Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poniewaz watek o zakupie uzywanego od Dilera zostal zamkniety ponizej wrazenia (Warszawa)

- masa aut uzywanych (na oko z 50 sztuk - praktycznie wszystko poza X6) - wszystkie mozna sobie zobaczyc w 1 miejscu)

- super lokalizacja - kazdy moze zobaczyc - nawet w razie deszczu byl dach Centrum Partii na glowa :8)

- duzo wolnego miejsca do zaparkowania - parking przy Mysiej - 50m od imprezy

- bardzo duzo testowek - bez umawiania, czekania jazdy testowe, bez limitu kilometrow po pustych ulicach Warszawy (niedziela) - kazdy diler dal kilka aut.

- kawka, herbatka, ksiazki do rysowania dla dzieci, piekne hostesy, miejsca dla osob czekajacych na testujacych mezow

 

Przejechalem sie 320dA, poniewaz ta watek o tym modelu opisze wrazenia:

- nic nie wieje, mimo braku windshota :?: - na pewno mniej niz w lexusie 250 Cabrio czy Z4 z windshotem

- niespotykany komfort, nie sprawdzilem czy mial runflaty, ale auto bylo w Mpakiecie i po dolach przemykalo nadzwyczaj przyjemnie

- tak na prawde to ten 6-biegowy automat daje rade. Jezdzilem ostatnio F10 520dA i X640d i 8-biegowy jest the best, ale do takiego "malego" silniczka wiecej nie potrzeba.

- cudowna nawigacja - rozdzielczosc, odwzorowanie budynkow - jak w grze elektronicznej

- niestety nie mozna usiasc tak nisko jak w e90/91 czy e92 - przynajmniej wygodniej sie wsiada :D

- dzwiek Hifi - rzeczywiscie gra lepiej niz std, ale Ci co mowia ze nie warto doplacac do Hifi Prof, co teraz zwie sie HK nie maja racji :nienie:

...tak sobie mysle, ze bedzie to moje kolejne auto...obym tylko z uwagi na niemala ilosc miejsca nie jezdzic z tylu za zona (lubi prowadzic) i dzieckiem (z tylu na pewno wieje) :mad2:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Mimo nielimitowanego czasu poruszalismy sie jednak w Warszawie. Wiec nie bylo za szybko.

Mi jazda do 110-120 odpowiada - skoro przy takich predkosciach nie wieje jest ok

Powyzej 160 to i tak nie ma znaczenia - wtedy predkosc jest tak duza, ze w ogole nie wieje.

Testowalem ostatnio Z4 w ulewnej burzy - powyzej 150 nie wpadnie nawet jedna kropla do srodka :P , a przy niskich temperaturach (10-15 stopni) tylko bardzo duze predkosci ratuja przed zimnem - niby paranoja, ale rzeczywiscie tak jest - ped jest tak duzy, ze cale zimne powietrze omija kabine i nagrzewanie ogrzewa srodek miedzy szybami :)

 

O ile 320i w cabrio to porazka, to 320d daje rade. Diesel spokojnie daje sobie rade z ciezarem. W koncu to juz 380Nm z tej pojemnosci.

Jak dla mnie w roadsterze potrzebna jest duza moc dla funu.

Ale w e93, ktore jest:

- ciezkim klocem (a przy masie jak wiadomo potrzebny jest raczej moment niz moc, inaczej w tirach, traktorach bylyby benzyny)

- w ktorym sie wysoko siedzi jak na "komfortach" w E60

- daleko mu do bycia mistrzem szybkiej jazdy wokol slupkow lub na torze z uwagi na srodek ciezkosci i komfort (nawet w M-pakiecie to "ponton" przy Z4)

... to zdecydowanie potrzebny jest moment:)...no chyba, ze bulgot V8 M3 :)

Do dzis myslalem ze cabrio w D to porazka ale zmienilem zdanie.

Jedyne co jest problemem to cofanie. Wtedy przy otwartym dachu mozna zassac nosem troche "parafiny" :norty:

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poniewaz watek o zakupie uzywanego od Dilera zostal zamkniety....

Wątek jest ciągle otwarty, został zamknięty drugi o tej samej tematyce :nienie: :norty:

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.