Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wyjmij zegary, z zegarow zarowki i zaswiec latarka od tylu albo spojz pod swiatlo i wtedy zobaczysz jakie sa kontrolki jakiego sa koloru. Pozmieniaj zarowki z prepalonych na dobre i po zawodach
Opublikowano

Mam już klocuszki przed sobą, kupiłem TRW komplet tył i przód 147 zylka :mrgreen: Madmarx, dokładnie to samo powiedział mi przed chwilą mechanik odnośnie zamkniętego obwodu czujnika jak byłem klocki odebrać (czatowałem na hurtownika z intercarsu ;-) )

A X16 to mi się z laboratorium w Stalkerze kojarzy ;-), spróbuję najpierw tak jak mówisz zanim rozkręcę zegary :|

Mam już też zjechane tarcze na 20 mm i zastanawiam się czy nie wymienić z przodu. Hurtownik z Harta wyczaił za 170 zł 2 sztuki na przód Hart Sport, wentylowane nacinane, nawiercane. Myślę nad nimi trochę :norty:

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Mam już klocuszki przed sobą, kupiłem TRW komplet tył i przód 147 zylka :mrgreen: Madmarx, dokładnie to samo powiedział mi przed chwilą mechanik odnośnie zamkniętego obwodu czujnika jak byłem klocki odebrać (czatowałem na hurtownika z intercarsu ;-) )

A X16 to mi się z laboratorium w Stalkerze kojarzy ;-), spróbuję najpierw tak jak mówisz zanim rozkręcę zegary :|

Mam już też zjechane tarcze na 20 mm i zastanawiam się czy nie wymienić z przodu. Hurtownik z Harta wyczaił za 170 zł 2 sztuki na przód Hart Sport, wentylowane nacinane, nawiercane. Myślę nad nimi trochę :norty:

 

 

Hart ....nie kojarz mi sie to ze zbyt dobra marka.

 

Jak ma byc tanio to moze Mikody GT (nacinane/nawiercane/lakierowany srodek) ?

 

Daj znac czy te klocki TRW nie pyla i nie piszcza.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

http://img72.imageshack.us/img72/4690/img3922b.jpg

 

Tak ta kontrolka wyglada.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Piotres, jak juz malowales ramki od zegarow na czarno to mogles tez pomalowac wskazowki na czerwono :norty:
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Wania, te ramki nie sa pomalowane - to orginal. Kupilem licznik z innej Z3 z czarnymi ramkami wlasnie (to czesta opcja w compactach 323ti w pelnym M-pakiecie, ale w Z3 tez sie zdarzaja), i oczywiscie przelozylem tylko przednia szybe z ramkami i tarcze bo mialem plamy na podswietleniu na poprzednich zegarach. Teraz jest git. I te czarne ramki ciesza moje oko znacznie bardziej jak chrom :) . Nie zamierzam niz rzezbic w liczniku bo zbyt latwo cos zepsuc. Pozatym czerwone wskazowki nie podoba mi sie wogole ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Dzięki wielkie Piotrek teraz wiem gdzie szukać, fota bardzo pomocna :mrgreen: Madmarx - textar dobra firma ale dużo droższa a u mnie się liczy obecnie kasa ;-).

Piotres wiem że Hart nie jest topową firmą tylko średnio z tyłka ;-) ale nawet nie czaruję się że nagle czy nawet w przyszłym roku będę miał kupę kasy do włożenia w zetkę bo większość finansów pochłania kapitalka domu. Tak więc biorę co jest w miarę fajnego w przystępnej cenie :mrgreen: Innymi słowy, w cenie kompletu na przód z Harta miałbym 1 z Mikody.

Zaciski poszły na czerwono bo do niebieskiego nadwozia są super (test kolorów NFS:Underground ;-) ), na fotach wyglądają jak pomarańczowe z powodu flash-a w rezultacie są czerwone. Zacisków nie ściągałem bo bym sobie sam nie odpowietrzył. Czekam na tarcze i na nowy przedni czujnik. Są dwa. W lewym przednim kole i prawym tylnim. Prawy tylni wymontowałem i sprawdziłem. Obwód cały, czyli jest dobry. Tylko przedni jeszcze potrzebuję. Pare fotek:

http://img687.imageshack.us/gal.php?g=94061871.jpg

 

Edit: foty z tyłu bo już skręcony, dzisiaj przychodzą tarcze Mikoda GT to powinienem poskładać przód i ruszyć na testy. Przeciągnęło się bo liczyłem na tarcze Hart sport ale gówno z tego wyszło i musiałem kupić Mikody na allegro.

http://img715.imageshack.us/i/53509063.jpg/

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podbijam temat bo potrzebuję paru podpowiedzi. POskręcałem wszystko i mam tak że jak założyłem na luzaku klocki hamulcowe to jak obracałem tarczą to przez pół tarczy tarł a przez pół nie. Nie jest to duża różnica bo jak docisnąłem lekko klocek to tarł na całej powierzchni. Ale jakaś oscylacja boczna jest. Martwić się ? Na karcie serwisowej pisze że oscylacja nie może przekraczać 0,15 mm. Miernika mikrometrycznego oczywiście nie mam bo to nie West Coast Customs tylko Marian's Basement Customs ;-). Poza tym co teraz mam popompować hamulec z otwartym zbiornikiem czy zamkniętym żeby sprawdzić czy hamulce działają. Na przekręconym kluczyku z serwem czy bez ? Zbiorniczem mam otwarty bo ściągałem nadmiar płynu strzykawką jak napisaliście. Teraz pare fotek z Marian's Basement Customs :mrgreen: :

http://img230.imageshack.us/gal.php?g=31931884.jpg

Dzięki :-)

Edit: będę musiał odpowietrzyć hamulce ? Jeżeli tak to od którego koła zacząć ?

Jak chcę wymienić płyn to który będzie dobry ?

Płyn DOt 4 ok ? Jak wymienić płyn ? Od najdalszego koła od serwa czyli prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Spuszczać z każdego koła po kolei aż pojawi się nowy płyn ? Czy potem muszę jeszcze odpowietrzać ? Czy w takiej samej kolejności ?

Będę wdzięczny za rozwianie wątpliwości :-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
tym ze klocek trze na jakims odcinku wcale sie nie przejmuj. To normalne. Jesli podczas hamowania nie bedzie bicia na kierownicy to wszystko jest ok. Nie wiem co miales na mysli mowiac o "czujniku mikrometrycznym" :duh: Takie rzeczy sprawdza sie zwyklym czujnikiem zegarowym z podstawka :wink: Jesli chodzi o pompowanie hamulca to w zasadzie nie ma roznicy czy na przekreconym kluczyku czy nie albo na wlaczonym silniku czy na wylaczonym. Chodzi po prostu o to zeby pedal sie zrobil twardy by podczas pierwszego hamowania nie bylo zonka. I pamietaj ze nigdy nie nalezy zostawiac odkreconego zbiornika z plynem hamulcowych poniewaz plyn ma wlasciwosci higroskopijne wiec powinien byc przechowywany w szczelnie zamknietym pojemniku. Co do odpowietrzania to zaczynamy prawidlowo powinno sie zaczac od najdalszego kola w stosunku do pompy hamulcowej czyli tak jak pisales prawy tyl, lewy tyl, prawy przod, lewy przod. Jesli chodzi o wymiane plynu do ze zbiornika wyciagasz strzykawka stary plyn, zalewasz do pelna nowy i odpowietrzasz tak dlugo az zacznie leciec swierzy czysty plyn. Pamietajac oczywiscie o tym by dolewac do zbiorniczka ubywajacy plyn. Co do samego plynu to do cywilnych samochodow stosuje sie DOT-4 i jesli nie masz zaciecia sportowca to w zupelnosci ci taki wystarczy. Mozesz poszukac sobie oczywiscie plynu wyzszej jakosci ale w przypadku zwyklego drogowego auta DOT-4 wystarcza w zupelnosci. Im wyzsza temperatura wrzenia tym lepszy jest plyn.
Opublikowano

Dzięki wielkie saron. Dałem już ciała bo zbiorniczek sobie stał otwary w samochodzie więc pewnie płyn związał się z wilgocią. Cóż będzie wymiana. Mam nadzieję że nie ukręcę odpowietrzników bo powiem szczerze że z tarczami się wczoraj namęczyłem. Trochę się przeraziłem tym co tam było napisane o tej oscylacji ale tak to jest, się człowiek nie zna to się martwi. Pewnie się tarcze dotrą/ułożą tylko muszę dokręcić równo śruby kluczem dynamometrycznym (który oczywiście muszę skminić jak imbusa 7 i klucz 16 :mad2: ). Twoje podpowiedzi od początku były bardzo pomocne i dzięki temu zbliżam się do końca mojego przedsięwzięcia :mrgreen:

A o tym czujniku to się dowiedziłem stąd bo dostałem w formie papierowej:

http://www.mikoda.pl/public/doc/instr.pdf

I zaczęłem się filmować że coś zrobiłem źle :duh:

Kupię kierunek biały, lewy do Z3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.