Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich ostatnio tzn. w sobote wyskoczyłem swoim autkiem do wrocławia przez A4 i wszystko by było w porzadku do czasu kiedy zauważyłem kolesia zapierdzielającego BMW 660i no i przykleiłem sie do niego i za nim lecieliśmy tak około 100km czasami moja prędkość przekraczała 230km/h aż w pewnym momencie moja bunia straciła moc tzn ja gaz do konca a ona nie chce przyspieszać a zwolniłem do 200km/h i chciałem dojść do tej 660i i patrzę na temperaturę silnika a ona poprostu zaczęła drastycznie rosnąć, dobrze że w porę zauważyłem zwolniłem przez chwilę temperatura zaczęła spadać, wróciła do normy i znowu ogień, dogoniłem kolesia i znowu za nim i znowu po jakimś przejechanym odcinku to samo brak mocy i wskazówka temperatury idzie do góry, teraz pytanie co może być przyczyną chyba pęd powietrza dostatecznie chłodzi chłodnicę by się zagrzała, no chyba że wisco mam padnięte i dlatego tak się działo, powiem szczerze w upały jakie były w lipcu w korkach samochód nie miał tendencji do gotowania ale szczerze nie usłyszałem by wisco się zasprzęgliło by bardziej schłodzić chłodnicę, albo coś innego dzieje sią z silnikiem, bardzo proszę o sugestie co mogło być przyczyna tego przegrzewania się silnika.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
z tego co pamietam visko najłatwiej sprawdzic tak: na zimnym silniku musi krecic sie lekko nie stawiac oporów natomiast po osiagnieciu temperatury roboczej ma byc wyczuwalny opór podczas krecenia
Opublikowano

Więc jeśli temperatura jest niska to wisko powinno swobodnie się obracac? A jesli osiągnie swoją temperaturę to powinno się obracać z oporem?

Czy dobrze zrozumiałem? Więc to nie jest problem silnika tylko wisko padło, bo jakos w bardzo upalne dni nie słyszałem charakterystycznego szumu wentylatora. Ciekawe ile takie wisko kosztuje i je się wymienia z pompa wody czy da rade osobno to wymienić?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
A skąd niby wiskoza wie że jest ponad 2500 obrotów ?? Skoro po przekroczeniu temperatury daje opór i kręci wentylatorem przy np. 1500 obrotów to zwiększenie ich niczego nie zmieni - dalej będzie się kręcił.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

Siła odśrodkowa kolego.

 

Wracając do tematu, jeśli chcesz używać ciągnika rolniczego do wyścigów to oczyść najpierw chlodnicę myjką ciśnieniową.

Opublikowano

 

Wracając do tematu, jeśli chcesz używać ciągnika rolniczego do wyścigów to oczyść najpierw chlodnicę myjką ciśnieniową.

 

Nie wolno czyścić chłodnicy myjką ciśnieniową... aczkolwiek czystość ożebrowania chłodnicy warto sprawdzić... myjką ciśnieniową możesz ją tylko załatwić, że nie będzie zdatna do niczego... a marginesem mówiąć karawanem za wyścigi też niema się co brać... ma swoje miejsce i określoną prędkość w kondukcie... srebrny z czarnymi szybami ostanio bardzo modny w tej branży... (sory za częściowe OT, ale [bAD]... mnie takie zachowanie, choć fanem diesel'a nie jestem i do kombi również nic nie mam...)

Opublikowano

Ja nie mam ciemnych szyb i się nie śigam na drogach publicznych.

G mnie obchodzi czyim jesteś fanem i co Cię [bAD] lub nie.

Opublikowano

 

Wracając do tematu, jeśli chcesz używać ciągnika rolniczego do wyścigów to oczyść najpierw chlodnicę myjką ciśnieniową.

 

Nie wolno czyścić chłodnicy myjką ciśnieniową... aczkolwiek czystość ożebrowania chłodnicy warto sprawdzić... myjką ciśnieniową możesz ją tylko załatwić, że nie będzie zdatna do niczego... a marginesem mówiąć karawanem za wyścigi też niema się co brać... ma swoje miejsce i określoną prędkość w kondukcie... srebrny z czarnymi szybami ostanio bardzo modny w tej branży... (sory za częściowe OT, ale [bAD]... mnie takie zachowanie, choć fanem diesel'a nie jestem i do kombi również nic nie mam...)

Kolego ja nie ścigam się tym samochodem tylko czy jest możliwe by moja 330d się gotowała gdy jadę prędkościami rzędu 210-220 km/h bo kiedys poldasem 1,9 D z silnikiem citroena to dawne czasy, jadąc z Krakowa do Katowic A4 zapierdzielałem na maksa przez dłuższy odcinek drogi prawie 160km/h i silniczek nawet nie zmienił swojej mocy a temperatura stała w połowie, dlatego założyłem ten watek czy to normalny objaw, byc może Dieslami nie wolno jechac tak szybko bo silniki są plasteliny i się stopią, za bardzo nie rozumiem i dlatego myślałem że może mój silnik ma jakiś problem i ktos mi to wyjaśni i napisze cos konkretnego na ten tematbo moim zdaniem to nie jest normalne, ale jesli Kolega Jakub napisał że wisko nie pracuje powyżej 2500obr/min to o co chodzi? Proszę o pomoc w tej kwestii, choc szczerze powiedziawszy to jeżdżę bardzo delikatnie, a autko w korkach i przy normalnej jeździe trzyma prawie pion tzn. będąc u Kolegi Roger-Nysa na spotkaniu, przy podpięciu kompa pod autko stwierdził błędy uszkodzony sterownik świec żarowych i błędy klapek w kolektorze ssącym i sterowanie tymi klapkami, u mnie sterowanie jest elektroniczne a nie na podćiśnienie, może to te pierdzielone klapki powoduja przy maksymalnych prędkościach wzrost temperatury bo poprostu są zamknięte?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Klapki w kolektorze nie mogą mieć znaczenia bo nie rozwinąlbyś takiej prędkości.

Najprawdopodobniej przyciąl się termostat (zdarza się) , masz brudną chłodnicę lub co najgorsze zużytą pompę wody(mało prawdopodobne, ale możliwe).

 

Visco wyłącza sie powyżej pewnej prędkości obrotowej bo wlączone na pewno uszkodziłoby łożyska w pompie wody.

ktoś kto zna zasadę pracy tego urządzenia przyzna że to logiczne, aby visco w czasie jazdy nie działalo. Pomyśl z jednej strony masz uderzenie powietrza przez nerki, a z drugiej jest hamowane przez dzialajace visco.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.