Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od 2 lat jestem szczęsliwym użytkownikiem 323i e46. Z auta jestem bardzo zadowolony. Ale jako ze człowiek zawsze chce czegos lepszego, to naszedł mnie pewien szatański pomysł.... który zawiera sie w tytule wątku!!!

 

Poszukiwane jest auto które bedzie dawac dużo przyjemnosci z jazdy i przy tym nie sypac sie - koszty paliwa są drugorzędne....

 

Na miasto mam drugie małe oszczędne autko

 

Zastanawiam sie jak jest z usterkowością powyższych aut.

I jak będą wyglądac koszty utrzymania, przy użytkowaniu ok. 8 tys km rocznie?

 

 

Jakie są Wasze typy z podanych powyzej samochodów? A moze polecacie jeszcze cos innego - np. M5 e34? Wyslucham wszelkich argumentów za i przeciw....

 

Na auto moge przeznaczyc do 35 tys zł, ale tansze perspektywy typu 15-20 tys - np. e36 328 są bardzo mile widziane.

 

a moze jesli jestem zadowolony ze swego 323i to po prostu zrobic mu SWAP na 330i ??? I dorzucic pare jakichs gratów?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Z tej trójki Trójek najlepszym autem, z pancernym silnikiem i przynoszącym najwięcej frajdy z jazdy (brak dsc, czy asc) jest właśnie M3 E36. Totalnie sportowa bestia, prawdziwy mięsień zawsze gotowy do akcji, zero ściemy i udawania. Czyste emocje! 328 może przy M3 nie wyjeżdżać z garażu - delikatny silnik, słabsze hamulce, mniej dynamiki, gorsze zawieszenie i tak dalej... E46 330i jest po prostu szybkie i tylko szybkie, nie ma tego pierwiastka szaleństwa i niesamowitego powera, który ma M3. Do tego wykonanie E46 nie jest już tak dobre jak w przypadku E36 i dużo tam irytujących tandetą elementów. Wiem, że nie liczysz się z kosztami paliwa, ale ostatecznym argumentem, który moim zdaniem stoi za M3, to jego niesamowita wręcz elastyczność i ekonomika na trasie - auto jadąc kilkaset kilometrów z prędkościami ok 160-200 spala trochę poniżej 10l/100km. Jeśli będziesz myślał o M3 evo (3.2) to uważaj na problem z vanosami i kup auto raczej za granicą lub od maniaka, który serwisuje je na bieżąco.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

dzieki za odpowiedz, tak jak myslałem prawdziwy fan motoryzacji poleci mi M3

 

pryszło mi jeszcze do głowy Z3 3.0i wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

poczytaj serię Z i się zniechęcisz w poszukiwaniach Z3M...

 

Poszukiwane jest auto które bedzie dawac dużo przyjemnosci z jazdy i przy tym nie sypac sie - koszty paliwa są drugorzędne....

Przy takim założeniu, jaka może być odpowiedź? :D

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
wzglednie Z3M - choc nie wiem jak to by z budzetem wyglądało

 

Na alllegro jest jakies Z3M za 39 tys - ale inne juz za 69 tys... pytanie tylko czy te za 39tysiecy to juz totalny zlom???

poczytaj serię Z i się zniechęcisz w poszukiwaniach Z3M...

 

czytając całe forum, zupełnie zniechecam się do wszelkich "M" ....

 

nie ma już chyba dobrych egzemplarzy, a jesli są to za kosmiczne pieniadze.... i dotyczy to tak Z3, e39 jak i e36 :( - i nawet te za kosmiczne pieniadze pewne 100% nie są... :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jest jeszcze kilka dobrych M3 E36 w PL. Oczywiście kosztują około 40k pln i trzeba patrzyć cierpliwie na m-forum.

W DE trzeba wydać przynajmniej €8-9k... Natomiast za angola z pełną historią serwisową i bezwypadkowego z przebiegiem poniżej 100k mil zapłacisz około 5k funtów plus sprowadzenie do PL jakieś 2500zł plus rejestracja i przekładka. Wychodzi najtaniej, a auta na wyspach są w zdecydowanie najlepszym stanie technicznym.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi.

 

A jak do tych wszystkich aut ma sie M5 - e39? Pewnie jest mniej dzikie i mniej sportowe niz M3 e36, ale szybsze - czyli ogolnie taka szybsza limuzyna...

 

no i czy w 40 tys. Waszym zdaniem da sie jakies sensowne M5 e39 zakupic???

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam

 

A może M5 E34?? Totalnie niezawodny silnik, piękna sylwetka, rzadko spotykane auto, dużo lżejsze od E39 i jest na allegro cukierek za 25k od jakiegoś gościa z M-Forum bardzo rzadka wersja. Do tego utrzymanie tańsze niż e39 i mniej elektroniki, która jest utrapieniem w nowszych beemkach.

Co do samego M5 E39, bo o nie pytasz - przyjaciel rajdowiec, który miał przyjemność prowadzić to po torze twierdzi, że auto jest super. Straszna moc i bardzo brutalna siła. Sporo więcej niutonów niż w S50, więc wrażenia pozytywne mimo masy. A do tego ekscytujący dźwięk V8. On jednak też wybrałby do codziennej jazdy M5 E34 - status klasyka (choć ciągle niedocenionego, bo można naprawdę tanio kupić to auto) za parę lat sprawi, że te auta będą bardzo drogie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 rok później...
Opublikowano

Wracam do tematu:

 

na polu walki zostają e36 M3, e34 M5 i e39 M5

 

każde z tych aut ma swoje wady i zalety, co mozecie tu o nich napisac?

 

Auto ma służyć do dalszych wyajzdów weekendowych i dawania radości z jazdy... nie do lansu, takze starsze "niemodne" nadwozie nie jest dla mnie wadą.

 

E34 M5 jest wspaniałe, ale to juz klasyk, youngtimer - żal byłoby mi uzytkować te auto w sposób taki, do którego zostało stworzone. To auto powinno stac w garazu i wyjeżdzać tylko na chwile w niedzielne popołudnie...

 

E36 M3 - zniecheca mnie niski poziom bezpieczeństwa biernego (widziałem crash-testy e36, są niestety słabe). A jakie drogi i jakich kierowców mamy w Polsce - każdy wie. Mieszkając w Niemczech i smigajac po autostradach skłanialbym sie do 36 własnie. Żyję jednak w Polsce i jedze głównie mniejszymi drogami...

 

E39 M5 - najwyższe koszty serwisu troche zniechęcają, w dodatku za dobrego przedlifta trzeba dać ok. 55 tys zł. Trochę sporo jak za auto z 1999 roku. Jak jest z ubezpieczeniem AC takiego auta? Bo kupic to jedno, ale chciałbym miec AC na tak drogi samochod, a wiekszosc firm nie chce ubezpieczyc auta starszego niz 10 lat...

 

 

a jakie jest Wasze zdanie, Drodzy Forumowicze?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E34...ale ceny też są spore.....czest nawet drośze niż e39...

A nie rozważasz 540i i w e34 i e39?? Nie wiele gorsze osiągi, szczególnie w e34 a mniej kosztują...:)

 

 

PZDR>

Opublikowano

Moze rzeczywiscie rozważe 540i.

 

Choc wydaje mi sie, ze wsrod e34 540i dominują zaniedbane dresowozy i o rodzynka bedzie cieżej niz wsród "eMek" :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.