Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Porównywaliśmy wczoraj X6 35sd z nowym X5 40d. 40d strasznie odchodzi 35d. Do 100 km/h jest spora różnica, powyżej 120 jest kolosalna. Nie wiem jak to możliwe, aby 40d był o tyle szybszy tylko różnica tylko 20km. Ten silnik i 8 biegowa coś niesamowitego. W weekend będziemy porównywać X5 40D z Q7 4.2 tdi, więc podam odczucia.
  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Porównywaliśmy wczoraj X6 35sd z nowym X5 40d. 40d strasznie odchodzi 35d. Do 100 km/h jest spora różnica, powyżej 120 jest kolosalna. Nie wiem jak to możliwe, aby 40d był o tyle szybszy tylko różnica tylko 20km. Ten silnik i 8 biegowa coś niesamowitego. W weekend będziemy porównywać X5 40D z Q7 4.2 tdi, więc podam odczucia.

 

Czekam na to porównanie bo mam X5 40 d :)

Naprawdę jest taka duża różnica w "odejściu" w porównaniu do 3.5 d ?? - muszę się "złapać" z jakimś 3.5 d :)

A co myslisz o "virusie" na 360 Hp i 700 Nm ??

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
"Virus" nie jest wszczepiany w ASO, a u "renomowanych tunerOw", którzy dają gwarancję na ten mod....ale gwarancja BMW raczej odpada, więc należy chyba poczekać, aż minie fabryczna gwarancja i w tym momencie wszczepić "zarazki". Firma SKN, Hartge posiada już w swojej ofercie programy dla silnika 40 d.
http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

Witam!

Tak jak pisałem wcześniej wraz z kolegą z Łodzi, który posiada Q7 4.2 TDI z tego roku 340ps postanowiliśmy trochę po testować nasze "wozy drabiniaste". Sytuacja wygląda następująco, pierwsze pomiary od 0-120 km/h X5 wygrywa, szczególnie 0-80 jest największa różnica, potem Q7 delikatnie się zbliża. Od 120-160 niestety Q7 ciut lepiej sobie radzi. Przebieg X5 - 12.350 km Q7- 23.200. Oba auta na małych 20". Spalanie na korzyść BMW nawet do 3l przy tym samym użytkowaniu. Wnioskując, 40d ma lepszego kopa od startu, przy ok. 120-130 mogłoby być lepiej, przydałoby się trochę więcej momentu i mocy, ale nie zapominajmy to dalej 6 cylindrowe 3 litry. Co do Q7, 8 cylindrów 340km, lepsza charakterystyka i szybsza reakcja na gaz niż w starym 4.2 326km. Zapomniałem dodać, zaczepił mnie Pan w GL 450 CDI, który był przekonany o mega osiągach w jego furmance. Niestety się rozczarował a na następnych światłach powiedział, że nie załączył sportowego trybu skrzyni, a do bemki dzieliły go lata świetlne.

 

Co do wirusa, rozmawiałem w Inchape, jeśli wirusować to po gwarancji, w przypadku jakiejś awarii wirus zostaje wykryty i zaczyna się robić nieciekawie, jak to było w przypadku paru 35d. Również chciałbym uzyskać jakieś 350-360ps, co dawałoby rzekomo osiągi na poziomie 50i. Tak więc zrobię, ale po gwarancji.

Co do danych technicznych, 0-100 na sportowym trybie 6,5s. Vmax - 245 km/h. Więc można w to uwierzyć

Pozdrawiam

Opublikowano

Wielkie dzienx za relacje z testów :)

Uważam, że po gwarancji powinniśmy umówić się, My wszyscy chętni na Virusa, NA GRUPOWE "CIPOWANIE".

Cena Virusa w firmie SKN to € 1.650,00, więc mało nie jest, a przy kilku autach uda się obniżyć ceny.

Przyrost mocy i momentu znaczny - Stage I = 348 Hp, 685 Nm.

Ma pojawić się również Stage II jakos do końca roku.

 

Nie ma info o przyśpieszeniu ale uważam, że 6 s do 100 kmh jest realne, a może nawet poniżej 6 sekund :)

 

http://www.skn-tuning.de/de/kategorie780.html?marke=453&modell=163520&motor=407361&fahrzeugtyp=1&

 

 

Zastanawiam się również nad układem wydechowym.

Czy razem z "virusem" taki mod ma sens ??

Proszę sprawdźcie ten post:

 

viewtopic.php?f=84&t=137515

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Ja osobiście polecam VTG. Chipowałem tam sześć aut i wszystko było ok. X3 sd zrobili mi na 340 km, to co ona wyprawiała nie da się opisać:). Za E60 zapłaciłem w 2007r 1.800zł a X3 2.000zł. Więc czekam tylko aż minie gwarancja i oddaje go do VTG. Z ciekawości zadzwonię i zapytam się czy wiedzą co i jak z 40d.
Opublikowano
Ja osobiście polecam VTG. Chipowałem tam sześć aut i wszystko było ok. X3 sd zrobili mi na 340 km, to co ona wyprawiała nie da się opisać:). Za E60 zapłaciłem w 2007r 1.800zł a X3 2.000zł. Więc czekam tylko aż minie gwarancja i oddaje go do VTG. Z ciekawości zadzwonię i zapytam się czy wiedzą co i jak z 40d.

 

Rodzimy tuner tez nie jest zły :)

Daj znać jak coś się dowiesz w sprawie 40 d.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Powiem tak,jeżeli chodzi o chipa to ja byłbym za Mastersem.Robiłem tam dwie E60 i auta chodzą jak ta lala..... :lol: :lol: :lol:
Opublikowano (edytowane)
Ja również polceam Mastersa - robiłem u niego dwa Volvo. Jak skończy mi się gwarancja to zobaczymy co uda się wycisnąć z 35i ;) Edytowane przez Hys
Opublikowano

dzieki :)

 

A wiecie może do czego służą wewnętrze światła "mijania" ? "Idąc" od zewnatrz jest ring -> biksenon -> ring i wewnatrz jest miejsce widac żarówke ale za nic nie moge tego włączyć.... Sory za głupie pytania...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie żarówka H7 do mrugania "długimi"

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
dzieki :)

 

A wiecie może do czego służą wewnętrze światła "mijania" ? "Idąc" od zewnatrz jest ring -> biksenon -> ring i wewnatrz jest miejsce widac żarówke ale za nic nie moge tego włączyć.... Sory za głupie pytania...

 

U mnie w X5 jest tak idąc twoją "zewnetrzna" strona:

 

1. Automatyczne włączanie świateł mijania/dzienne (czujnik zmierzchu).

2. Światła dzienne, brak możliwości włączenia światła przeciwmgielne przód/tył.

3. Światła postojowe (słabiej świecące ringi i tylne), przy tej opcji można włączyć również światła przeciwmgielne przód/tył.

4. Światła mijania (bez czujnika zmierzchu), przy tej opcji można włączyć również światła przeciwmgielne przód/tył.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
heh, na tym zdjęciu widać przód z zapalonymi biksenonami (mijania ) - w takim wiec razie do czego sa te dwa reflektroy" obok zapalonych świateł mijania?

 

http://www.carzi.com/wp-content/uploads/2009/04/bmw-x6-m2.jpg

Te wewnętrzne reflektory otoczone mniejszymi ringami? na 99% to są żarówki H7 do długich, mruganie długimi (pociągnięcie dźwigienki do siebie) wykonywane jest przez tradycyjną żarówkę, bo przesłona od bi-xenonów jest za wolna i pewnie za szybko by się zużywała ;) Stań przed ścianą i pociągnij dźwigienkę, zobaczysz inną barwę świateł, bardziej żółtą, wraz z xenonami świateł mijania (bielsza plama).

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
w tych wewnętrznych światłach są żarówki h7 które mają za zadanie podświetlać ryngi do jazdy dziennej. Jak wyjmiesz żarówkę to ona świeci za specjalną osłoną która rosprasza światło .Pozdrawiam
Opublikowano
Czy w x6 też macie tak twarde zawieszenie? Na nierównej drodze u mnie niestety auto nie płynie jak np Audi tylko jest bardzo sztywne i dużo traci się na komforcie wręcz podskakuje się na fotelu czy to jest wina że nie mam AD ? Zmieniłem opony na zimowe 19 bez runflatów trochę czuć poprawe ale to jeszcze nie to :-( Cz x6 jest tak sztywne? Na równych drogach jest bajka ale te nasze drogi ahhh
Opublikowano

Dzieki z aodp co do świateł - długie to tylko i wyłącznie bi-xenony :)

 

Co do zawieszania - BARDZo dobrze ze nie jest takie jak w audi - poźniej widac obraz nedzy i rozpaczy jak na autostradzie q7 sie tak przechyla jakby miało zaraz sie przerwrocic :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam

o ktorej q7 mowisz kolego ze jest widokiem nedzy i rozpaczy na autostradzie tym bardizej plywa i sie przechyla???

nie jestem tu w obronie q7 ale bzdury wypisywane przez niektorych uzytkownikow to masakra razaca w oczy!

4.2 tdi ma zawieszenie pneumatyczne ktore przy odpowiednich predkosciach i nawierzchni odpowiednio usztywnia badz uelastycznia zawieszenie oraz komfort jazdy

audi plynie na naszych drogach komfort wiekszy niz w osobowce a na autostradzie badz przy wyzszych predkosciac odpowiednio usztywnia zawieszenie i bujania oraz brak stabilnosci nie wchodzi w gre

to tyle co do zawieszenia a ja tylko kolege wyprowadzam z bledu

o silniku nie bede sie wypowiadal bo jak sie domyslam kazdy fan mocy wie w jakiej technologi jest 4.2tdi produkowany

nadmienie na koniec ze posiadam w swojej stajni x6 40d ktory co prawda w stosunku do q7 jest oszczedniejszy ale komforty i dzwiek 4.2 podciagnietego do 380KM q7 jest na tyle powalajacy ze na codzien uzytkuje audi

pozdr i zycze udanego uzytkowania x6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.