Skocz do zawartości

E53 problem z napędem 4x4, swiecąca kontrolka brak DSC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jaki inny program polecacie? Czy to prawda, że trzeba adaptować silniczek xdriva?

Inpa łączy się z modułem mojej manualnej skrzyni biegów, ale nie ma tam żadnych opcji resetu Xdriva czy adaptacji napędu.

  • Odpowiedzi 349
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkich.

O co może chodzić?

Auto na odcinku około 30 km dwukrotnie sypnęło błędami po czym wróciło do normy.

Przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione w ruchu na słabej jakości drodze.

Ostatnio padł mi akumulator jeśli to istotne

https://i.postimg.cc/x1P7TqCq/IMG-6680.jpg

https://i.postimg.cc/jSVKJWtX/IMG-6682.jpg

 

Czy naprawdę nikt się z tym nie spotkał?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, mam ten sam problem w e70. Z tym ze u mnie wogole nie ma zasilania na kostce idacej do tego reduktora.

Bezpiecznik sprawny.

Sa jeszcze jakies newralgiczne miejsca powodujące znikanie zasilania?

Opublikowano
Witam, mam ten sam problem w e70. Z tym ze u mnie wogole nie ma zasilania na kostce idacej do tego reduktora.

Bezpiecznik sprawny.

Sa jeszcze jakies newralgiczne miejsca powodujące znikanie zasilania?

 

Problem rozwiązany. Winny byl tak jak kolega wyzej napisał moduł napedu xdrive. Koszt uzywanegon 350zl + zakodowanie.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam mam taki mały problem ze swoim ixem nie działają mi napędy pala się kontrolki wszystkie czujniki abs sprawdzone i koronki abesu też nastawnik wymieniony i dalej się pala mechanik mi powiedział że jedno lewe tylne koło pokazuje różnice w prędkości trzy koła mają taką samą a te jedno się opuznia i stwierdził że jest luz na dyfrze ( moście) miał ktoś taki przypadek bo niewiem co robić z góry dzięki
Opublikowano
Witam mam taki mały problem ze swoim ixem nie działają mi napędy pala się kontrolki wszystkie czujniki abs sprawdzone i koronki abesu też nastawnik wymieniony i dalej się pala mechanik mi powiedział że jedno lewe tylne koło pokazuje różnice w prędkości trzy koła mają taką samą a te jedno się opuznia i stwierdził że jest luz na dyfrze ( moście) miał ktoś taki przypadek bo niewiem co robić z góry dzięki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kalibracja nie ma nic wspolnego z kolem. Brak mozliwosci kalibracji = uszkodzony reduktor.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie masz wymieniac czesci. Daj do kogos kto sie na tym zna. X5 to proste auta. Czy mialem doczynienia? Oczywiscie, setki razy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdejmujesz silniczek z reduktora i lapiesz za wystajacy frez, jesli mozesz ruszyc nim w prawo wiecej niz 90°, jest zepsuty.
Opublikowano
Witam sprawdziłem reduktor i nagrałem filmik czy można go tutaj wstawić żebyś ocenili czy jest uszkodzony wydaje mi się że jest bo dwoma palcami przekręcając wałek w prawo z lekim oporem przekręciłem powyżej 90° tak mi się wydaje czy jak jest uszkodzony to lekko powinien się przekręcać.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wracam ponownie reduktor okazał się uszkodzony mechanik wymienił na drugi kontrolki pogasły kalibracja poszla pomyślnie i podczas jazdy prubnej zblokowały mu przednie koła i rozsadziło przedni dyfer jak to możliwe jeździłem bez przedniego napenu jakieś 2-3 miesiące możliwe jest to że się zastał będąc nie używany czy porostu też był uszkodzony proszę o odpowiedź z góry dzięki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie masz wymieniac czesci. Daj do kogos kto sie na tym zna. X5 to proste auta. Czy mialem doczynienia? Oczywiscie, setki razy.

Tak to sie konczy. Wszystko jest inaczej. Przedni dyfer miales rozwalony, czytaj zablokowany, to on rozwalil reduktor, dlatego byly kontrolki i auto jezdzilo, bez dyfra, bez reduktora. Zmieniles reduktor ale mechanik nie sprawdzil dyfra i klops. Dlatego napisalem, daj do kogos kto sie zna.

Opublikowano
Kolego jak bym miał odpowiedniego mechanika który się na tym zna to już dawno by nie było tematu dlatego napisałem do was o poradę. Jeśli jesteś w stanie mi pomóc to daj namiary na swój warsztat a napewno się odezwę.
Opublikowano
Witam wiem że może nie we właściwym miejscu ale chciałem podpiąć się pod temat czy spotkał się ktoś może w swoim Bmw że wyskakuje błąd 4x4 i kontrolka esp?? Bo umnie wyskoczył taki błąd po podpięciu pod kompa wyskakuje 0052D1. Olej wymieniony, silnik sprawdzony wszystko gra na dodatek ostatnio wymieniliśmy sterownik bo nie puszczał kalibracji teraz puszcza kalibracje ale po przejechaniu czasami paru km a czasami od razu błąd wraca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.