Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jako że odma w mojej beci była na wykończeniu (charakt. dźwięk) postanowiłem wymienić ustrojstwo.

Zakupiłem więc cały zestaw - zawór i przewody - dokładnie to co na diagramie:

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/328i-M52/RHD/N/1998/may/browse/engine/crankcase_ventilation_oil_separator

 

Dodam że kupowałem w bmw po vin-ie

 

Podczas wymiany okazało się iż nie posiadam w swoim aucie przewodu nr.7 a przewód nr.3 nie ma wogóole tej wypustki do połączenia z nr.7

 

 

Czy ktos wie o co tutaj chodzi?

Opublikowano

hmmmm problem bo w/w odma nie pasuje do twojego silnika!

 

jak w serwisie to zapalaj do nich niech ci dobiorą taki model jaki pasuje , a nie po nr vin

 

jak wiesz pewnie silnik jest częścią wymienną, a pewności czy to jest oryginalny z tej budy pewnie nie masz to i vin nie pomoże

 

pozdrawiam

Opublikowano
Glupie pytanie : czy odma odpowiada za odseparowanie oleju z oparow z miski olejowej i z pod pokrywy zaworowej?
.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano
powinno buchać ciśnieniem! Jeżeli natomiast wytwarza się podciśnienie to wiadomo... odpowietrznik uszkodzony. Do tego wypchnięty bagnet oleju.

 

Witam,

To ja już nic nie rozumiem :) W tym temacie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=116016 koledzy wysnuli teorię, że jeżeli po odkręceniu korka oleju silnik zasysa powietrze do środka to wszystko spoko, natomiast jak bucha to bardzo źle. Sprawa tyczy się oczywiście silników benzynowych R6. U mnie w M54 po odkręceniu obroty lekko zafalują i wracają zaraz do normy, a przy położeniu ręki na korku czuć zasysanie. Na kompie nie mam żadnych błędów.

 

A co do tematu, to dziwna sprawa, bo ta odma była wkładana do wszystkich M52 i M54 w pojemnościach od 2.0 do 3.0. Jak u Ciebie nie pasuje to ciekawe co tam masz pod maską? :shock:

Opublikowano

Nie wiem co tam siedzi, ale na pewno r6 a jak r6 to odma powinna być taka sama.

Źle zrobiłem bo na wspomnianym wężyku nr. 3 był numer części i nie sprawdziłem go w trakcie montażu, a teraz trzeba by od nowa rozbierać.

 

No dobrze a powiedzcie Panowie czy bez tego przewodu którego ja nie mam czyli nr.7 z diagramu

auto chodziłoby ok?

 

Bo mi się nic nie dzieje, ma moc, pali normalnie.

Przed wymianą tez było wszystko ok. tylko miałem ten charakt. dźwięk jak na filmie

 

A tu świetny link do diy (może już było)

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=417819&highlight=starless+ccv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.