Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jest to ani przewód ani zaworek.

W każdym już prawie modelu BMW od 88 roku, był montowany taki zaworek recyrkulacyjny doprowadzający do kolektora ssącego opary z baku wymieszane z powietrzem w filtrze aktywnego powietrza tzw filtr węglowy.

Często ilość takiej dawki była określana dla każdego typu silnika w taki sam sposób, lecz w niektórych typach, dla prawidłowego określenia podciśnienia w kolektorze ssącym montowane były dodatkowo właśnie takie, jak na obrazku dysze upustowe z różnymi średnicami przelotu. Wynikało to przede wszystkim z normami emisji spalin jakie to w unii się zmieniały.

Brak tej dyszy lub niewłaściwie dobrana pod względem średnicy upustu powoduje niewłaściwą pracę silnika.

Tak mogę Ci to po chłopsku opisać.

Opublikowano

Te drobiazgi sie nie psują choć czasem wypada je przeczyścic bo moga być przytkane.

Co do podmiany to przeważnie nikt na to nie zwraca uwagi, chyba że wyleciało to z auta podczas np wypadku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.