Skocz do zawartości

320d - czasami glosniej i mniej mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od samego zakupu obserwuje pewną przypadłosć , przez pierwsze kilka dni wydawało mi sie że auto zbiera się tak jak powinno .Potem zauwazyłem że raz na jakis czas auto zbiera się jeszcze lepiej pomyślałem że mi sie wydaje ale teraz kiedy juz znam auto bardzo dobrze wiem że coś jest nie tak nawet dziewczyna która czesto ze mna jedzi też widzi różnice . Zauwazyłem cichszą prace silnika podczas tych lepszych momentów , wtedy kiedy jest gorzej jest tez delikatnie glośniej (podobnie jak przy odlączonym egr) czasami jest tez tak ,że chodzi ladnie zgasze postoji np 0,5 godz potem ruszam i jest glosniej ale moc ta sama , najczesciej jedze krótkie odcinki np do pracy potem auto stoi 8h i po odpaleniu juz jest np gorzej .Przeważnie to jest "normalnie" a czasmi jest lepiej jakby przybyło kilka kucy . W czwartek planuje jechac na kompa , ale może ktoś miał podobne objawy ?

 

Doadam że auto troche kopci na czarno szczególnie jak jest nie dogrzane i mu deko przycisne , ale potrafi tez przydymic delikatnie jak jest nagrzany jak wcisne przy troche niższych obrotach ...

Opublikowano
jakis wydruk powinienem dostac ? rczej planuje jechac do jakiegos serwisu tylko niewiem czy musi byc aso? czy jakis inny warsztat moze byc z kompem do bmw ? ktos mi mowil ze sa dwar rodzaje komputerow jakies nowsze istarsze i ze w tych starszych nie odzczyta mi wszytskiego prawda to ?
Opublikowano

Nie wytzrymałem i pojechalem dzis , test zrobiony został na urządzeniu o nazwie :GUTMANN mega macs 50 (niewiem jaki program) ale pokazywało błędy po polsku zrobili mi nawet wydruk. Pokazało bład 4 swiec i zaworu egr (za mały przepływ spalin) i to w zasadzie tyle jesli chodzi o silnik ... Od EGR odlaczalem jakies 1,5 miecha temu przewód od podcisnienia pewnie dlatego ten bład wiec niby wszystko gra .... odniosłem takie wraznie, że te sprawdzanie na komputerze to taki pic na wode :roll: czujniki sprawdzane prze czujniki heh

 

Chyba zaczne odkładac hajsik na czipa , może to bedzie lek na całe zło :mrgreen:

Opublikowano
Może źle zinterpretowałeś... są różne programy do diagnozy BMW. Najszybszym jest INPA, w której sprawdzisz w/w logi, następnie DIS- zaawansowany program, dzięki któremu można wykonywać adaptacje i o szerszym zakresie opcji, dalej jest GT1 i jeszcze CARSOFT. W warsztacie będą mieli na pewno coś... weź sobie kartkę i długopis, żeby spisać co boli Twoją Lalkę :wink: pozdr

w ramach ścisłości GT1 to nie program tylko sprzęt na którym zainstalowany jest DIS.... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie wytzrymałem i pojechalem dzis , test zrobiony został na urządzeniu o nazwie :GUTMANN mega macs 50 (niewiem jaki program) ale pokazywało błędy po polsku zrobili mi nawet wydruk. Pokazało bład 4 swiec i zaworu egr (za mały przepływ spalin) i to w zasadzie tyle jesli chodzi o silnik ... Od EGR odlaczalem jakies 1,5 miecha temu przewód od podcisnienia pewnie dlatego ten bład wiec niby wszystko gra .... odniosłem takie wraznie, że te sprawdzanie na komputerze to taki pic na wode :roll: czujniki sprawdzane prze czujniki heh

 

Chyba zaczne odkładac hajsik na czipa , może to bedzie lek na całe zło :mrgreen:

ale rozumiem że podłączałeś go ponownie ten przewód od EGR ...

dla mnie to wygląda jakby zawór Ci się wieszał i dlatego raz chodzi dobrze a raz nie , polecam czyszczenie dolotu i EGR a przy okazji wymienisz świece żarowe ...

i chip to nie jest rozwiązanie problemu na niedobór mocy , bo po programie będziesz miał seryjne osiągi jeśli nie będzie wszystko sprawne , lepiej zrób to co trzeba zrobić a na koniec wirus ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Egr został odłączony tylko na jeden dzien w celach testow nie widziałem wiekszych efektów więc na drugi dzien został spowrotem podłączony .

W takim razie ten bład który mam co może oznaczac walczył juz ktoś z tym ? Możliwe ,że przez odłaczenie podcisnienia pokazał mi się ten bład?.Aha i czy te objawy które teraz mam mogą byc przez awarie egr ?

 

zastanawiam sie gdzie w wawie znależć taki warszatat oczywiscie nie aso , żeby nie wywalili na mnie oczu jak im powiem że trzeba wycziścic zawor egr i dwa elektrozawory sterujace egr i turbo :roll: ?

Opublikowano

GR: Proszę nie cytować całych postów dopisując jedno zdanie... zwłaszcza, jak się odpowiada bezpośrednio pod nim... tworzą się przez to, bez sensu, długie, nieczytelne posty... proszę cytować selektywnie i nie post, pod którym się od razu odpowiada.

 

jeśli ni miałeś zmienianych zaworków od turbo i egr to nie czyść tego tylko wymień i jeden i drugi .... naprawdę warto !

koszt ok 100 zł za szt. więc to nie jest duża kasa! a co do czyszczenia dolotu to jeśli miałeś jakikolwiek kontakt z mechaniką to sobie poradzisz i przy okazji zmienisz świece , tylko nie ukręć!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
Z racji ,że miałem czas wolny z rana odjechałem około 3km od bloku i zajrzałem do egr odkreciłem plastikową osłone i zdjąłem tą duża rure :) od Egr tloczek stał tak jak na tym foto http://img47.imageshack.us/i/egr2gs6.jpg/ odpaliłem auto i ptrzyłem czy cos sie bedzie dziac zdążylem na spokojnie wypalic papierosa i nic nie zaobserwowałem na sciankach agr jest kilka milimettrów tlustego nagaru ten tłoczek sie nie ruszał przygazowałem troche i też nic psiknołem troche wd 40 i tyle na dzis bo do pracy na 12 :/ w sobote wyjme to ustrojstwo , ale szczerze mówiąc to nie jestem przekonany czy to bedzie to .Egr nie jest bardzo zasyfiony przynajmniej od strony przodu auta, niewiem jak jest od strony kolektora ... powinien sie ruszac ten tłoczek patrzac na zdjecie lewa, prawa ? Edytowane przez korniq2
Opublikowano (edytowane)
egr mialem odpiety jakis czas temu na jeden dzien potem spowrotem podłaczyłem i tyle a wczoraj byl test na kompie . Dzis zrobiłem to co opisałem na podłaczonym egr . Edytowane przez korniq2
Opublikowano
"TC" nie zasysa , albo mam znieczulice w kciuku odpiołem na chwile podcisnienie odpaliłem przyłożyłem palec i nic nie czuje kilka minut odczekałem i nic ...
Opublikowano
na wolnych powinien zasysać ! czyli masz zaworek do wymiany , jest taki sam jak od turbo , jeśli od turbo nigdy nie zmieniałeś to też zmień... koszt niewielki 98 zł za szt.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nawet jak będzie zasysał to co z tego ? Zawór jest unieruchomiony przez nagar. Miałem swój w takim samym stanie i trochę z nim musiałem powalczyć, żeby go rozruszać. Nie mówię, że elektrozawór działa prawidłowo. Mówię tylko,że nawet jakby działał prawidłowo, to egr się nie ruszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.