Skocz do zawartości

328i Bład Za uboga dawka


HoodY

Rekomendowane odpowiedzi

pisałem juz kilka postów ale widze ze dalej walke toczysz :(

 

wiesz co możliwe że silnik był kiedyś przegrzany dość intensywnie i naprawde może być cieżko teraz w nim utrzymać parametry optymalne

 

jezeli soft wgrany jest ok to nie ma opcji zeby co kilka dni sobie inaczej odpalał, aż niemożliwe zeby po dojsciu do normalnej temp ok90C takie rzeczy sie z nim działy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ale auto na ciwpłym pali na strzał tylko rano tak sie dzieje i to po takich chłodniejszych nocach najczesciej taj jak teraz ciepło jest to juz od poniedziałku nic sie nie dzieje a auto nie było napewno przegrzane bo auto pewne jest od wujka dostałem a on spokojnie jezdzi noi jestem 2 włascicielem bo auto z salonu wujek był pierwszy juz niewiem a te objawy sie zaczeły jakies pół roku jak go dostałem a ja kocham szybką i ostrą jazde ale nie katuje auta a zresztą to automat to szkoda skrzyni tymbardziej ze juz ja wymieniałem to wiem jakie to koszta są pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może stacja paliw cie troche w ch.... robi i woda w baku sie zbiera albo filterek zapycha jakis syf ???

 

nie wiem czy w tą strone myślałeś moze faktycznie nie jest to wina auta a tego na czym jeżdzisz ???

 

naprawde cieżko diagnozowac jak sie nie widzi i nie czuje auta ale podpowiedziec moge zawsze troche aut przerobiłem

 

sprawdz tez odpowietrznik z baku bo mozliwe ze zapchany i pompa robi podcisnienie w baku nie moze potem zaciagnąć paliwa

 

spróbuj odpalac z odkreconym wlewem paliwa jak nie zapali normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do paliwa to mam napewno sprawdzone bo lejemy z ojcem na tym samym cpnie ojciec w swojej E61 niema takiego problemu a tak pozatym to u mnie nie ważne czy na LPG czy na benzynie jedzie tak samo była nawet instalacja gazowa wyciagnieta całkowicie i nic zadnej zmiany teraz jezdze oczywiscie juz bez LPG i nic a ze zbiornikiem było sprawdzane z korkiem auto zle paliło jak były zimne nocki teraz juz dobrze pali
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Panowie dzisiaj po kolejnym straconym dniu u pewnego mechanika stwierdził że przyczyna jest lipny olej i filtr ze niby mi ktos bubel zagonił a ja mowie ze kazdakolwiek wymiane robie sam filtr mam Knecht a Olej Castrol Edge 5W30 jak mu to powiedziałem to stwierdził ze trafiłem na jakis wadliwy olej lub filtr mowi ze jak auto sie nagrzeje cisnienie oleju wzrasta noi filtr nie wyrabia haha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HoodY weź no nagraj filmik jak ta Twoja Bawaria pracuje bo ja już naprawdę nie wiem co się może tam dziać... chcę po prostu to zobaczyć o co Ci chodzi, bo tyle co zrobiłeś w tym aucie to już byś miał chyba drugi nowy silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wrzuciłem link z filmikiem jak te obroty faluja podczas jazdy bo na postoju silnik nawet nie drgnie postaram sie nagrac nowy dokładniejszy i wkleje

jak dodaje gazu obroty spadaja zaczyna falowac jak dodam gazu do połowy zredukuje na 4 wtedy trzyma sobie te 2.500 obr/min i nie faluje wbije 5 i zaczyna sie falowanie na mniejszych biegach takie same objawy przestaje falowac pow 110km/h jak auto ma ok 2.500obr pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze teraz to juz chyba niema rzeczy która byłaby nie sprawdzona najgorsze ze to zaczyna sie dziać jak auto sie rozgrzeje jak temperatura dojdzie do pionu tak jakby do pierwszego otwarcia obiegu bynajmniej ja mam takie odczucie

 

Sondy za katalizatorem sprawdziłes/wymieniłes? One też mogą być przyczyną....

 

Sonda może być dobra, ale gdzieś jest przebicie w instalacji elektrycznej idącej od sondy, na złączu czy gdzieś...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yoshimura01 filmik nie najlepszej jakosci ale ciezko jest kierowac patrzec a droge i kamerke czy czasem gdzies mi nie uciekła na bok http://www.megaupload.com/?d=BNAP0EUY w momencie kiedy obroty spadaja to szarpie autem cos podobnego jakbym na ułamek sekundy wył. zapłon cos podobnego

 

 

 

 

yoshimura01 oglądałes filmik.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

yoshimura01 a co powiesz jeszcze jakbym przełozył od kogos cewki zapłonowe ma to coś do tego bo to wszystko sie dzieje tak jakby pod obciążeniem moze cos z cewkami a dziwne bo na zadnym kompie nic nie pokazuje nawet pod serwisowym.

 

 

dzisiaj znowu zauważyłem coś nowego jadąc z górki na D bez gazu falują tez obroty takie uczucie jakbym pulsacyjnie dodawał i puszczał gaz auto przyspiesza i zwalnia i zaś zagadka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam mam pytanie i jak z twoim problemem? Opanowałeś to falowanie? Pytam bo mam ten sam problem i nie mogę sobie z tym poradzić. Pozdrawiam

 

Ja falowanie opanowałem w e46 z silnikiem M52TU. Była nieszczelnosc w dolocie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten dźwięk nie jest typowym chrobotaniem, a raczej buczeniem. Ciężko to określić. Dobywa się gdzieś z tyłu auta. Być może pochodzi z wydechu i tak się niesie. Jeśli ktoś się spotkał z takim przypadkiem będę wdzięczny za każdą wskazówkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
sprawdziłem i za każdym razem jest kilka tych samych błędów. P0161 coś z grzaniem sondy lambda, P0170 coś z mieszanką paliwa, P1188 to również coś z mieszanką, do tego wypadanie zapłonu na różnych cylindrach. raz na 2, raz na 4 czy 5, wyskakuje jeszcze błąd aktywacji przekaźnika pompy paliwa. Błędy można bez problemu wykasować jednak po chwili znów wywala błąd P0161, a następnie te kolejne. Czy to może być przyczyną falowania obrotów i tego dziwnego dźwięku, który temu zawahaniu towarzyszy? I o którą sondę chodzi? Jak sprawdzić która jest uwalona?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie sondy masz sprawne. Na 99% masz nieszczelnosc w układzie dolotowym. Mialem ten sam zestaw błędów. Po skasowaniu też wracały po kolei, najpierw jeden potem reszta. Zacznij od układu dolotowego.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę sam już nie wiem gdzie szukać. Przejrzałem gumy od filtra do przepustnicy i wszystkie są szczelne. Wymieniałem odmę bo myślałem że to jest przyczyna tego zamieszania i też jest tam wszystko szczelne a problem nadal pozostał. Gdzie jeszcze może zasysać lewe powietrze? Nie chce mi się wierzyć że zasysa spod uszczelki pod kolektorem bo nic tam nie grzebałem a samo z siebie raczej nic się tam nie powinno rozszczelnić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.