Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na niemieckim eBayu widziałem takie cuda jak podświetlana gałka zmiany biegów. Zdaje się, że takie coś występuje w pakiecie "oświetlenie" czy coś takiego. Czy jeżeli nie mam tego pakietu to mogę to podłączyć jakoś do mojego bimera?
Opublikowano
Na niemieckim eBayu widziałem takie cuda jak podświetlana gałka zmiany biegów. Zdaje się, że takie coś występuje w pakiecie "oświetlenie" czy coś takiego. Czy jeżeli nie mam tego pakietu to mogę to podłączyć jakoś do mojego bimera?

Nie takie cuda nigdy w BMW nie występowały (chociaż nie wiem czy casem w Mkach E36 i E46 nie były montowane podświetlane gałki, ale to tylko tam mi się obiło o uszy). Jedynym podświetlanym i oryginalnym wodotryskiem by BMW są podświetlane klamki i progi z BMW Performance.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Na niemieckim eBayu widziałem takie cuda jak podświetlana gałka zmiany biegów. Zdaje się, że takie coś występuje w pakiecie "oświetlenie" czy coś takiego. Czy jeżeli nie mam tego pakietu to mogę to podłączyć jakoś do mojego bimera?

tylko M E36, E46 wszystkie inne podświetlane to "repliki"

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wracając do sedna tego tematu- wygranej Beemki serii 1 w Orange- to wiem ,że nikt jej nie wygrał ! A już na pewno nie aurtor postu :-)) Dziwi mnie łatwowierność forumowiczów ! :-)
Opublikowano

Podczepie sie pod watek bo jestem w podobnej sytuacji - mam E81 z loterii Orange (przezemnie odkupiona a nie wygrana, ale tak czy inaczej szczesliwa :D) i chcialbym ja doposazyc o kilka dodatkow, mianowicie:

 

- sportowa kierownica z multifunkcja - bedzie to dzialalo plug and play w sytuacji gdy w serii nie bylo multifunkcji? Tzn. czy sa wyprowadzone odpowiednie polaczenia? Radio to 'Business'. Czy kierownice trzeba zakodowac? Bedzie dzialal przycisk od obiegu zamknietego klimatyzacji z kierownicy w sytuacji gdy mam manualna klimatyzacje

- tempomat - tutaj jak rozumiem oprocz tempomatu potrzeba rowniez plastykowej oslonki z wycieciem pod tempomat oraz kodowania

- podlokietnik - jak rozumiem sa rozne rodzaje (przed i po lifcie / rozne kolory / z obsluga nawigacji lub bez itp.). Jakie czesci dokladnie potrzebuje do montazu oraz jak przebiega sam montaz (chodzi glownie o to jak zdemontowac / zamontowac podlokietnik) bez polamania czegokolwiek - moze jest gdzies szczegolowa instrukcja w tym zakresie?

 

Tak wogole to czy mozecie polecic w Warszawie jakis zaklad nie bedacy ASO BMW ktoremu mozna powierzyc powyzsze czynnosci (czyli motnaz seryjnych gratow oraz nastepnie kodowanie) bez obawy ze cos zniszcza / popsuja?

Pzdr, MtothaJ
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Multifunkcja powinna działać. Podłokietnik jest plug and play, ściągamy zaślepke z tyłu tunelu, odkręcamy jeden plastik, w jego miejsce montujemy podłokietnik.
Opublikowano
Podłokietnik jest plug and play, ściągamy zaślepke z tyłu tunelu, odkręcamy jeden plastik, w jego miejsce montujemy podłokietnik.

 

Dzieki za info - dobra wiadomosc ze nie trzeba sciagac calego tunelu zeby go zamontowac. Ponizej dodatkowo znalezione wskazowki dotyczace instalacji:

 

1) Remove blanking plate at back of centre console by pulling directly up - I had to put a wide bladed screwdriver underneath just to help it (covered in cloth)

 

2) undo 2 torx head screws and 2 nuts. This allows you take out a chunk of plastic and I have no idea what it does.

 

3) Loosen a screw (prob torx head) on passengers side of console - you'll need to move the passengers seat backwards and I think it's under a screw cover.

 

4) Fit armrest. This should be held in by the 2 torx head screws and 2 nuts you took off earlier.

 

5) Fit replacement blanking plate on rear of armrest - this is a different shape to the one you removed.

 

6) Tighten screw on passenger side of console.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Multifunkcja powinna działać.

 

Wstepnie bylem prawie zdecydowany na kierownica z multifunkcja oraz dodatkowo wymiane LSZ na taki z tempomatem i zakodowanie calosci natomiast zwazywszy ze auto jest na gwarancji nie wiem czy nie skonczy sie na montazu poliftowej kiery ze sport pakietu bez przyciskow.

Przyciski do obslugi telefonu i tak by nie dzialaly a brak sterowania na kierownicy w sumie moge przezyc. Problem tylko ze ciezko taka kierownice w ogole dostac - czesciej sie spotyka te z M pakietu, dodatkowo rzadko kiedy obie mozna dostac w wersji bez multifunkcji.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Sterownanie z kierownicy można zrobić , jest to do zrobienia bez wielkiej ingerencji w instalacje samochodu praktycznie wygląda to jak fabryczna .

Ja dowiedziałem się o tym za póżno i założyłem już kiere m-pakiet bez multi :( teraz kusi aby kupić z multi i przerobić aby było sterowanie .

Opublikowano
i do tego gałkę z mieszkiem i ręcznego na te skórzane ze sport pakietu z chrom ringiem.

 

W temacie zmiany galki to troche obawiam sie ze zmieniona galka nie bedzie tak mocno siedziala jak stara. Na zagranicznych forach jest sporo opisow osob ktore zmienily i ktorym potem te galki zostawaly w rece przy szybkich zmianach np. I na II. Na logike to skoro do zdjecia galki potrzebna jest spora sila to tyle samo sily trzeba by bylo wlozyc przy zakladaniu galki - a raczej malo kto bedzie chcial zaciskac calym ciezarem ciala na drazek dzwigni zmiany biegow :oops:

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
i do tego gałkę z mieszkiem i ręcznego na te skórzane ze sport pakietu z chrom ringiem.

 

W temacie zmiany galki to troche obawiam sie ze zmieniona galka nie bedzie tak mocno siedziala jak stara. Na zagranicznych forach jest sporo opisow osob ktore zmienily i ktorym potem te galki zostawaly w rece przy szybkich zmianach np. I na II. Na logike to skoro do zdjecia galki potrzebna jest spora sila to tyle samo sily trzeba by bylo wlozyc przy zakladaniu galki - a raczej malo kto bedzie chcial zaciskac calym ciezarem ciala na drazek dzwigni zmiany biegow :oops:

Może źle zakładali albo nieoryginalną gałkę BMW, u mnie pasuje idealnie, nigdy mi w ręce nie została :)

Zwróć uwagę czy w środku gałki nie jest połamane, bo wtedy może ci nie trzymać.

Słychać jak kliknie przy zakładaniu. Nie trzeba dużo siły.

Opublikowano
Może źle zakładali albo nieoryginalną gałkę BMW, u mnie pasuje idealnie, nigdy mi w ręce nie została

Zwróć uwagę czy w środku gałki nie jest połamane, bo wtedy może ci nie trzymać.

Słychać jak kliknie przy zakładaniu. Nie trzeba dużo siły.

 

Jesli bede u siebie zmienial galke to tylko na nowa, natomiast z tego co czytalem w necie to opisy dotyczyly sytuacji gdy osoby zmienialy stockowe galki wlasnie na nowe oryginalne BMW i mialy problemy z ich spadaniem. Podejrzewam ze trudno jest tak dobrze / mocno wsadzic galke jak to ma meisjce w fabryce.

Pozostajac w temacie gałki to czy gałka z chrome ring'iem taka jak jest u Ciebie jest zintegrowana z mieszkiem?

Pzdr, MtothaJ
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sterownanie z kierownicy można zrobić , jest to do zrobienia bez wielkiej ingerencji w instalacje samochodu praktycznie wygląda to jak fabryczna .

Ja dowiedziałem się o tym za póżno i założyłem już kiere m-pakiet bez multi :( teraz kusi aby kupić z multi i przerobić aby było sterowanie .

 

Zgodnie z informacja z RealOem doposazenie mojego 'pustaka' E81 w multifunkcje oprocz wymiany samej kierownicy pociagaloby za soba rowniez wymiane LSZ i zakodowanie, wiec trudno ja okreslic jako plug & play. No i jest kwestia jak ma sie taka ingerencja do gwarancji.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Sterownanie z kierownicy można zrobić , jest to do zrobienia bez wielkiej ingerencji w instalacje samochodu praktycznie wygląda to jak fabryczna .

Ja dowiedziałem się o tym za póżno i założyłem już kiere m-pakiet bez multi :( teraz kusi aby kupić z multi i przerobić aby było sterowanie .

 

Zgodnie z informacja z RealOem doposazenie mojego 'pustaka' E81 w multifunkcje oprocz wymiany samej kierownicy pociagaloby za soba rowniez wymiane LSZ i zakodowanie, wiec trudno ja okreslic jako plug & play. No i jest kwestia jak ma sie taka ingerencja do gwarancji.

Pewnie musiałbyś to wykonać w ASO :)

Opublikowano

Jestem równiez właścicielem takiegu pustaka i troche już go zmodyfikowałem do własnych potrzeb.

Kierownicę z multifuncją da się dołożyć od radia da sie poprowadzić kabelki od kierownicy i na tym koniec zrobią ci to w kazdym profesjonalnym warsztacie montującym radia zastanów sie czy warto to jest fajny gadzet jak jest zestaw głosnomówiacy - ale o tym możemy zapomnieć ciągnąć jakies druty żeby sciszyć radio i zmienić stację uważam że nie warto. Kupiłem nową sportową skórzana kierownicę wymieniłem i od razu auto było ladniejsze i oczywiscie kierownica wygodniejsza . Była to pierwsza rzecz jaką wymieniłem , kierownica która byla zamontowana fabrycznie była dla mnie nie do przyjęcia. Jak poczytałem forum to się rozkręciłem dokupiłem listwy wenetrzne metalowe i progi z aluminiowymi wstawkami , po zamontowaniu autko już naprawdę ładnie wyglądało. Mikołaj wrzucił pod choinkę gałkę skórzaną i uchwyt do recznego też skórzany wymieniłem pierwszy raz w życiu cokolwiek w samochodzie sam . Gałka trzyma sie ok nie do wyrwania podobnie jak zamontowana fabrycznie. Teraz tylko nitką do czyszczenia zębów usunę to 116i z klapy i juz nie przyznam sie że to pustak od Orange ( oczywiście zart). Autko jeżdzi super i każde moje nastepne będzie BMW ale mimo wszystko troche lepiej wyposazone i z mocniejszym silnikiem ale na razie cieszę sie tym które mam.

Niestety cudów sie z tym nie da zrobic ta wersja jest naprawdę siermięzna ale nowa, drobne modyfikacje sprawiły że w sumie nie załuję zakupu.

Opublikowano

Zgadzam sie z Twoim podejsciem - pewne rzeczy warto dostosowac natomaist jako ze jest to naprawde podstawowa wersja pewnych rzeczy sie nie przeskoczy w zwiazku z czym wszystko trzeba robic z umiarem. Kierownicy z multifunkcja wlasnie nie chce z tego powodu ze nawet jak przeloze LSZ to bedzie to rozwiazanie polowiczne bo przyciski do obslugi telefonu i tak nie beda dzialac. Co do kierownicy to tak jak piszesz, fabryczna jest nie do przyjecia - ja jezdze jak narazie tylko w rekawiczkach zeby nie musiec dotykac tego badziewia golymi rekami :x

Jesli mozna spytac to gdzie kupiles kierowncia, galke i raczke recznego? Ja szukam glwonie przez Allegro ale poki co nie znalazlem nic w ciekawym stanie - ostatecznie nie bede do poliftowego auta ladowal kiery z przed liftu, badz takiej po ktorej widac ze auto przejechalo > 150k km :lol:

Co do wlasciwosci jezdnych to przyznam szczerze ze jak narazie nie jestem jakos do konca przekonany. IMO duza wine za ten stan rzeczy ponosza opony RFT - sa glosne, twarde i przyczyniaja sie troche do takiej 'nerwowej' charakterystyki auta. Mimo wszystko jestem zadowolony z zakupu - lepszego nowego auta za ok. 66k PLN bym nie kupil.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Wszystko zależy od ilości kasy którą chcesz wydać i jaki chcesz mieć środek. Poogladaj wnetrza i zdecyduj czy ma być skora perforowana czy gładka bo reszta musi jakoś z tym wszystkim współgrać spokojnie bo w ferworze modowania można z auta zrobić choinkę. Ja postawiłem na gładką skórę bo stwierdziłem że jednak tego srebra w środku trochę jest i jeszcze do tego dziurki to może z czasem bedzie mi się wydawało że za dużo szczęścia. Kierownicę kupiłem na allegro u sprzedającego (konradcar 501 795 863 ) poza allegro trochę było taniej i w rozliczeniu przyjął tą piękną moją ma rózne wersje z czarną nicią , kolorową, obecność znaczka M również do wyboru. Do jakości towaru nie mam najmniejszych zastrzeżeń wszystko nowe pasowało idealnie czy orginalne nie wiem ale koledzy z forum napewno potrafią po jakimś detalu rozpoznać to może ci powiedzą czy to warto kupić. Uchwyt od recznego i gałaka dopytałem Mikołaja też allegro ale sprzedawały osoby które w swoim aucie wymienily na perforowane i gładkich chciały się pozbyć więc trzeba szukać okazji. Generalnie lepiej cos kupić od takiej osoby niż od handlarza bo mniejsze ryzyko że wciśnie kit. Gałkę proponuję sprawdzić która najlepiej leży w twojej ręce bo ja napaliłem się na tą chromowaną ale jak w salonie ją popróbowałem to wydala mi się dość śliska i ostatecznie zdecydowałem że chcę całą skórzaną z metalowym ringiem na dole można kupić samą bo mieszek ten który jest pasuje. Więcej nie planuję nic zmieniać jeżdzi bezawaryjnie pachnie fabryką i tym się cieszę nie będę pruł niczego i robił jakiejś druciarni żeby mieć przycisk więcej a to co można dołożyć i tak mało przytatne i naprawdę da się bez tego jeżdzić, fajne dodatki niestety potrzebują sterowników i dużej ingerencji w elektronikę można sobie zrobić duzy problem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pozostajac w temacie 'pustakow' z Orange to widze ze w kolejnej loterii w roli głownej sa juz Audi a nie BMW: http://audi.orange.pl

Dla nas to dobrze - za duzo tych aut z Orange na rynku negatywnie rzutuje na ceny odsprzedazy, a tak to sie zmieni kilka rzeczy w srodku, dolozy felgi i po paru latach odsprzeda liczac utrate wartosci od normalnej salonowej ceny a nie od cen transakcyjnych pustakow z loterii :lol: :mrgreen: :D

Pzdr, MtothaJ
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Wszystko zależy od ilości kasy którą chcesz wydać i jaki chcesz mieć środek. Poogladaj wnetrza i zdecyduj czy ma być skora perforowana czy gładka bo reszta musi jakoś z tym wszystkim współgrać spokojnie bo w ferworze modowania można z auta zrobić choinkę. Ja postawiłem na gładką skórę bo stwierdziłem że jednak tego srebra w środku trochę jest i jeszcze do tego dziurki to może z czasem bedzie mi się wydawało że za dużo szczęścia. Kierownicę kupiłem na allegro u sprzedającego (konradcar 501 795 863 ) poza allegro trochę było taniej i w rozliczeniu przyjął tą piękną moją ma rózne wersje z czarną nicią , kolorową, obecność znaczka M również do wyboru. Do jakości towaru nie mam najmniejszych zastrzeżeń wszystko nowe pasowało idealnie czy orginalne nie wiem ale koledzy z forum napewno potrafią po jakimś detalu rozpoznać to może ci powiedzą czy to warto kupić. Uchwyt od recznego i gałaka dopytałem Mikołaja też allegro ale sprzedawały osoby które w swoim aucie wymienily na perforowane i gładkich chciały się pozbyć więc trzeba szukać okazji. Generalnie lepiej cos kupić od takiej osoby niż od handlarza bo mniejsze ryzyko że wciśnie kit. Gałkę proponuję sprawdzić która najlepiej leży w twojej ręce bo ja napaliłem się na tą chromowaną ale jak w salonie ją popróbowałem to wydala mi się dość śliska i ostatecznie zdecydowałem że chcę całą skórzaną z metalowym ringiem na dole można kupić samą bo mieszek ten który jest pasuje. Więcej nie planuję nic zmieniać jeżdzi bezawaryjnie pachnie fabryką i tym się cieszę nie będę pruł niczego i robił jakiejś druciarni żeby mieć przycisk więcej a to co można dołożyć i tak mało przytatne i naprawdę da się bez tego jeżdzić, fajne dodatki niestety potrzebują sterowników i dużej ingerencji w elektronikę można sobie zrobić duzy problem.

 

Ostatecznie zapodalem kierownice sportowa z chromowanymi wstawkami i pasujaca do niej gałka dzwigni zmiany biegów z chrom ringiem zintegrowana z mieszkiem - odczucia w prowadzeniu auta i wyglad wnetrza zdecydowanie na plus :D Poduszke do kierownicy rowniez kupilem u Konradcar - moge smialo polecic tego sprzedajacego, dostalem poduszke w idealnym stanie jeszcze z folia na znaczku w ekspresowym tempie, pozatym mily kontakt na maila i w razie czego tak jak piszesz przyjmuje stare graty w rozliczeniu (aczkolwiek nie wiem czy w pierwszej kolejnosci nie sprobuje na wlasna reke kiedys opchnac to co zostalo na Allegro). Montaz gratow zlecilem ASO BMW - auto na gwarancji a samemu nie bardzo mam ochote i warunki do dlubania przy aucie.

Mam rowniez kupione felgi ori BMW 16" z E87, musze sie jeszcze zmotywowac by podjechac do wulkanizatora celem przelozenia na nie opon, a obecne stalowki zostawie pod opony zimowe.

Co do dalszych zmian to planuje jeszcze raczke hamulca recznego skorzana z chromowana wstawka i podstopnie srebrna celem dopelnienia wnetrza w obecnej srebrno-skorzano-czarnej tonacji :lol: i moze chromowana nakladke na wydech, ale to tak przy okazji i bez specjalnego cisnienia bo to czego najbardziej brakowalo juz zostalo uzupelnione :wink:

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Daj spokój z tym wydechem zaraz ukradną bo bardzo łatwo go zdjąć wystarczy mocno pociągnąć, szkoda 200 zł. Dołuż jeszcze 300 i kup przedmioty z aukcji nr 1692006066 wozi się z tym chyba rok to pewnie można negocjować, w bmw-user dokup ramkę wokół popielniczki chyba 240 zł a środek o niebo ładniejszy. Gdzieś tu pisali że to od anglika ale to nieprawda . Te listwy progowe szajs więc od razu powiedz panu żeby ich nawet nie wysyłał reszta ok mnie przysłał nowe z 2010 roku ( kupowałem rok temu) zafoliowane. Nie mam czasu zrobić zdjęć jeszcze sesjaaaa !!!!!, ale takie same ma kamil2010 zobacz u niego w galeri. Nowe w aso 1700 z rabatem.
Opublikowano
Daj spokój z tym wydechem zaraz ukradną bo bardzo łatwo go zdjąć wystarczy mocno pociągnąć, szkoda 200 zł. Dołuż jeszcze 300 i kup przedmioty z aukcji nr 1692006066 wozi się z tym chyba rok to pewnie można negocjować, w bmw-user dokup ramkę wokół popielniczki chyba 240 zł a środek o niebo ładniejszy. Gdzieś tu pisali że to od anglika ale to nieprawda . Te listwy progowe szajs więc od razu powiedz panu żeby ich nawet nie wysyłał reszta ok mnie przysłał nowe z 2010 roku ( kupowałem rok temu) zafoliowane. Nie mam czasu zrobić zdjęć jeszcze sesjaaaa !!!!!, ale takie same ma kamil2010 zobacz u niego w galeri. Nowe w aso 1700 z rabatem.

 

jak się zakłada te listwy w środku? myślicie, że są oryginalne? i pasują spokojnie do e81?

 

co "nowe w aso 1700"? można się trochę pogubić w przelanym na kliki strumieniu świadomości :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.