Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moca w 530d 99r. auto nie jedzie na 184KM tylko moze na 140KM :( nie ma ciagu w zakresie od 1tys do 3tys obrotów dopiero po przekroczeniu 3tys. cos sie odpycha a w tym zakresie obrotów powinien dostawac duzego strzała mocy auto pali na tyk i jak jest zimne i gorace, nie kopci, silnik pracuje rowno co moze byc przyczyna takiego zachowania czy moze jest to przepływomierz czy cos innego??? Pomóżcie pozdrawiam
Opublikowano
Przeczyść sobie filterki na elektrozaworach, powinno pomóc. Jest o tym dużo na forum-użyj wyszukiwarki :)
Opublikowano
u mnie przycinało moc w zakresie 2-3 tys obrotów wymieniłem przepływke i jest oki. wcześniej podmieniłem przepływke u mechaniora by nie popadać w koszta i sprawdzić czy faktycznie to jest to. :D
Opublikowano
Miałem ten sam problem i u mnie był to zawór sterujący turbiną. Podjedź na komputer i sprawdź błędy. Z tego co wiem jest wiele możliwości, od tych najbardziej błahych (spadł wężyk, brudny filterek na elektrozaworze) do poważniejszych (zatkany kat, uszkodzona przepływka, zacinające się turbo)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Sorry że tak późno odpowiadam na tego posta ale zapomniałem o nim :D sprawa z mocą rozwiazana przczyna była przeładowujaca turbina i było tez w niej sporo nagaru została wyczyszczona i ustawiona teraz wszystko śmiga jak nalezy :D
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Podpinam sie pod temat wielokrotnie wałkowany na forum lecz nie zawsze rozwiązany. Czytałem wielokrotnie uwagi forumowiczów i próbowałem zastosowywać do nich. problem dotyczy e39 530d z 99r w automacie. Brak mocy w górnym zakresie obrotów tj gdzieś od 3000, samochód zachowuje sie jakby miał podpiętą przyczepę. Wężyki podciśnienia zmienione, wszystkie filtry zmienione lącznie z odmą, filterki na elektrozaworach poczyszczone, egr czyszczony, przepływka podmieniana 4ro krotnie nawet w serwisie bmw z adaptacja na nowszy model efekt jeszcze gorszy. Turbo dmucha wg wskazan. Po podpieciu pod kompa nie wykazuje żadnych błedow lecz pokazuje za niskie wartości powietrza zasysanego nawet po adaptacji na nowsza przepływke. Predkosc maksymalna 200km/h gdzie tak naprawde 170 do 200 jedzie jak tds. I co najważniejsze spalanie!!!! przy normalnej jezdzie bez wyglopow i wariacji 15/100 a jak zaczynam szalec 19/100 w miescie. W trasie przy 120/h 9litrow. W okresie zimowym te wartosci siegaly 22l/100km.Czy to nie stanowczo za dużo? Auto ma przelatane 350tys i rozumiem ze nie bedzie szlo jak nowe. Problem jest odkąd go mam tj od okolo 0,5roku. Dodam ze oleju nie bierze, w mrozy odpalał jak ta lala. Auto stoi w tej chwili w serwisie bmw w Olsztynie i powiem szczerze ze chłopaki maja zagadke i nie potrafia sobie raczej z tym poradzic :( . Ma ktos pomysł? :cry2:
Opublikowano
Sprawdzilbym pompke progowa
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

Taka wstępna diagnoza też byla ale nie mialem pompki na podmiane wiec jakby temat umarl smiercia naturalna. Czy jesli podprogowa pada to komp powinien cos pokazac?

 

 

 

Ponawiam prosbe o pomoc. Dzisiaj rano zostala podmieniona pompka podprogowa na uzywana i generuje cisnienie 3,5bara i zmienione cale oprogramowanie samochodu. Auto nadal nie jedzie! brak mi juz sil.

 

 

 

Mialem nadzieje ze jednak ktos mi tu pomoze ale jak wiadomo nadzieja matką........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.