Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dostałem od polskiego dilera BMW propozycję kupna BMW 3 z 2006 roku z przebiegiem ok. 50 tys. z silnikiem benzynowym (318) za cenę 65 tys. Auto jest pewnego pochodzenia, przebiegu i niewypadkowe od dilera niemieckiego. Tak mówi diler. Auto w środku zadbane, na zewnątrz drobne ryski i jedno otarcie zderzaka (drobne). Nie ukrywam, że odkąd pierwszy raz przejechałem się BMW zachorowałem na tę markę. Boję się kupić coś od handlarza i pomyślałem, że diler to najlepsza opcja. Czy samochody z tego źródła są pewne pod względem pochodzenia, przebiegu itp.? CZy auto z takim przebiegiem przejedzie jeszcze np. 200 tys. bez większych napraw? Może pytania są naiwne ale jestem zielony w temacie BMW.
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skorzystaj. Ja tez kupilem tak swojego gnojarza, dalem troche wiecej niz srednie ceny, ale jestem zadowolony. Praktycznie po podstawowoych wymianach(filtr, olej, itp) samochod nie wymaga zadnego nakladu.

Zakladam ze benzyna z takim silnikiem Cie satysfakcjonuje. Jest to "wolny ssak", 200tys. zrobisz spokojnie, nie martwiac sie w tym czasie bolaczkami jakie przy dieslu moga(ale nie musza) sie przytrafic.

Opublikowano
Chcę benzynę, bo wszyscy mi mówią, że z dieslami różnie bywa. Naprawa benzyny (jakby co) jest podobno o wiele tańsza niż diesla. Wiem że osiągi są gorsze. A właśnie czy ten silnik jest bardzo wołowaty?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano