Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegos czasu wskaznik temperatury mi zaczal plywac

wyglada to tak ze po ok 10 min dochodzi do srodka gdzie do tej pory bylo mu bardzo dobrze i

sie w ogole nie ruszal, po nastepnych 10 zaczyna powoli ruszac dalej

wystarczy jednak wkrecic przez chwile silnik na obroty zeby momentalnie powrocil

na swoje miejsce.Potem o ile sie jedzie to sie nie rusza, a jak sie gdzies stanie to

czasami idzie do gory a czasami nie.

Przy wlaczonym ogrzewaniu wyglada to tak ze do momentu

opadniecia czyli w fazie 2 dopiero zaczyna leciec cieple powietrze.

W bmw wiatrak jest na wale polaczony czyms w rodzaju sprzegla wiec

raczej nie ma mozliwosci zeby sie nie krecil?

Chlodzenie poza napedem wiatraka chyba jest standordowe

czyli jest jakis maly uklad i duzy i termostat ktory to przelacza.

Czy steruje tym jakis ultra skomplikowany komputer marki bosh

za ktory bede musial zaplacic 6tys pln?;)

silnik 2.8 r.98.

 

ps

zegary resetowalem (fajny efekt;) )

plyn chlodniczy jest

Opublikowano

Sprawdz inpa temperatury plynu podczas jazdy - wyjdzie wtedy czy naprawde plyn jest za cieply czy to tylko wskaznik wariuje.

 

To sprzeglo to sprzeglo wiskotyczne, popularnie zwane wiskiem i ono takze moze byc uszkodzone, ale plyn nawet wtedy nie powinien sie przegrzewac.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
tak jak piotres mowi na komputerze sprawdz faktyczna temperature plynu podczas jazdy i bedziesz wiedzial czy ze wskaznikiem jest problem czy faktycznie cos w ukladzie ale skoro mowisz ze ogrzewanie rowniez szwankuje to prawdopodobnie cos z ukadem chlodzenia. Do sprawdzenia termostat, wisko i pompa wody. Termostat sprawdzisz wrzucajac go do wrzacej wody i bedziesz widzial czy sie otworzy i czy jak woda przestygnie to sie zamknie. Wisko tez latwo sprawdzic. Na zimnym silniku wiatrak powinien sie krecic razem z silnikiem ale bez problemu powinno sie go dac zatrzymac palcami. Natomiast na goracym silniku wiatrak powinien sie krecic tak szybko jakie sa aktualnie obroty silnika i proba zatrzymania go na wolnych obrotach powinna "lamac paluchy". Czasem tez warto wyjac pompe i czasami golym okiem widac ze cos nie bangla ale niestety czasami nie widac. A skoro masz takie problemy to zostaje ci jeszcze uszczelka pod glowica i sama glowica ale tego nie sporawdzisz we wlasnym zakresie. Narazie zrob to co pisalem i powinienes wiedziec cos wiecej.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
wymienilem wszystko co sie dalo od temperatury

 

a dokladniej mozna prosic?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.