Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do wyboru dwie drogi :

 

E61 530d/xd przed liftem, roczniki 2006, z trochę mniejszym przebiegiem ok. 80-100kkm

 

E61 530d/xd po lifcie, rocznik 2007, z trochę większym przebiegiem ok. 130-150kkm

 

Ceny i wyposażenie względnie podobne.

 

Co wybrać? W sensie czy w modelu po liftingu jest coś (chodzi mi o rozwiązania techniczne, czyli zmiany w silniku czy osprzęcie, elektronice a nie o wygląd) co jest naprawdę warte nawet kosztem większego przebiegu?

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

pozdrawiam

michal

Opublikowano

 

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

Opublikowano

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

 

hehe jakoś nie miałem okazji testować. wiec wyraziłem opinie ze zdjęć.

pozdrawiam

michal

Opublikowano

hej,

 

Ja bym powiedzial tak: pierwsze wypusty danego modelu, sa zawsze najmniej dopracowane, im dluzej dany model jest w produkcji, tym bardziej kazde jego wcielenie czyli tzw. lifty sa doprawcowane i nie mowie tutaj o rzeczach widocznych dla przecietnego Kowalskiego golym okiem, tylko o o rzeczach siedzacych pod spodem, a w szczegolnosci elektronika, uklad napedowy, jedny, hamulcowy itd... Kazdy lift pociaga za soba zmiany w tych ukladach ( nie koniecznie zawsze i nie koniecznie we wszytkich naraz ukladach ) i ich celem jest wyeliminowanie usterek, ktore wychodza w czasie dlugoletniej eksploatacji modelu i trapia zazwayczaj pierwsze wypusty - np: niefortunna lokalizacja slawnego juz w E60 modulu MPM - wiec odp. dla mnie jest prosta - lift jest zawsze bardziej dopracowany - oczywiscie pojawiaja sie tez w nich nowinki, ktorych nie ma w pierwszych modelach i ktore tez moga sie psuc, wiec to moze byc ewentualny minus w liftach!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

trochę gadanie... równie dobrze można powiedzieć, że w autach przed liftem już zostało wszystko co się dało dopracowane, bo modyfikacje są także wprowadzane na bieżąco, a poliftingowe to eksperymenty... co więcej księgowi mogli "optymalizować" koszty :mrgreen:

 

generalnie:

 

1. poliftingowe teoretycznie będzie mniej traciło na wartości

2. auto z mniejszym przebiegiem, to auto z mniejszym przebiegiem. cokolwiek to oznacza.

 

czyli... "ja ci radzę - rób jak uważasz"

 

temat trochę bez sensu... wszystko zależy od egzemplarza.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano (edytowane)
trochę gadanie... równie dobrze można powiedzieć, że w autach przed liftem już zostało wszystko co się dało dopracowane, bo modyfikacje są także wprowadzane na bieżąco, a poliftingowe to eksperymenty... co więcej księgowi mogli "optymalizować" koszty :mrgreen:

 

generalnie:

 

1. poliftingowe teoretycznie będzie mniej traciło na wartości

2. auto z mniejszym przebiegiem, to auto z mniejszym przebiegiem. cokolwiek to oznacza.

 

czyli... "ja ci radzę - rób jak uważasz"

 

temat trochę bez sensu... wszystko zależy od egzemplarza.

 

nie gadanie kolego, nie gadanie, tylko fakty kolego - jesli miales okazje jezdzic autem z poczatku produkcji i z konca produkcji a w szczegolnosci zajrzec tu i tam to roznice sa, bo kazdy nowy model cierpi na te choroby wieku dzieciecego, wiec mocno splaszczasz temat, a tematem odrebnym jest to dlaczego taka marka jak np: BMW, ktora od pierwszej kreski na papierze do wprowadzenia w produkjce danego modelu, spedza na to okolo 10 lat i kupe zielonych, a pozniej wklada taki istotny element elektroniki jak MPM pod kolo zapasowe, czy pierwsza A klasa w tescie "Losia" kladla sie na bok??? Znam takiego inzynierka, ktory robil w BMW przez lat 30 i troche przy piwku opowie i nie jest to takie znowu tez proste - ogolnie nazwe to "zyciem produktu" ale to zupelnie inny temat!!!!

Edytowane przez DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

temat trochę bez sensu...

 

taaa... szczególnie dlatego, że póki co nie padło ani jedno KONKRETNE zdanie, odpowiadające na moje pytanie.

 

Czyli np. "w modelu po liftingu poprawiono/dodano to czy tamto i uważam, że jest to istotne, duże lepiej działa niż przed liftem" itd

pozdrawiam

michal

Opublikowano
A mi sie wydaje , że temat liftingu jest z góry założony już przy wprowadzaniu pierwszych modeli do sprzedaży . Weźmy przykład E60 i tylnych lamp. Od początku jak wyszło E39 miało tylne lampy zwykłe na żarówkach , po liftingu dostało lampy na ledach wszyscy wzdychali jakie piekne jakie śliczne i teraz wychodzi model E60 das neue model i co dostaje na tyle lampy na żarówkach :lol: no po co sie pytam skoro w E39 po lifcie miało już ledy :?: :duh: Mija troche czasu i co wychodzi lifting E60 i jakie dostaje lampy z tyły LEDyyy , czyli scenariusz się powtarza. Lifting generalnie to więcej jak pic , legenda i chwyt ,żeby sprzedaż po np 3 latach niespadała , żeby sprzedawca w salonie mógł opowiadać jakie to udogodnienia zostały wprowadzone. Napewno pewne rzeczy sa poprawione techniczne , może niektóre elementy które spaprali np wykonali z gorszych materiałów poprawili ale ogólnie to wydaje mi sie , że to jest zwykle zaplanowane z góry posunięcie i tyle :8)
Opublikowano

Zakładając że przebiegi w obu autach są autentyczne to lepsze będzie to z 2006 z mniejszym przebiegiem. Ten model jest dopracowany, wady mogły mieć 1 serie z 2003-2004.

Ja mam z 2005 i np. kolektor był zmieniony (choć i tak musiałem go zmienić przy 155k). Mniejszy przebieg to mniej rzeczy do wymiany (ja np przy 160k muszę zmienić wszystkie tarcze i klocki)

W zasadzie wszystko zależy od stanu technicznego najlepiej jechać na przegląd przed zakupowy jednym i drugim to się dowiesz ile wydasz w najbliższych miesiącach.

Osobiście wnętrze przed liftem bardziej mi się podoba, po lifcie pełno niepotrzebnych "guzików".

 

a tu masz konkrety

http://www.5series.net/information/2008_LCI_Detailed_Changes.pdf

Opublikowano
Obejrzenie tej broszury z linku utwierdziło mnie że przedliftingowa z zewnątrz jest ładniejsza !!!Co do środka to kwestia gustu jeden lubi tak a inny tak!Jedyne co na pewno jest ładniejsze po lifcie to lampy!
Opublikowano

z roznic zauwazalnych golum okiem bedziesz mial:

swiatla przod - tutaj na pewno docenilbys opcje swiatel dziennych w modelu po lifcie

siwatla led na tyle

zmieniony interfejs iDrive'a

lewarek - kwestia dyskusyjna

nieznacznie zmieniona konsola wewn po lifcie

wejscie aux (usb - mini jack) po lifcie w standardzie, IMO bardzo przydatne

poza tym silniki w tym modelu maja rozna moc (231 przed i 235 po lifcie)

Z subiektywnej oceny, a mamy w domu 2 szt 530xd (2006, 137 kkm i 2010, 24 kkm), napedy, skrzynia, prowadzenie, jazda bez zadnych roznic, look & feel bez roznicy, funkcjonalnosc nowego iDrivea znacznie poprawiona, port aux dziala super.

decyzja nalezy do ciebie ale ja majac taki wybor bralbym ta z mniejszym przebiegiem.

pozdrawiam,

//M

Opublikowano
z roznic zauwazalnych golum okiem bedziesz mial:

swiatla przod - tutaj na pewno docenilbys opcje swiatel dziennych w modelu po lifcie

siwatla led na tyle

zmieniony interfejs iDrive'a

lewarek - kwestia dyskusyjna

nieznacznie zmieniona konsola wewn po lifcie

wejscie aux (usb - mini jack) po lifcie w standardzie, IMO bardzo przydatne

poza tym silniki w tym modelu maja rozna moc (231 przed i 235 po lifcie)

Z subiektywnej oceny, a mamy w domu 2 szt 530xd (2006, 137 kkm i 2010, 24 kkm), napedy, skrzynia, prowadzenie, jazda bez zadnych roznic, look & feel bez roznicy, funkcjonalnosc nowego iDrivea znacznie poprawiona, port aux dziala super.

decyzja nalezy do ciebie ale ja majac taki wybor bralbym ta z mniejszym przebiegiem.

pozdrawiam,

//M

 

Ogromne dzięki za tą wypowiedź!!! O to mi chodziło!

Możesz mi naświetlić jak to jest z tym wejściem zewnętrznym? Jest w standardzie port usb? i co tam pendrive itd z mp3 można podłączyć?

pozdrawiam

michal

Opublikowano

 

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

 

A tam gadasz. Wg. mnie prezentuje się dużo dużo lepiej ten "plastik" niż ta "stara pała" :-)

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Opublikowano
...to chyba muszę się jeszcze raz przyjrzeć bo jak ostatnio oglądałem w salonie nową piątkę to wydawało mi się że jest identyczny jak w mojej (2009r)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)

 

ja u siebie wymienialem normalnie, trzeba tylko miec mała rękę i da sie

Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)

 

ja u siebie wymienialem normalnie, trzeba tylko miec mała rękę i da sie

 

ja mam duza i tez wymienialem :wink: - samymi palcami idze bez problemu.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.