Skocz do zawartości

E60 3.0d Zatarte cięgno Turbiny ?


krzychuziom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dlaczego na priv? wielu z nas jest tym zainteresowanych!

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo ponowie jak tam problem rozwiązany?.Właśnie dziś doświadczyłem tego samego.Byłem na stacji zalałem 20 ltr-ków,i po przejechaniu paru kilosów zdziwko mnie hapło :duh: Moja beta przestała deptać tak jak zawsze :mad2: Najpierw myslałem że to bad napęd zalałem,zaraz dolałem do pełna na BP ULTIMATE.Wlałem też uszlachetniacza do paliwa do tzw." :lol: Comonrailów".I NIC-PORAŻKA.Objaw występuje (zauważyłem)na ciepłym "enginie".Po krótkim postoju jak ruszam kręci się git,by po chwili-MUŁ. :x Podjechałem na kompa i wyskoczył (błąd nastawnika ciśnienia doładowania).Po skasowani było git ale przez 10 min. i znów to samo.Prawdopodobnie ten sam problem zaistniał w mojej"bulince".Więc czekam na zakończenie tego tematu i o poradę :arrow:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w mordę wskoczyło akurat 180 000km.Stało się to w drodze na serwis miałem już do wymiany olej filtry itd i musiałem przełożyć. :cry2: Jestem umówiony na jutro z macherami(miszczami)od beemek na łódzkie.Czyli blues brothers :8) Jagiełło.Zobaczymy co zdiagnozują i co moją srebrną "szczałe"a może"muła" boli. :mrgreen: Edytowane przez kiler.b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! Nie wymienilem jeszcze, mieszkam za granica, kolega kupil mi na alegro i wyslal w piatek, paczka dojdzie pewnie na dniach, ale najlepsze jest to, ze bunia sie sama naprawila, od niedzieli smiga jak nowa!!Teraz nie wiem co zrobic, poczekam az znow padnie i dopiero wtedy wymienie!!Smiechawa!!Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w mordę wskoczyło akurat 180 000km.Stało się to w drodze na serwis miałem już do wymiany olej filtry itd i musiałem przełożyć. :cry2: Jestem umówiony na jutro z macherami(miszczami)od bemek na łódzkie.Czyli blues brothers :8) Jagiełło.Zobaczymy co zdiagnozują i co moją srebrną "szczałe"a może"muła" boli. :mrgreen:

 

Właśnie wróciłem od braci J.z św Teresy,diagnoza ta sama walnięty moduł"nastawnik ciśnienia turbiny" :cry2: .Czyli chyba-szukam tego w sieci,tylko nie wiem czy używane,czy kupić takie jak kolega yakub14-nowe.Jak sprawdzić czy dobry kupie skoro nie ma numerów cześci.Podać mam tylko pojemność silnika czy numery z turbiny?Podobno ta część jest nie wymienialna.Może z kolegów ktoś doradzi..O..Widzę że problem sam się zaczyna rozwiązywać,może poczekać z tą wymianą. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Kolego u mnie też problem zniknął,od tygodnia bunie nie muli zastanawiam się czy tu znaczenia nie ma temperatura na zewnątrz????

O tym samym myslalem, bo nie znajduje innego racjonalnego wytlumaczenia!! Musze zrobic jakas trase jeszcze, zeby sie przekonac, czy aby napewno po problemie- choc mysle ze to tylko na chwilke poprawa!! Zobaczymy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) a mi dziś trochę turbo podziałało! Polatałem aż miło!

 

Czyli nic w przyrodzie nie ginie! Jest określona ilość problemu. Problem migruje za pomocą łączy internetowych i obejmuje kolejnych użytkowników. Taka jest moja teoria :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze trochę się podłączę do tematu bo u mnie wygląda to jeszcze dziwniej. Do 1800 obrotów cisza turbo śpi a potem nagle jak rakieta rzuca mną o fotel. Mechanicznie wszystko sprawdzone i sprawne. Niestety okazuje się, że auto przestaje odpalać za pierwszym razem (odpala chodzi parę sekund i gaśnie). Dzisiaj kręciłem go 9 razy. Łapy opadają. Jutro auto leci do fachmana ale jak tam nic nie wymyślą to nie mam pomysłu na to co to jest. :?: :?: :?: :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dylemat,znalazłem w sieci fakt iż te moduły są stosowane w różnych modelach :idea: .I w związku z tym poszukałem dalej.Znalazłem na forum Forda gościa elektronika który naprawił sam sobie ten sterownik w prosty banalny sposób.

http://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-89139.html

Może zacząć właśnie od tej strony,może to pomoże spróbować warto.Jutro biorę się za demontaż sterownika i operacje"Zrób(napraw)to sobie sam". :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem dwa lata temu ten moduł naprawiany, bez rezultatu (tzn. był chwilowy). a dziś znowu parę razy wszystko było OK, tylko że ja mam wymieniony moduł (na inny używany) i turbinę (na inną używaną, która ewidentnie ma zaciętą kierownicę)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy modul zalozony i zandych zmian!!! Czy musze wykasowac bledy,zeby zaczal dzialac???? Czy moze walek z alegro, niby nowy wiec sam nie wiem!!! Poki co zalozylem stary, ktory jak wczesniej pisalem odmulil sie i dziala, z tym ze czasami znow mow sie nie chce i kreci tak do 3000!! (ale przynajmniej jedzie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś czujnik ciśnienia turbo?

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm dziwne , błędów na pewno nie trzeba kasować , a nr taki sam jak tego orginalnego ? widac po nim ze nowy ? moze wina jest w turbo a nie w module

No wlasnie juz brak mi pomyslow! Modul nowy, przynajmniej wyglada tak, czyli git majonez!!:) Co dziwne, przemienialem teraz nowy ze starym na przemian i za ktoryms razem odpalilem i powietrzem walilo jak bym mial zawor upostowy, moze kat zatkany??? Wlasnie wrocilem z garazu, wykrecam turbinke i mam pytanie, czy da sie ja wyjac od gory??? Bo jesli nie, to jak, dolem musialbym caly wydech chyba wykrecic??? Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.