Skocz do zawartości

318i pytania o prowadzenie auta...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Panowie mam pare pytań a konkretnie dwa po pierwsze auto na nierównym asfalcie myszkuje muszę trzymac mocno kierownice by nie zboczyło z drogi czy to moze byc wina łysych opon na przodzie?czy geometria się przestawiła? tak samo mam kiedy wjade na białe pasy to się slizga;/ drugiejak wiade w koleinę to tył mi buja:( w czym może tkwic problem w obu przypadkach???

Opublikowano
tyle to ja wiem ale w czym może tkwić? geometria?wina opon? tuleje? wolałbym sam to zrobić niż isc z tym do mechanika....
Opublikowano (edytowane)
Sprezyny z tyłu całe? nie popekane? a jesli chodzi o przod to zbierznosc ok i łaczniki stabilizatora??? amortyzatory ok??? Edytowane przez piter16614
Opublikowano
Jakie opony? Na szerokich oponach [225 i w górę] bardzo nosi samochód na koleinach. Może warto zacząć od tego? [jest duuuużo taniej...]
Opublikowano
więc tak na przodzie załozyłem gwint ta-technix opony przód 205/50/r16 (łyse) tył 225/50/r16 5mm bieznika łącznik stabilizatora a tego nie wiem czy są dobre;/ co do tyłu sprężyny całe .....
Opublikowano
Że tyłem zamiata to mogą być np tuleje pływające... A tak poza tym to zacznij od zmiany opon na ludzkie bo nie wiem jak możesz przejeżdżać przez kałużę przy prędkości 50km/h w górę przy łysych gumach. I radzę jednak pojechać na szarpaki i geometrię.
Opublikowano
w sumie racja ,nie wiedziałem ,że taki mają wływ na komfort jazdy -moja głupota;) a co do tulei to konkretnie o jakie chodzi?:>
Opublikowano
Tuleje pływajace sa z tyłu i jesli jadac masz wrazenie ze auto ci lekko odjezdza po wpadnieciu w koleine tzn ze ktoras jest rozwalona(ma za duzy luz) i autkim wozi.Miałem tak kiedys,ale sam nie wymieniałem bo je trzeba na prasie najlepiej tam wprasowac a nie wbic bo długo nie pojezdzisz. Kiedys w escorcie wbilismy takie tuleje i wierz mi ze długo sie nie najezdziłem i powiem ze nie warta była ta robocizna i zuzyte czesci tzn tyleje wszystkie.wk... sie i kupiłem kompletne wachacze nowe i kosztowały nie wiele wiecej niz te wszystkie tuleje met-gumowe i był spokoj,az go wymieniłem na bete. Ale w naszych autkach jest z tym gorzej bo czepiajac sie tylu i wymian tych tulei trzeba zawsze praktycznie geometrie robic pozniej,a w warsztacie nie mało sobie zycza za to.No coz ale autko ma swoje wady i zalety,wsumie jak kazde.Osobiscie ja i tak nie zmienie marki ew.model.Moim zdaniem podjedz na stacje zapłacisz ze 40zł ale bedziesz wiedzil napewno co jest tego przyczyna i nie wymieniał w ciemno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.