Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam maly problem a wyglada on tak:

Pewnego razu jak odpowietrzalem chlodnice to urwala mi sie srubka od termostatu i mialem fontanne :lol: Naszczescie mialem zapasowa i mialem plyn. Jak mialem goracy silnik to i poziom plynu w zbiorniczku podniosl sie po odkreceniu korka . Nie moglem czekać do ostygniecia bo musialem w trase lecieć a plynu ubylo moze z 3lit. Wiec pomyślalem ze moze wleje plyn przez sruby odpowietrzajace. Probowalem odpowietrzyć chlodnice,troche sie odpowietrzylo ale nie duzo.Normalnie leci plyn... Teraz jak przyszly zimniejsze dni to po odkreceniu na climatroniku np na 23C leci takie same powietrze jak w drugiej stronie gdzie jest nastawione na 16C. Dopiero jak astawie na jakies 30c to zaczyna dmuchac cieplym. Co moge z tym zrobic ?

Opublikowano
Myśle że jak jest REST to jest też elektryczna pompka recyrkulacji cieczy człodzącej i co za tym idzie można odpowietrzać bez uruchomionego silnika.
Opublikowano
Myśle że jak jest REST to jest też elektryczna pompka recyrkulacji cieczy człodzącej i co za tym idzie można odpowietrzać bez uruchomionego silnika.

zawsze powinno się odpowietrzać na zimnym i zgaszonym silniku

tyle razy o tym było że nie chce mi się tego opisywać

  • 1 rok później...
Opublikowano

Pytanie odnosnie punktu 1 i 3 z ponizsze podowiedzi znalezionej na tym forum :

 

odpowietrzanie:

 

0. NA ZIMNYM SILNIKU

1. Wlaczyc stacyjke, NIE WLACZAC SILNIKA

2. Ogrzewanie na 32 stopnie i wlaczyc dmuchawe

3. Odkrecamy korek zbiornika i powinien byc widoczny strumien z prawej strony, pompowany przez pompke ogrzewania

4. Dolewamy plynu do wlasciwego poziomu

5. Odkrecamy odpowietrznik obok termostatu, az wyleci powietrze i pokaze sie woda

6. Jak w mieczyczasie plyn zejdzie ze zbiorniczka do dolac do normalnego poziomu

7. Odkrecamy odpowietrznik obok korka zbiornika wyrownawczego

8. patrz 6

9. zakrecamy, jezdzimy, dzien pozniej mozna sprawdzic poziom plynu.

10. Pokazujemy faka wszystkim fachowcom co to ksiazki do reki nie wezmie, ale wie jakie to problemy z beemkami i co tam w fabryce spieprzyli :)

 

U mnie w e39 M52 nic sie nie przelewa na przekreconej stacyjce w poz 1, dopiero gdy wlacze silnik to leci ten maly strumien wody. mozliwe ze nie mam tej niby pompki , ktora tak pompuje wode na wylaczonym silniku ? Czy czegos nie kumam ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.