Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z tyłu światła jak w nowym polo ....

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy render z AutoBild:

 

http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-1er-F20-Rendering-Bild.jpg

 

Z dotychczas opublikowanych informacji dotyczących silników wynika dużo ciekawych informacji:

Dla nowej serii 1 (F20) na start przewidziano lekko ulepszone, znane 4 cylindrowe silniki ale później bardzo dużo nowości:

zaczynając od tych słabszych: 116i - teraz w serii 136KM, 116d 115KM i 143KM w 118d. Na wiosnę 2012 te dwa ostatnie silniki mają zostać zastąpione 3cylindrowym dieslem 1,5L, w różnych odmianach mocowych.

Topowo ten mały silnik 1,5 litra ma dawać 163KM (może to będzie 118d?).

 

Odnośnie mocniejszych wersji wiadomo, że będzie nowy silnik (oznaczenie N20) benzyna 2,0 L-cztery cylindry z turbo TwinScroll o mocy 245 KM i 350Nm, jest to silnik który pracuje w już obecnym BMW X1 xDrive28i 2011. Podobno rewelacyjnie małe spalanie, mają się pojawić później mocniejsze odmiany.

 

Napęd oczywiście na tył, do tego jest opcja, że będzie napęd na cztery koła dzięki systemowi X-Drive (ze względu na konkurencję ze strony A3).

Opublikowano
Wygląda bardzo przyjemnie. Do tego duży plus za wzbogacenie gamy silników w jednostkę doładowaną o zapłonie iskrowym małej pojemności. Takie 2.0 turbo z twin scroll'em będzie idealną alternatywą dla N47S. Poza tym najważniejsze że jest możliwość zakupu autka w wersji RWD, a X-drive okazał się miłym zaskoczeniem po spekulacjach na temat FWD w 1er. Oby wszystko co napisał matti się sprawdziło.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ehm... dziwna stylistyka troche. Tyl - nowe polo, srodek - nie zachwyca, ale do zaakceptowania. Ogolnie ewolucja ze sport-hatchback do zwyklego hatchbacka dla malej rodziny, czyli zmiana grupy docelowej

 

vazq~

~ The Gator Nation ~
Opublikowano

Pierwsze wrażenia

pod grillem zapakowali chyba nogi żeby sobie go rozłożyć na pikniku :norty:

ringom bliżej do kwadratu :cry2:

osadzenie halogenów :mad2:

tył hybrydowy clio/polo

 

jedyne co mi się na razie podoba to wnętrze

Opublikowano

Kurcze... "no nie wiem"... :shock:

 

Najpierw fajne rzeczy:

- wnetrze (widzieliscie OFF i READY na obrotomierzu?), piekna deska rozdzielcza, piekna kierownica

- dwukolorowe lusterka z kierunkowskazami (kolor lusterka zmienia sie dokladnie na wysokosci dolnej krawedzi szyb)

- fajne przetloczenia na masce

 

Mniej fajne to zdecydowanie przod i tyl. Gdyby z tylu nie bylo znaczka to powidzialbym, ze to VW (tak jak przedmowcy). Przod tez mnie nie przekonal - ksztalt reflektorow nie pasuje do nerek (albo na odwrot)? Przod przypomina mi helm Lorda Vadera ;)

 

Moze z biegiem czasu nowy 1er zacznie sie podobac bardziej? A moze to tylko jakas zmyla BMW?

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

Opublikowano
Nie no,jak ja zobaczyłem dzisiaj oficjalne zdjęcia nowej jedynki to śmiać mi się zachciało.Jak dla mnie wygląda jak kupa z przodu i jak dwie kupy z tyłu.Szkoda,bo obecna jedynka to piękne autko.Fakt,ciężko coś takiego poprawić,ale żeby fundować taki design nowej odsłonie to dla mnie porażka na całej linii.Już bardziej podoba mi się nowa A3,mimo,że to kopia innych Audi (chodzi mi tu o wygląd).
Kubica GO!
Opublikowano

Oby teraz ceny czesci do naszych mocno spadły. Moze jakas wyprzedaz BMW Performance -80% - pomarzyc sobie mozna :D

 

 

The new BMW 1 Series: the second generation of this pioneering premium compact range. Still the only rear-wheel-drive model in its class. Even more sporty and fuel-efficient than before, and significantly more comfortable and spacious. Outstanding interior and exclusive features, occupying a distinctive niche within its segment. Unique combination of premium-quality handling, aesthetics and innovative technology.

 

• Five doors. Bold, swept-back body; uniquely high-quality, sporty design with BMW’s typically elegant proportions and boldly shaped surfaces. Youthful, lively image enhanced by design elements highlighting the maturity and premium status of the new BMW 1 Series. BMW Sport Line and BMW Urban Line provide added scope for personalization using exclusive interior and exterior design features and equipment.

• For the first time, all the petrol and diesel engines for the BMW 1 Series now feature new BMW TwinPower Turbo technology. A new generation of 1.6-litre petrol engines: BMW 116i with 100 kW/136 hp, BMW 118i with 125 kW/170 hp. Radically redesigned 2.0-litre diesel engines: BMW 116d with 85 kW/116 hp, BMW 118d with 105 kW/143 hp, BMW 120d with 135 kW/184 hp. Also scheduled for launch soon is the BMW 116d EfficientDynamics Edition, with a 85-kW/116-hp 1.6 litre diesel engine and additional fuel-saving technologies that will keep CO2 emissions over the EU testing cycle down to just 99 g/km.

 

• BMW 1 Series still a market leader with its

BMW EfficientDynamics technology: first car in the world in its segment with optional eight-speed automatic transmission, Automatic Start/Stop function in both manual and automatic transmissions. ECO PRO mode is activated using the driving experience switch (included as standard).

 

• Significantly improved comfort and unique handling thanks to rear-wheel drive, in-line engines, perfectly balanced weight distribution and advanced suspension technology. Double-joint cross-strut front axle; five-link rear axle; high-precision electromechanical power steering with no interference from the drive train. Optional Variable Sports Steering; DSC Driving Stability Control including DTC Dynamic Traction Control and electronically locking rear differential as standard.

 

• Body 85 millimetres longer, wheelbase 30 millimetres longer, front track 51 millimetres wider and rear track 72 millimetres wider than previous model; height remains unchanged, but 17 millimetres of increased width create a more spacious interior and a sportier look. 21 millimetres more rear legroom; luggage compartment expanded from 330 to 360 litres; luggage capacity expandable to a maximum of 1,200 litres with rear seats folded down (40/20/40 seats available optionally). Large number of storage compartments, shelves and cupholders in cockpit.

 

• Highly torsion-resistant body for increased responsiveness and passenger protection. Comprehensive range of safety equipment including front, side and head airbags.

 

• High-quality interior with driver-friendly cockpit and outstanding materials and finishes; optional iDrive system with integral dashboard control display using the exclusive BMW flatscreen design.

 

• BMW ConnectedDrive: a comprehensive and (for a compact car) unique selection of optional driver assistance systems and mobility services. High-beam assistance, Adaptive Headlights, parking assistance, reversing camera, Lane Departure Warning including Collision Warning, cruise control with brake function, speed-limit and no-passing information, Internet connectivity, increased smartphone and music player integration, real-time traffic information, and web radio, Facebook and Twitter apps.

 

• Model versions:

 

BMW 118i: Four-cylinder in-line petrol engine with

BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control,

capacity: 1, 598 cc, output: 125 kW/170 hp at 4,800 rpm,

maximum torque: 250 Nm at 1,500 – 4,500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 7.4 seconds,

maximum speed: 225 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 5.8 – 5.9 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 134 – 137 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 116i: Four-cylinder in-line petrol engine with

BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control,

capacity: 1,598 cc, output: 100 kW/136 hp at 4, 400 rpm,

maximum torque: 220 Nm at 1,350 – 4, 300 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 8.5 seconds,

maximum speed: 210 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 5.5 – 5.7 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 129 – 132 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 120d: Four-cylinder in-line diesel engine with

BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail magnetic-valve direct injection

(max. injection pressure: 1,800 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 135 kW/184 hp at 4, 000 rpm,

maximum torque: 380 Nm at 1,750 – 2, 750 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 7.2 seconds,

maximum speed: 228 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.5 – 4.6 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 119 – 122 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 118d: Four-cylinder in-line diesel engine with

BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm,

max. torque: 320 Nm at 1,750 – 2, 500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 8.9 seconds,

maximum speed: 212 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.4 – 4.5 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 115 – 118 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 116d: Four-cylinder in-line diesel engine with

BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger with common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm,

maximum torque: 260 Nm at 1,750 – 2,500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 10.3 seconds,

maximum speed: 200 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.3 – 4.5 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 114 – 117 g/km, emissions standard: EU5.

 

* EU test figures, variations due to differences in the tyres fitted

Opublikowano

Mam nadzieje że to jakiś żarcik BMW :) .

Jak można zrobić gorsze auto od poprzednika , zawsze myślałem że to tylko możliwe w Renault , ale BMW :( Plus jest taki że jak wyjdzie ten model który wygląda jak lokomotywa to "stare" jedynki będą trzymały dobrze wartość.

Opublikowano

Jak zdjęcia "wycieki" mi się podobały, tak teraz nie zachwycił mnie ten samochód. Jak dla mnie przód jest zbyt masywny, lampy są zbyt duże i lusterka za bardzo a stylu Audi. Za to tył bardzo mi się podoba. Taki trochę VW Polo ale mimo wszystko do mnie przemawia.

EDIT: i kierownica M-Pakietowa jak ma tak wyglądać to porażka. :mad2:

Opublikowano

Zobaczcie na oficjalnym kanale BMW na YouTube reklamowke nowej jedynki - i te komentarze ludzi...

 

http://www.youtube.com/watch?v=u0EU52wj_vE

 

Ogolnie lament na calego i teksty w stylu "kocham BMW ale to najbrzydszy design w dziejach tej firmy" itp., albo (moj ulubiony komentarz): "suddenly everyone realises Bangle wasn't that bad" :D :D :D

Nie ma watpliwosci - nowa jedynka zrobi wokol siebie sporo szumu ze wzgledu na swoj design i jest to pewnie celowe dzialanie ludzi z BMW. Tylko jaka jest grupa docelowa jesli na chwile obecna fani wrzeszcza, ze jest "be"?

 

matti wydaje mi sie, ze modele E60 i E90 zmienily troche grupe odbiorcow BMW?

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

Opublikowano

na filmach wyglada jednak duzo lepiej-i w mniejszym stopniu przypomina vw polo :) Sporo elementow przejetych z poprzedniej generacji - ciekawe czy bedzie wersja 3-drzwiowa. Kolejne pytanie, w jakim stopniu nowa 3-ka bedzie podobna do F20?

 

vazq~

~ The Gator Nation ~

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.