Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam mam problem z swiecami sa tak zapieczone ze chej boje się ze się urwie 3 z nich nie działają wiec wymiana

 

co radzie zalane nafta stukane wd40 lane i nic ani drgną

 

miasto czestochowa kto mi to wykręci

Edytowane przez chudy11511
  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1. Zmien tema watku powinnien zaczynac sie od 320d..........................!!!!!!!!!!!

2. Wymienialem i wiem jak jest. Ani drga czy kreca sie do pewnego momentu. Jesli sie kreca to krec i psiakac WD czekaj 5 min i w druga strone. I tak dalej. Jak juz naprawde nie idzie to daj sobie spokoj z nimi !!!! Bo ktoras urwiesz napewno.

3. Jesli urwiesz to albo sciagasz glowice albo strarasz sie zrobic cos z rozwiercaniem swiecy. Sa do tego przyrzady.

Opublikowano
to aż tak zapieka sie gwint w 320d?? wymieniałem komplet swiec w 2-ch patrolach 2.8 td i nigdy nie było problemu zadnego pskiania wd-40 :) najlepiej obstukac i jak koledzy piszą wd-40 i nie ma opcji zeby nie pusciło :cool2:
Opublikowano
Panowie to na 90 % nie jest zapieczenie gwintu ale nagar na końcówce który musi odpaść aby świeca wyszła dlatego wd40 nic nie daje. Najlepiej jest je po trochu wykręcać i wkrecać aż zaczną lżej wychodzić i wtedy je do kąca wykręcić
Opublikowano

Ustawiasz klucz na kilka niutonow wiecej niz moment dokrecenia i probujesz rozruszac ... wtedy bedziesz wiedzial ze nie zerwiesz swiecy !

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Opublikowano

Ja również przed wymianą borykałem się z tym problemem.

Zalałem ropą i po kilku godzinach próbowałem odkręcić (jakimś badziewnym kluczem) nie dało rady.

 

Po tygodniu podszedłem do świec jeszcze raz (tym razem klucz nasadowy wydłużony + grzechotka 1/2).

 

Świece wykręciły się bez problemu, ale przy wykręcaniu starych i wkręcaniu nowych, słychać było zgrzyty, piski ocierania się gwintów.

Przed wkręceniem nowych świec, posmarowałem gwinty pastą miedzaną

Opublikowano
no to teraz musisz szukać mechanika który ma narzędzia do rozwiercania świec żarowych... ew. do Mazpolu uderzać.
Opublikowano

Jak sie urwaly? Znaczy z powodu nagaru czy dlatego ze gwint mial ciezko i pekla na gwincie ??

 

Rozwiazania to sciganie glowicy albo cos pomyslec moze sie da jakos je wyjac. Moze rozwiercic lekko w srodku, pozniej nagwintowac i jakos wykrecic.

Opublikowano

a mam pytanko jak ja będę rozwiercał to wpadnie świeca do środka silnika cz nie

 

mam wykreślanki z lewym gwintem ale jak daleko mam wiercić ta świece

Opublikowano
niby to nie moja sprawa, ale może zostaw to komuś kto dysponuje odpowiednimi narzędziami do tego? :roll:
Opublikowano

ja również świece dzisiaj ukręciłem.. na szczęście tylko 1...zalałem wd40, zobaczymy czy da to coś w poniedziałek..pytałem mechanika..podpowiedział, że można jeszcze spróbować by nagrzać świece a później odkręcać :)

 

jak odkręcę tą z urwanym gwintem to dam znać jak to zrobiłem :norty:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

No dobra a jak sie swieca urwie to sa sie z tym jezdzic, tzn nie ma przedmuchów w tym miejscu ? bo wiadomo wtyczke elektryczna od takiej urwanej swiecy mozna zabezpieczyc.

 

Z innej beczki : czy probowal ktos wykrecac swiece na cieplym silniku ? Mam na mysli to ze sciagamy wszelkie plastiki co sie da , jezdzimy az nagrzejemy ciecz chlodzaca do 88C, potem na szybko zdejmujemy kolektor by dostac sie do swiec i jeszcze na cieplym/goracym silniku probujemy je wykrecac . Probowal tak ktos??

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Nam udało się rozwiercić 2 świece bo właśnie 2/2 się odkręciły...

Dobrze, że sąsiad ma różne dziwne rzeczy to daliśmy radę...choć nie powiem zajęło do 2 dni z przerwami ;)

Opublikowano
Ponawiam pytanie - czy mozna jezdzic z urwana swieca zarowa ? W ktorym miejscu one sie urywaja ? Po urwaniu jest wciaż szczelne wszystko ?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.