazny, ale to juz chyba opisze w osobnym poscie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja się podłączę jeżeli można.

 

Skoro:

- Aseko nie bo karoserii nie tzn niekompleksowo

- Autoreduta nie bo nieprofesjonalni i kolega wyżej narzeka

- BMW Inchape dosyć drogo

 

to może ktoś ma jakiś inny pomysł. Ktoś przerabiał gdzie jest przede wszystkim profesjonalnie i rzetelnie a przy tym w miarę w rozsądnej cenie. Chodzi mi o to żeby to był profesjonalista który potrafi rozpoznać auto po dzwonie także po niefabrycznych spawach i innych małych niuansach kiedy wejdzie pod samochód i się poprzygląda. Tzn ma dużą wiedzę na ten temat bo czujnikiem to i małpa potrafiłaby sprawdzić. :lol: A przy okazji sprawdzi elektronikę itd. Albo nawet niech będzie drogo w ASO, tylko niech ktoś mnie przekona że np pan Zdzisiu z ASO tak się na tym zna że popatrzy bardzo dokładnie w miejsca w które wie gdzie patrzeć i sprawdzi wszystko na pewno dobrze. Nie tak że po sprawdzeniu wie się tyle co przed. :mad2: TAK miałem w ASO Rzeszów. (Nie polecam!!!).

 

Dzięki i pozdrawiam

Mario

Opublikowano

Osobiście mogę polecić jednego człowieka w Szczecinie. Tak, wiem że to nierealne żeby tam jechać, w związku z tym szukałem kogoś w Warszawie. Auto Reduty nie polecam (tym bardziej że moim zdaniem nielegalnie podszywają się pod autoryzowany serwis), o Aseko trudno mi mówić, bo jak chciałem sprawdzić u nich auto, to "jeden kolega był chory" i nie było możliwe sprawdzenie elektroniki. W tej sytuacji, jeśli miałbym robić to dzisiaj, odżałowałbym chyba trochę grosza i zdecydował się na Inchcape. Przynajmniej wiadomo za co się płaci, a jak coś będzie nie tak, można się odwołać do BMW Polska. Tymczasem ja po Auto Reducie nie mam do kogo się odwołać, więc sprawa chyba skończy się w sądzie. Zaletą każdego ASO jest to że auto zostanie sprawdzone kompleksowo, łącznie ze ścieżką diagnostyczną, a zaletą już konkretnie Inchcape jest to, że mają najniższe ceny z warszawskich ASO BMW. Inchcape za takie sprawdzenie chce bodajże 600-650 zł, a np. Auto Fus 900. Auto Reduta bodajże 300 zł, ale po tym jak widziałem ich w akcji, już więcej nigdy im nie zaufam.

A tak na marginesie ciekawa jest sprawa z cenami w Auto Reducie. Do tego stopnia podszywają się pod ASO, że ceny mają.. wyższe niż w ASO! Porównywałem parę ofert od nich z Inchcape, no i w Inchcape było taniej.

Dodam jeszcze że moje auto zostało w Auto Reducie uszkodzone - sprawa do dziś jest nierozwiązana, a parę miesięcy już minęło.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Odnośnie Inchcape Motor :

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem X5 z USA rocznik 2009

Otrzymałem zaproszenie z BMW Polska do zgłoszenia sie z samochodem do najbiższego ASO w celu wykonania naprawy serwisowej.

W dniu dzisiejszym , po długo wyczekiwanym terminie pojawiłem sie w BMW Inchcape Warszawa .

Samochód zostawiłem o 9:30 z terminem odbioru na g.14.

Przed g. 14 zadzwonił miły pan i poinformował, iż moje auto będzie gotowe na g.17, później kolejny telefon - 18 :30 - auto gotowe.

O 18 :30 pojawiłem sie w serwisie, auta na placu nie było. Dopiero po kilku minutach oczekiwania ,wbiegł zadyszany serwisant - jest coś nie tak ,pali się kontrolka silnika. !!!

Pojazd wrócił "na warsztat", błąd "skasowany" ., otrzymuję klucze , wsiadam do samochodu , odpalam.......pali sie kontrolka silnika. !!!!

Jest g. 19:15. serwisanici idą do domu.....a przesympatyczny pan z serwisu..... można jechać , bo i tak dziś już nic się nie da zrobić.

Diagnoza wykazała na błąd czujnika spalania. Mówię sympatycznemu panu że oddawałem auto sprawne , a teraz mam święcący problem.

Jutro rano mam sie zgłosić ponownie !!!

Jakaś masakra , oddałem sprawny samochód , otrzymałem natomiast niesprawny !!!

Może ktoś miał podobne problemy

Opublikowano

Też stanowczo odradzam Autoredute w Warszawie.

Sprawdzałem tam swoje e46. Według speców z Reduty wszystko było ok, stan mechaniczny perfect. Okazało się jednak (po wizycie u Pana Adama w Raszynie), że sprzęgło + dwumas do wymiany, termostat do wymiany, poduszki silnika do wymiany.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.