Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wtryski 1500 zl (okolo)

Program 800-1000 zl ?

Po tym bedzie max 280-290 koni a wiec gdzies 35 koni więcej. Do tego DPF zdechnie szybciej... IC juz nie będzie wyrabiał. By złamać 300ps trzeba by juz wiekszego turbo i IC. Pompa CR ogarnie te 350ps, zawór regulacji z listwą to 100-150 zł czyli nie tragedia.

Generalnie koszta niewspółmierne do korzyści. Więc albo grubo albo wcale ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Spoko, dużo odpowiedzi. Dziękuję bardzo. Uściślę czego bym oczekiwał. Nie chodzi mi o robienie ponad 300 koni na siłę. Kiedyś miałem e39 530d z 2001r. i powiem szczerze, miał wystarczające wciśnięcie w fotel. W tym mi tego trochę brakuje, mimo że fajnie się zbiera i spalanie jest bardzo małe. Dpf wolę zachować, bo mam eko sumienie, he. Podejrzewałbym, że coś koło 300 lub równe 300 załatwiłoby sprawę. Może nawet mniej.
Opublikowano (edytowane)
[*]Oryginalnie ma 197 km. Co trzeba zrobić, by był jak 530d, a nie 525d. Usunąć mapę, zmienić wtryski, wgrać mapę? Tyle wystarczy, rozumiem z odpowiedzi. Dlaczego dpf szybciej ma paść? I IC nie wyrabiać, skoro wszystko niby jak w 530, tylko przydławione wtryskami? Edytowane przez krzycho1979
Opublikowano

DPF to urządzenie obliczone do seryjnych parametrów z jakims tam marginesem. Czy ciężko pojąć ze zwiekszona dawka paliwa nie spala się całkowicie w cylindrach a to z kolei emituje zadymienie ? A DPF ma za zadanie dopalić to wszystko i oczyścić spaliny ;) Jak coś działa seryjnie na 100% możliwości to jak dlugo podziała na 150% ? ;) Krócej chyba ?


IC w serii 530d jest za mały, w 535d tez dla seryjnego auta jest za mały. To są mało wydajne rdzenie i tyle.


525d lci..... to alu blok na cewkowych wtryskach. Żeby z tego wyszło 530d lci to trzeba by wtryskow piezo, listwy CR, zaworu regulacyjnego, przewodow CR, przelewów do piezo, sterownika DDE a na końcu jeszcze głowicy :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W F10 ;) A tam GTB2260V ;)

 


Sprawdzalem w dziale E60, ale masz racje, ze 231KM robia na 281KM tylko. Widocznie byly rynki na ktorych E60 wychodzilo w wersji 245KM i dlatego podaja dla tej wersji tuning w dziale E60.

Opublikowano
Pojąć łatwo, myślałem że dpf taki sam jak w 530. Dzięki za odpowiedź.

 

On jest taki sam jak w 530d ale to nie zmienia faktu że przy okolicach 300 koni dostaje bardziej po dupie. Jeden z nas pojezdzi tak 2 lata a drugi 5 lat i padnie, jeszcze ktoś inny na serii ubije DPFa wiec kwestia indywidualna. Niestety podniesiona moc ubija go szybciej.

 

Sprawdzalem w dziale E60, ale masz racje ze 231KM robia na 281KM tylko. Widocznie byly rynki na ktorych E60 wychodzilo w wersji 245KM i dlatego podaja dla tej wersji tuning w dziale E60.

 

Nie bylo 245km w e60. Były w E90 i pewnie ktoś na ich stronie klepnął to samo dla obu modeli bez sprawdzania.


Wracając do modzenia 525d lci.


Wtryski

IC

DPF out (kat zostaje)

EGR out, chłodnica spalin out


Będzie blisko 300 koni ale turbo bedzie juz na maxa wysilone, bedzie duze EGT.

Dorzuć jeszcze turbo hybryde, dolot do turbo i masz okolo 360hp - wiecej nie puści pompa CR.


Głowica nie jest problemem, są minimalnie mniejsze zawory niz w 530d ale nie przejmował bym sie.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Dziwi mnie tylko jedno że mówisz że e39 530d miało 193km i fajnie wciskało w fotel. A teraz przy 250km tego nie czujesz.... Może sprawdź ile kucy masz rzeczewiscie.
Opublikowano (edytowane)
Sprawdzone. Ale może tamten był podkręcony. Tego nie wiem. Nawet nie wiem jaka wersja 530 to była i ile tych wersji było w e39. Edytowane przez krzycho1979

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.