Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Jestem nowy na forum ale to nie moje pierwsze BMW, ale pierwsze w dieslu. (e46 320 TD 136km)

Problem polega na tym że w komisie w Radomiu sprzedali mi wadliwy egzemplarz. Pompę paliwa mam po remoncie. Zaczęło pogwizdywać turbo, nawet na wolnych obrotach. Okazało się że w turbinie były wyłamane kawałek śmigiełka. Turbina jest w tej chwili po regeneracji (wymiana śmiegiełka, itp). Po zamontowaniu turbina dalej gwizda na wolnych obrotach, czasami podczas jazdy auto traci moc, a czasami nie che wejść powyżej 2500 obrotów. Turbina została wymontowana i powtórnie sprawdzona. Okazało się wszystko ok. Co może być przyczyną powyższych objawów?

Edytowane przez mdeska
Opublikowano
zaworek podciśnieniowy który steruje turbiną ... poczytaj forum jest mnóstwo o tym zaworku , dowiesz się ile kosztuje , gdzie się znajduję i podejrzewam że nawet zdjęcie znajdziesz !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.