Skocz do zawartości

316i 1,9 i podobne ładowanie+napięcie


roofii1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W ciągu tygodnia siadł mi drugi raz akumulator.Jest na gwarancji,więc go zawiozłem do punktu.Ale obawiam się,że jest sprawny :D .Ponieważ dziś sprawdzałem napięcie ładowania i wynosi do 13,5V.Prośba do kolegów,sprawdzcie w swoich autkach jakie macie napięcie ładowania aku.jak ktos miernika nie ma to TEST 19(OFF),i wchodzimy w TEST 9.Dzięki prosze o szybkie odpowiedzi,bo nie wiem czy nie szukać alternatora(połączenia juz sprawdziłem)kontrolka ładowania nie świeci :idea:Z tego co się orientuję napięcie ładowania powinno być od 14-14,5V?
never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Masz gdzieś zwarcie w aucie i ciagnie ci prad na postoju!

 

nie widze wytlumaczenia dla nowego akumulatora, jak laduje i kontrolka sie nie pali

 

poszukaj miernikiem obciazenia po zamknieciu auta (posłuchaj przekazników czy cykają ,potem zobacz radio,wexlarke,ewentualnie wentylator,nawiew,) coś bierze prąd

 

ładowany akumulator z dnia na dzień nie siada

 

spróbuj wziasc do domu i naladowac prostownikiem poczekac z 2-3 dni i zobacz czy trzyma napiecie bo zdarza sie ze samoistnie sie rozladuje jak jest trafiony i ma zwarcie na płytach w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator sprawdzony w serwisie-OK.Znalazłem przyczynę,słaby styk na klemie plusowej(wizualnie wyglądała dobrze,nawet nią lekko ruszałem i było niby dobrze).Najlepsze jest to,że pomiar napięcia bezpośrdnio na alternatorze nie różnił się niczym od napięcia na klemach.Jedno jest pewne 13,8V to minimalne napięcie ładowania.
never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Ja też mam chyba z tym problem bo wczoraj jechałem i wł test 9.0 czyli ile wynosi ładowanie. U mnie max 13.6 miałem wł światła ogrzewanie plus klime no i radio w skrajnych przypadkach widziałem że spada do 12.6 i momentalnie powraca do 13.4-13.6 to chyba słabo jak sądzicie? Akumulator ma trzy lata i tamtej zimy w te najgorsze mrozy jak dłużej postał to nie dawał już rady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio przerabiałem ten problem u siebie ale w36 316i z dnia na dzien padl aku mial dokladnie 3 lata i 3 miesiace po naladowaniu wytrzymal 2 dni . Napiecie ładowania na klemach 13,6 wiedz zdecydowalem sie na wymiane regulatora napiecia ponowny pomiar i jest juz 14,4 pod pelnym obciazeniem na wolnych obrotach.Pomyslalem sobie po problemie :D niestety po 3 dniach znowu to samo pad aku. Na drugi dzien aku pod pache oczywiscie naladowany do odpowiedniego sklepu pomiar jakims ,,magicznym" urzadzeniem i aku nadaje sie do wymiany i tez tak zrobilem i od tamtej pory po problemie :D z nowego w instrukcji uzytkowania doczytalem sie ze napiecie ładowania powinno wynosic od 13,9v do 14,5v kazda odchylka od tych wartosci prowadzi do uszkodzenia aku i pewnie tez tak bylo w moim przypadku bo niewiadomo ile czasu jezdzilem ze zbyt malym ładowaniem
KOZIOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.