Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy, posiadam benzynę 525 192 km 2002r. średnio pali mi 14/15 litrów w trybie miejskim, jeżdżę normalnie, to znaczy nie wolno, ale też nie wkręcam na max-a (czasami się zdarzy ) wydawało mi się, że spalanie jest normalne, ale rozmawiałem z kolegą i mówi że trochę za dużo, więc jakie jest wasze zdanie?
Opublikowano

Witaj

Uwazam ze spalanie masz ok.Ja jezdzac w centrum mojego miasta pali mi 17 litrow gazu silniczek 523i automat.W trasie miedzy 10-12 gaziku.Uwazam ze zalezy przez jakie miasto.Mam przyklad na koledze ktory ma Basie 728 w automacie ktory jedzie pol drogi w trasie a pol w miescie ale to tez nie w centrum i pali mu kolo 14 litrow gazu a ma ciezsze auto i wiekszy silnik, takze z tym spalaniem to jest roznie.Ile wleje tyle spali heheeh nie ma co sie przejmowac najwazniejsze zeby Basia moja sie nie psula :D

Opublikowano
moje autko to manual i też wydaje mi się, że jest ok, ale zawsze można dowiedzieć się ciekawostek, po przez forum, znajomy radził mi, żeby jechać na kompa i sprawdzić, ale wszystko jest ok, nie szarpie, równiutko pracuje, nie czuć jakiejś nie dopalonej mieszanki, więc jest git
Opublikowano
Witam

Wybralbym 528 przed liftowa a poliftowa 530 oczywiscie benzynka obecnie mam 523

 

zgadzam się w 100%

tylko taki wybór!

6-cylindrówki rzędowe od BMW są nie do zdarcia

a z dieslami zawsze są problemy

Wszystko z Miłości do Bawarii
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

  • Moderatorzy
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

Bez urazy.

Za 3-5 lat będziemy czepiac się awaryjności 3.0d i 2.5d,poczekaj jak się te silniki zestarzeją,zobaczymy wtedy.Może w końcu przestanie się "jeździc" po biednym TDS-ie.TDS w swoim czasie też był jednym z lepszym silników,jednak zapominamy że ten silnik ma już na karku dobrze ponad 20 lat(technologicznie jeszcze więcej).Najpierw były niedobre 2.4,później dołączył Td i w końcu TDS,jak myślicie które będą następne????Jak wiadomo "lepsze jest wrogiem dobrego",jak klęknie Ci 2.5d to nie wiem czy nie zniknie ci uśmiech,schudnie portfel i nadal będziesz mówił,że jest taki wspaniały niestety wszystko się starzeje,a "nie znasz dnia ani godziny".

Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy TDS-a :D

A myślę,że trochę nas będzie :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

Bez urazy.

Za 3-5 lat będziemy czepiac się awaryjności 3.0d i 2.5d,poczekaj jak się te silniki zestarzeją,zobaczymy wtedy.Może w końcu przestanie się "jeździc" po biednym TDS-ie.TDS w swoim czasie też był jednym z lepszym silników,jednak zapominamy że ten silnik ma już na karku dobrze ponad 20 lat(technologicznie jeszcze więcej).Najpierw były niedobre 2.4,później dołączył Td i w końcu TDS,jak myślicie które będą następne????Jak wiadomo "lepsze jest wrogiem dobrego",jak klęknie Ci 2.5d to nie wiem czy nie zniknie ci uśmiech,schudnie portfel i nadal będziesz mówił,że jest taki wspaniały niestety wszystko się starzeje,a "nie znasz dnia ani godziny".

Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy TDS-a :D

A myślę,że trochę nas będzie :cool2:

Może byc i tak jak piszesz - ja niczego nie wykluczam. Tyle tylko, że mówimy o czasie obecnym i jeśli teraz serwis mówi, że silnik 530d jest git a 525d jakiś mega awaryjny to nic tylko omijac taki serwis z daleka. :wink:

Pzdr.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Może byc i tak jak piszesz - ja niczego nie wykluczam. Tyle tylko, że mówimy o czasie obecnym i jeśli teraz serwis mówi, że silnik 530d jest git a 525d jakiś mega awaryjny to nic tylko omijac taki serwis z daleka. :wink:

Pzdr.

Bo tak z pewnością będzie.A co do awaryjności i budowy to 3.0d i 2.5d zbytnio nie różnią się od siebie.Silników 3.0d jest więcej ze względu na dłuższy okres produkcji i był on chętniej kupowany ze względu na większą moc i podobne koszty eksploatacji co 2.5d.Jednak ze względu na ich ilośc jest też więcej jednostek weksploatowanych(mowa o 3.0),duża częśc jest w stanie bardzo złym.

To teraz pozdrowię właścicieli/ki wszystkich diesli ze śmigłem na masce :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Moja 528i+LPG pali jakieś 16-17 litrów gazu po zakorkowanej Warszawie. Rzadko udaje mi się przelecieć miasto bez oglądania czyjegoś zderzaka przez 20 minut... Ale jak już wyjadę na trasę, to kopniak po 3 tys obrotów jak marzenie! Warto dla tych chwil lać gaz co 450 km... :cool2:
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 5 lat później...
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

O a to, niby co jest w nich bardziej awaryjne? Fajny serwis kolega odwiedza(ł). To te same silniki i prawie identyczny osprzęt. Gdzie szukać tych oznak większej awaryjności?

Najzwyczajniej przeglądając pod-forum E39 można zauważyć, że co drugi post dotyczy 530D, a może się mylę?

Nie chce kolegi namawiać na konkretny silnik, ale na stwierdzenie, że 525 w dieslu (oczywiście CR), jest awaryjny bardziej niż 530 nie mogę pozostać obojętny.

 

 

 

zgadzam sie z kolegą , 525cr to bardzo dobra jednostka natomiast 525 tds to bardzo czuly silnik i nie polecałbym go napewno..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.