Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Byłem dzisiaj sprawdzic na szarpakach bo cos mi sciaga czasem kierownice. gosciu mowi zebym wymienil drazki kierownicze osiowe. nie wiem czy wymienic same drazki osiowe czy koncowki tez. zapytalem go czy koncowki sa ok i mowil ze tak. Co radzicie????

w drazkach to ta kulka sie wyrabia nie?

Edytowane przez kowalpiotrek
Opublikowano
Ostatnio też przerabiałem ten temat. Podobnie jak i ty też miałem luz na drążku kierowniczym. Ja wymieniłem całość, bo mechanik zasugerował, że i tak za jakiś czas padną mi końcówki. Po wymianie musisz jechać na zbieżność, więc po co płacić za nią podwójnie.
Opublikowano
Robiłem to u siebie kilka dni temu. Tak, luzy pojawiają się na kulkach, które siedzą w plastiku. U mnie z jednej strony plastik się połamał, a z drugiej nie wiedzieć czemu nie było smaru, wszystko chodziło na sucho i plastik się wytarł. Ja wymieniałem razem z końcówkami. Kupiłem kompletne drążki. Jak robić, to moim zdaniem od razu całość i będzie spokój na jakiś czas. Tylko na początku zmierz sobie długość starego drążka i nowy tak samo ustaw, żeby jakoś dojechać na to ustawienie geometrii :)
Opublikowano

wymień tylko to co jest uszkodzone no chyba że cierpisz na nadmiar kasy :)

 

nie dawaj zarabiać cwaniakom z warsztatów( rób wszystko sam)

 

a co do kolegi który profilaktycznie wymienia dobre części to powodzenia bo w BMW to się tak szybko nie zużywa żeby wymieniać zanim się zepsuje? hmmm jasnowidz czy co

 

pozdro

Opublikowano

Jeżeli diagnosta stwierdził uszkodzenie tylko drążków kierowniczych i jest pewny, że końcówki są OK. to wymień tylko drążki. Zanim zaczniesz naprawiać podjedź jeszcze do innego mechanik niech wyrazi swoją opinie.

Mam tylko jedną uwagę. Znajdź sobie jakiegoś dobrego mechanika specjalizującego się w naprawie BMW (zaoszczędzisz sporo kasy na pseudo naprawach).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Często fabrycznie zamontowany element mimo kilku lat eksploatacji wytrzyma dłużej lub tyle samo co zamiennik średniej klasy.
Opublikowano
nie dawaj zarabiać cwaniakom z warsztatów( rób wszystko sam)

 

Popieram, rób sam. Roboty duzo nie ma, a troche kasy zostanie w portfelu.

 

a co do kolegi który profilaktycznie wymienia dobre części to powodzenia bo w BMW to się tak szybko nie zużywa żeby wymieniać zanim się zepsuje? hmmm jasnowidz czy co

 

Nie wiem czy to o mnie mowa? Bo napisałem, że ja wymieniłem od razu komplet. Każdy ma prawo robić tak jak chce. Ja zdecydowałem się na komplet gdyż:

1) nie wiedziałem jak długo ktoś jeździł z tym luzem na drążkach. Jeśli dość długo to istniała szansa, że końcówki też są na skraju. A jakoś nie widzi mi się rozbieranie tego samego w przeciągu dwóch-trzech tygodni :)

2) końcówki nie wyglądały zbyt dobrze, po demontażu okazało się, że jedna miała pękniętą gumę, czego przy zamontowanym drązku nie było widać. Gdybym kupił same drążki, został bym z rozebranym autem, albo musiałbym dwa razy to rozbierać.

3) koszt końcówek nie jest aż tak wielki, żeby na to pożałować kasy.

4) wszystkie części mam na rabatach ok. 40%, więc i tak wyszło mnie to jak za same drązki u normalnego sprzedawcy ;)

 

Peace.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

to było do nikogo, a napewno nie do gosci który stara sie pomóc drugiemu także bez obrazy

 

to po prostu przestroga troche dla młodego posiadacza bumki ,tu sie nie opłaca wymieniac dobrych czesci bo sa za drogie hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.