Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nowe ? daj info gdzie na priv :P ja na twoim miejscu założył bym ten nowy i zobaczył :) a turbinę na razie zostawił , jeśli dalej będzie zle wtedy brać się za turbinę :)
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Halo ponowie jak tam problem rozwiązany?.Właśnie dziś doświadczyłem tego samego.Byłem na stacji zalałem 20 ltr-ków,i po przejechaniu paru kilosów zdziwko mnie hapło :duh: Moja beta przestała deptać tak jak zawsze :mad2: Najpierw myslałem że to bad napęd zalałem,zaraz dolałem do pełna na BP ULTIMATE.Wlałem też uszlachetniacza do paliwa do tzw." :lol: Comonrailów".I NIC-PORAŻKA.Objaw występuje (zauważyłem)na ciepłym "enginie".Po krótkim postoju jak ruszam kręci się git,by po chwili-MUŁ. :x Podjechałem na kompa i wyskoczył (błąd nastawnika ciśnienia doładowania).Po skasowani było git ale przez 10 min. i znów to samo.Prawdopodobnie ten sam problem zaistniał w mojej"bulince".Więc czekam na zakończenie tego tematu i o poradę :arrow:
Opublikowano
Nie ma na co czekać :) tylko wymontować moduł , sprawdzić cięgno i szukać nowego modułu , z ciekawości zapytam jaki masz teraz przebieg ?
Opublikowano (edytowane)
Jak w mordę wskoczyło akurat 180 000km.Stało się to w drodze na serwis miałem już do wymiany olej filtry itd i musiałem przełożyć. :cry2: Jestem umówiony na jutro z macherami(miszczami)od beemek na łódzkie.Czyli blues brothers :8) Jagiełło.Zobaczymy co zdiagnozują i co moją srebrną "szczałe"a może"muła" boli. :mrgreen: Edytowane przez kiler.b
Opublikowano
Witam!! Nie wymienilem jeszcze, mieszkam za granica, kolega kupil mi na alegro i wyslal w piatek, paczka dojdzie pewnie na dniach, ale najlepsze jest to, ze bunia sie sama naprawila, od niedzieli smiga jak nowa!!Teraz nie wiem co zrobic, poczekam az znow padnie i dopiero wtedy wymienie!!Smiechawa!!Pzdr
Opublikowano

Witam!!!

Kolego u mnie też problem zniknął,od tygodnia bunie nie muli zastanawiam się czy tu znaczenia nie ma temperatura na zewnątrz????

Opublikowano
Jak w mordę wskoczyło akurat 180 000km.Stało się to w drodze na serwis miałem już do wymiany olej filtry itd i musiałem przełożyć. :cry2: Jestem umówiony na jutro z macherami(miszczami)od bemek na łódzkie.Czyli blues brothers :8) Jagiełło.Zobaczymy co zdiagnozują i co moją srebrną "szczałe"a może"muła" boli. :mrgreen:

 

Właśnie wróciłem od braci J.z św Teresy,diagnoza ta sama walnięty moduł"nastawnik ciśnienia turbiny" :cry2: .Czyli chyba-szukam tego w sieci,tylko nie wiem czy używane,czy kupić takie jak kolega yakub14-nowe.Jak sprawdzić czy dobry kupie skoro nie ma numerów cześci.Podać mam tylko pojemność silnika czy numery z turbiny?Podobno ta część jest nie wymienialna.Może z kolegów ktoś doradzi..O..Widzę że problem sam się zaczyna rozwiązywać,może poczekać z tą wymianą. :duh:

Opublikowano
Witam!!!

Kolego u mnie też problem zniknął,od tygodnia bunie nie muli zastanawiam się czy tu znaczenia nie ma temperatura na zewnątrz????

O tym samym myslalem, bo nie znajduje innego racjonalnego wytlumaczenia!! Musze zrobic jakas trase jeszcze, zeby sie przekonac, czy aby napewno po problemie- choc mysle ze to tylko na chwilke poprawa!! Zobaczymy!!

Opublikowano
Lepiej nowe , kupisz używany i może być taki sam jak masz , oczywiście że w ASO i Garecie jest to część nie do kupienia bo występuje tylko z całą turbina :mad2:
Opublikowano

:) a mi dziś trochę turbo podziałało! Polatałem aż miło!

 

Czyli nic w przyrodzie nie ginie! Jest określona ilość problemu. Problem migruje za pomocą łączy internetowych i obejmuje kolejnych użytkowników. Taka jest moja teoria :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Kurcze trochę się podłączę do tematu bo u mnie wygląda to jeszcze dziwniej. Do 1800 obrotów cisza turbo śpi a potem nagle jak rakieta rzuca mną o fotel. Mechanicznie wszystko sprawdzone i sprawne. Niestety okazuje się, że auto przestaje odpalać za pierwszym razem (odpala chodzi parę sekund i gaśnie). Dzisiaj kręciłem go 9 razy. Łapy opadają. Jutro auto leci do fachmana ale jak tam nic nie wymyślą to nie mam pomysłu na to co to jest. :?: :?: :?: :cry2:
Opublikowano

Mam dylemat,znalazłem w sieci fakt iż te moduły są stosowane w różnych modelach :idea: .I w związku z tym poszukałem dalej.Znalazłem na forum Forda gościa elektronika który naprawił sam sobie ten sterownik w prosty banalny sposób.

http://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-89139.html

Może zacząć właśnie od tej strony,może to pomoże spróbować warto.Jutro biorę się za demontaż sterownika i operacje"Zrób(napraw)to sobie sam". :cool2:

Opublikowano
ja miałem dwa lata temu ten moduł naprawiany, bez rezultatu (tzn. był chwilowy). a dziś znowu parę razy wszystko było OK, tylko że ja mam wymieniony moduł (na inny używany) i turbinę (na inną używaną, która ewidentnie ma zaciętą kierownicę)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Nowy modul zalozony i zandych zmian!!! Czy musze wykasowac bledy,zeby zaczal dzialac???? Czy moze walek z alegro, niby nowy wiec sam nie wiem!!! Poki co zalozylem stary, ktory jak wczesniej pisalem odmulil sie i dziala, z tym ze czasami znow mow sie nie chce i kreci tak do 3000!! (ale przynajmniej jedzie)
Opublikowano
Hmmmm dziwne , błędów na pewno nie trzeba kasować , a nr taki sam jak tego orginalnego ? widac po nim ze nowy ? moze wina jest w turbo a nie w module
Opublikowano
Hmmmm dziwne , błędów na pewno nie trzeba kasować , a nr taki sam jak tego orginalnego ? widac po nim ze nowy ? moze wina jest w turbo a nie w module

No wlasnie juz brak mi pomyslow! Modul nowy, przynajmniej wyglada tak, czyli git majonez!!:) Co dziwne, przemienialem teraz nowy ze starym na przemian i za ktoryms razem odpalilem i powietrzem walilo jak bym mial zawor upostowy, moze kat zatkany??? Wlasnie wrocilem z garazu, wykrecam turbinke i mam pytanie, czy da sie ja wyjac od gory??? Bo jesli nie, to jak, dolem musialbym caly wydech chyba wykrecic??? Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.