Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W rzeczywistosci nazywa sie to zaworek a to jest po prostu zwezka na przewodzie hydraulicznym sprzegla, ktora powoduje, ze niewazne jak szybko wcisnisz/wycisniesz sprzego to i tak docisk z tarcza zlacza sie powoli. Powoduje to lekkie slizganie sie sprzegla. Wymyslili cos takiego by ograniczyc mozliwosc "strzalu ze sprzegla" co ma przedluzyc zywotnosc elementow napedu.

W rzeczywistosci dla wprawnego kierowcy zwezka ta tylko powoduje problemy z plynnym ruszaniem przy bardzo niskich predkosciach (tzw. kangury) i zwieksza zuzycie tarczy sprzegla.

Nie ma co wymieniac na nowy, bo to to samo co masz zainstalowane. Albo go wywalasz, albo wkladasz ten zmodyfikowany z tej strony co podalem wczesniej.

Naprawde, polecam ten zabieg, jest niesamowita różnica!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.