Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja mam Valvetronic i założoną instalację: parwonikPALACAR 170, wtryskiwacze OMVL, KEM NEVO PRO. Chodzi jak marzenie.
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego widać że jesteś zielony co do LPG. (...) Co do butli to spokojnie można zmieścić w bagażniku w miejsce koła i to dość sporą.

 

:D :D :D Za to kolega chyba w temacie BMW jest nieco zielony, bo w E63/64 koło zapasowe nie występuje a z tyłu jest akumulator, klucze i ew. zestaw naprawczy a stosowane są opony runflat, więc ja też nie widzę fizycznej możliwosci instalacji tam butli. Na temat gazu się nie wypowiadam, bo mnie ten temat nie interesuje ale z tego co słyszałem to sie to tylko teoretycznie udaje.

Opublikowano
Adventure dobrze pisze dodatkowo jest zestaw bezpieczników i wiązka elektryczna , akumulator nie mały i zestaw naprawczy także nie wiem jak kolega chce tam jakąkolwiek butle upchnąć choćby małą :roll:
Opublikowano

moze to nie x6 a model e60 545i ale powiem tak roczek mija jak nabylem, lpg dostala i zrobione 38 tys km bez usterek z instalacja. Butować mozna ile sie chce i nie zapal sie check na lpg leci do zamkniecia zegarow (testowane w germanii) a instalacja to BRC S&P. spalanie w miescie okolo 17 ale miasto naprawde straszne...a trasa jak do Polski smigam (160km/h) 13-14 litrow

 

LPG do silnika 545i polecam jak najbardziej:D

butla 60 litrow w kole a wchodzi 53

zasieg miasto to 240-300 km trasa srednio 300-360km

 

ps petroliny zawsze pelny zbiornik mimo wszystko:D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
moze to nie x6 a model e60 545i ale ....

 

Rozumiem, że kolega zasadniczo nie odróżnia X6 od serii 6, którego dotyczy to forum o ile się nie mylę i z tego powodu poleca instalację LPG. Teraz wszystko jasne :duh:

Opublikowano
moze to nie x6 a model e60 545i ale ....

 

Rozumiem, że kolega zasadniczo nie odróżnia X6 od serii 6, którego dotyczy to forum o ile się nie mylę i z tego powodu poleca instalację LPG. Teraz wszystko jasne :duh:

 

 

Oj tam, chodzilo mi bardziej o silnik . w kazdym badz razie w e60 instalacja BRC dziala bardzo dobrze . Troszke juz kilometrow zrobilem i problemow nie mam. ( były po pierwszych 10 tys km ale jak sie okazalo filterki sie przypychaly LPG)

Opublikowano (edytowane)
="Cyber2020" Oj tam, chodzilo mi bardziej o silnik . w kazdym badz razie w e60 instalacja BRC dziala bardzo dobrze .

 

Gratulacje zatem :cool2: . W E63 ani E64 ma małe szanse działać, bo po pierwsze nie ma miejsca na butlę, co dowiedziono wcześniej, więc dlatego całe rozwazanie i spór czy gaz jest do zapalniczek czy do samochodu w tym dziale nie ma specjalnie sensu - tak mi się wydaje. Ponadto jak ktoś bardzo musi to własciwie do wszystkiego gaz jakoś udaje się założyć. Znam jednego milionera, który do skutera 50cm założył gaz, żeby taniej było (chyba?).

Edytowane przez adventure
  • 2 lata później...
Opublikowano

Z tym ze nie ma miejsca na butle się nie zgodzę bo sam kupiłem 645ci z butlą w bagażniku ( ok 40 l )

Co do samego działania to mam wrażenie że auto ma dużo mniej mocy dlatego nie używam i tankuje póki co benzynę :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tym ze nie ma miejsca na butle się nie zgodzę bo sam kupiłem 645ci z butlą w bagażniku ( ok 40 l )

Co do samego działania to mam wrażenie że auto ma dużo mniej mocy dlatego nie używam i tankuje póki co benzynę :)

Troszke malo te 4o litrow. Dzialanie prawidlowo ustawionej instalacji nie rozni sie nic w stosunku do dzialania benzyny. Dla mnie gaz moze byc nawet w M5, nie widze nic w tym zlego.

Opublikowano
Z tym ze nie ma miejsca na butle się nie zgodzę bo sam kupiłem 645ci z butlą w bagażniku ( ok 40 l )

Co do samego działania to mam wrażenie że auto ma dużo mniej mocy dlatego nie używam i tankuje póki co benzynę :)

Troszke malo te 4o litrow. Dzialanie prawidlowo ustawionej instalacji nie rozni sie nic w stosunku do dzialania benzyny. Dla mnie gaz moze byc nawet w M5, nie widze nic w tym zlego.

\

 

No mało te 40 l a dokładniej chyba 45... po mieście 250 km i jest prawie pusto ale poki co tylko raz wyjezdzilem .

Na pewno jest oszczednie bo kosztowało mnie to 90 zł ale jakos wole benzynke.

Moze jak bede mial gorsze czasy to zaczne uzywac.

Potrafi sie tez rozlaczyc jak bardziej przyspiesze.. kwestia pewnie zlego ustawienia albo po prostu ten gaz jest slaby.

Poprzedni wlasciciel nie wymienial nawet klockow na czas wiec o gaz tym bardziej nie dbal .

Z tym m5 to juz by byla lekka przesada jednak....w M-kach po prostu nie wypada :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A dlaczego nie? Można mieć i szybkie i ekologiczne auto. A przy okazji też ekonomiczne...

 

With mobilephone sent.

Opublikowano

Po prostu sam fakt..Mega luksusowe auto a do tego oszczędność troszkę się to gryzie ..tak czy owak nie potępiam tego i kazdy robi jak uwaza.

Rozumiem ze ta roznice miedzy gazem a benzynka mozna przeznaczyc na co innego.

Wydaje mi sie pzoa tym ze wlasciciel porzadnej M ma tyle hajsow ze nie musi bawic sie w gaz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Eee tam. W e39 czy e60 M5 nie widze problemu. W nowszej juz raczej lipa bo wtrysk bezposredni siedzi wiec nie wiem czy mozna. To odciecie o ktorym piszesz spowodowane zbyt slabym parownikiem. Tak jak kolega wyzej, mozna miec fajne auto i jezdzic taniej. Jak sobie sprawie e60 m5 w kombi to odrazu gaz bedzie i wcale mnie nie interesuje kto co o tym bedzie sobie myslal. Te dzisiejsze auta na ropke mnie odstraszaja. Badziewie jak ich malo. Same problemy.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz rację że to nie są popularne auta, na myśli miałem jednak coś innego. Po co producent pakuje diesla do sportowej bryki? Z oszczędności. Tak samo jak LPG, z oszczędności.
Opublikowano

Nie wiem czy jest to kwestia oszczędności, bo kupując diesla płaci się więcej niż za podobną benzynę.

Naprawy i obsługa takiego silnika też kosztują więcej. Filtry cząstek stałych powoli ale skutecznie eliminują zakup auta z takim silnikiem jeżeli mieszkasz i jeździsz w mieście.

Chodzi mi o nowsze auta. Różnica miedzy ceną paliwa też była kiedyś inna, teraz praktycznie jest minimalna. Sprzedaż diesli bardzo spadła i dalej spada.

A dlaczego pakują je do sportowych aut? Nie mam pojęcia, ale myślę że jak ktoś kupuje sportowe auto to raczej o oszczędnościach nie myśli.

  • Zasłużeni forumowicze
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Na wstępie chciałbym wszystkim miłośnikom BMW życzyć Wesołych Świąt :)

A teraz czas na pytanie, bo odpowiedzi nie znalazłem, tylko proszę bez ataków ;)

Stałem się posiadaczem BMW 650i, bo niestety nie cała część rodziny w okresie letnim mogła jednocześnie cieszyć się z jazdy Z4

Niestety spalanie w tym samochodzie jak wiadomo jest lekko wyższe

Może ktoś z obecnych spotkał się przez ostatni czas z jakimś zakładem godnym polecenia, który zamontowałby gaz (e64 650i 2008r)

Wstępnie rozmawiałem z ponoć najlepszym gazownikiem w moim mieście i niby nie ma problemu, poznałem też jedną osobe która załozyla u niego do 645 i sobie nawet chwali

Ale przed założeniem chciałbym jeszcze zapytać tutaj

Oczywiście odległość nie gra dla mnie roli, liczy się porządna instalacja gazowa i równie porządnie założona

 

Pozdrawiam

Andrzej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam Paweła z DC Auto koło Nasielska miałem od niego gaz w A8 d2 A8 D3 e39 540i new beetle i a3 1.8turbo, e46 328i, no i e63 650i. E63 i A8 D2 zrobiły na gazie po 70tyś i chodziły do końca do sprzedaży idealnie zero problemów. A8 D3 wciąż mamy przebieg na LPG 80tyś w pełni bezawaryjnie i bezproblemowo. Wszystkie auta od niego jeździły i jeżdzą mi i znajomym bezproblemowo a w sumie jest/było to ok 20 szt.
Opublikowano
Witam

Niestety spalanie w tym samochodzie jak wiadomo jest lekko wyższe

Oczywiście odległość nie gra dla mnie roli, liczy się porządna instalacja gazowa i równie porządnie założona

Pozdrawiam

Andrzej

 

650i to bardzo ekonomiczne auto, więc gdzie jest sens tej imprezy przy takim kabriolecie? Ile przejedziesz rocznie? 12-15.000 km? Żeby się zwrócił koszt samej instalacji przy takim jeżdżeniu, musisz co najmniej ze 2 -3 lata jeździć. W e64 jest ponadto brak miejsca na zbiornik bez rezygnacji z połowy bagażnika. To bardzo zły pomysł. Nie chcę już innych argumentów przytaczać, bo zasadniczo jest wolność w wyrzucaniu własnych pieniędzy a głupota też nie jest prawnie zakazana w naszym kraju.

Opublikowano

Z tym gazowaniem u Pana Henia bym już nie przesadzał bo na v8 montuje się naprawdę dobre instalacje gazowe za grubą kasę w warsztatach które robią to naprawdę dobrze a co najważniejsze wielu sobie chwali.

Są i tacy co montują systemy za 3 tys zł i potem może masz takie zdanie na temat gazu.

Dobry system gazu można diagnozować komputerowo i nie sądzę że solidny warsztat BMW będzie miał problem z serwisowaniem takiego auta tylko dlatego że LPG.

Mimo że sam instalacji gazowej nie mam to jestem w stanie zrozumieć jak ktoś robi 30-50 tys rocznie i woli jeździć na gazie bo spora nadwyżka pieniężna zostaje mu w kieszeni.

Z tego samego powodu się kupuję diesla który mimo większej awaryjności przy dużych przebiegach kosztuje dużo mniej pieniążków.Oszczędność i tyle w temacie.

Ktoś chce niech sobie montuję i jak kolega wyżej napisał : jedni powiedzą że można wydać mniej na paliwo a drugi że nie kupuj v8 jak Cie nie stać.

Opublikowano

Jak jeździ rocznie 15 tys i założymy że na jednym tankowaniu przejedzie 400 km ( co jest ciężkie w 6er) to mu daje 37,5 tankowania w skali roku.

Licząc że jedno tankowanie to 330 zł to mu daję kwotę 12375. Podziel to na dwa bo taką oszczędność daje lpg i się zwraca inwestycja po roku.

Powód jest jeden i tylko jeden : oszczędność !! Nic poza tym lgp nie daje. Podobnie ma się sprawa diesli tylko że tam jest jeszcze dodatkowo fajny moment obrotowy i duże możliwości chip tuningu.

Tyle że diesel to dla mnie pozorna oszczędność bo serwisowanie jest droższe a diagnoza LPG jest raczej tańsza jak i sama eksploatacja .

Jak chcą niech gazują a podsumowanie tego tematu dobrze napisał Sławomir.

Każdy będzie miał swoje argumenty.

Opublikowano
Polecam Paweła z DC Auto koło Nasielska

Dzięki wielkie, zadzwonię do nich :)

650i to bardzo ekonomiczne auto

Na pewno najpierw przetestuję spalanie przy swoim stylu jazdy

 

Ogolnie jeśli będę przejezdzal tyle km co z4 to instalacja zwroci się do roku

Oczywiście zobacze jak bedzie z tym miejscem w bagazniku

 

A po co gazować kabriolet, to tak jak danyblack1987 napisał dla oszczędności

Szczegolnie ze w najblizszych latach sporo innych inwestycji mnie czeka i pewnie z dwoch oszczedniejszych samochodow, zostanie tylko 1 + wlasnie e64

A nie chce jednak rezygnowac z przyjemnosci jazdy z otwartym dachem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.