Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z zasięgiem kluczyków, od miesiąca widzę że gorzej reagują (tzn. bliżej łapią sygnał jeżeli chcę otworzyć czy zamknąć auto niż było wcześniej). Teraz jest to maksymalnie 30 m, a było 200 m.

Jeździłem na przemian z dwoma, myśląc że są rozładowane, ale to nic nie pomogło. Byłem w serwisie i mówią że wszystko jest ok. Antena dobrze nadaje i odbiera.

Może ktoś miał podobnie. Dajcie znać.

Dzięki

Opublikowano
Ja mam tak , że kluczyk działa tylko przy aucie jak juz odejde nawet na metr to moge sobie naciskac do woli i nic. Na początku mnie to drazniło teraz się przyzwyczaiłem ale generalnie lipa z tymi odbiornikami. Może ma ktoś pomysł co z tym zrobić.
Opublikowano

Dziwne że tak blisko ... ja muszę chować kluczyk przed małym artystą domowym, gdyż mój central łapie z odległości jakieś 40-50m(a może i więcej ale nie sprawdzałem) i na samym początku otwarł mi zdalnie ;) kilka razy samochód.

Myślę że to kwestia odbiornika w pojeździe lub zakłóceń w okolicy (fale radiowe, anteny inne nadajniki) - bo tak też mi się zdarzało w poprzednich pojazdach że w jednym miejscu łapał z 50 metrów a w innym musiałem być 2-3m od pojazdu.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

żeby zwiekszyć zasięg dotknij grotem kluczyka swój język i naciśnij.W ten sposób poprawia się znacznie zasięg :D

P.S testowałem osobiście. :D.Jak sie mylę i kluczyk w e60 nie ma grotu,to przepraszam

never again N46
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Poruszę temat zamka a mianowicie rano z pilota otwierają się tylko prawe i lewe drzwi przód a tylne i klapka od paliwa są zamknięte więc wsiadam i jadę parę kilometrów i słyszę takie ciche stuknięcie i dopiero wtedy zaczynają się otwierać i zamykać normalnie aż do następnego ranka.

Opublikowano
To chyba standardowa usterka 5 serii bo juz to tez przerabialem.Powodem jest odbiornik to oczywista sprawa a dlaczego? Z tego co mi powiedzieli w service w uk to wilgoc i jeszcze raz wilgoc,ale skad to sie wzielo to do dzisiaj niewiem,poprostu wymienilem na nowy i otwieram z bardzo dalekka tak jak sie powinno otwierac auto.Dodam tylko ze mnie osobiscie tak to denerwowalo ze nawet z metra nie moglem zamknac auta,wiec czasami go poprostu nie zamykalem na terenie pracy bo wstyd bylo stac kolo klasy premium i naciskac pilota jak uposledzony i w dupie mialem czy mi ukradna czy nie.W E39 centralny zamek dzialal lepiej i nigdy nie bylo jakies chorej jazdy z falami,otwieral jeszcze z dalszej odleglosci niz E60.Ale wiem jakie to uczucie miec problem z otwarciem lub z zamknienciem fury :wink: ....to tylka taka mala namiastka defektu systemu;)
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
To chyba standardowa usterka 5 serii bo juz to tez przerabialem.Powodem jest odbiornik to oczywista sprawa a dlaczego? Z tego co mi powiedzieli w service w uk to wilgoc i jeszcze raz wilgoc,ale skad to sie wzielo to do dzisiaj niewiem,poprostu wymienilem na nowy i otwieram z bardzo dalekka tak jak sie powinno otwierac auto.Dodam tylko ze mnie osobiscie tak to denerwowalo ze nawet z metra nie moglem zamknac auta,wiec czasami go poprostu nie zamykalem na terenie pracy bo wstyd bylo stac kolo klasy premium i naciskac pilota jak uposledzony i w dupie mialem czy mi ukradna czy nie.W E39 centralny zamek dzialal lepiej i nigdy nie bylo jakies chorej jazdy z falami,otwieral jeszcze z dalszej odleglosci niz E60.Ale wiem jakie to uczucie miec problem z otwarciem lub z zamknienciem fury :wink: ....to tylka taka mala namiastka defektu systemu;)

 

 

jaki koszt wymiany??

Opublikowano
Wszystko fajnie z tą wilgocią tylko moje auto mogę otwierać pilotem z daleka i z bliska bez problemu więc proszę jeszcze o jakieś komentarze.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie to samo max 1,5 metra i do tego na wysokości szyb np. bagażnik musze otwierać podnosząc rękę na wysokość tylnej szyby, o otwarciu z pilotem w kieszeni np. na zakupach moge pomażyć.Jak to ogarnąć żeby działało normalnie ?
Opublikowano
Część górna pasków metalizacyjnych (Tych co ogrzewają szybę) służy jako antena. Jak jest kiepski kontakt z kablem do modułu anteny (wzmacniacza) to może być taki objaw. Warto sprawdzić kontakt, czy nie zaśniedziały, bo przy szybie lubi być wilgoć.
Pozdrowienia od lenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy w E60 tak samo ,w E61 na górze klapy bagażnika jest spoiler w którym znajduje się moduł odbiornik .

Na forum jest gdzieś dokładnie opisane jak się do niego dostać .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Przeczytałem wasze problemy i miałem podobny problem a mianowicie ze wogle z kluczyka nie chcial mi dzialac centralny w e61 i znalazłem rozwiazanie :)

Moduł w e61 znajduje sie na tylnej szybie tam gdzie swiatło stopu

Trzeba odkrecic 4 srubki pod szyba i potem zsuwamy do dołu.

Wymontowałem moduł umyłem płyte elektroniczna srodkiem do mysia płyt komputerowych i przelutowalem wszystkie styki

Wyczysciłem wszystkie kostki nakładłem wazeliny technicznej i wszystko smiga jak ta lala :)

W e 61 jest problem taki ze zacieka po listwie od stopu ( w podłonczeniu listwy stopu znajduje sie antena na tej samej listwie)

Byłem w serwisie i chcieli mi wymieniac kluczyk cena kluczyka 630 + kodowanie 40zł

Opublikowano
Nie wiem gdzie jest w e60 moduł ale mysle ze przyczyna jest ta sama :) (wilgoc i brak kontaktu na stykach)
Opublikowano
witam nie iem czy ktos jeszcze czyta ten temat ale mam ten sam problem co uzytkowik jahec zrobilem tto co pisal w poscie ale u mnie to nic nie dalo dalej mi pilot nie dziala co zrobic?
Opublikowano

kolego ale czy ten pilot daje oznaki życia mam na mysli czy nieraz uda ci sie zamknac z pilota czy nigny nie zamknels po tej awari

u mnie bylo tak na zmiane raz dzialal raz nie

bo jesli nie udalo ci sie zamknąć nawet 1 razu to mysle ze bedzie konieczne nowy kluczyk i kodowanie

Opublikowano

witam

w moim e61 mam taki sam problem z tym że do tych usterek mam jeszcze jedną - radio straciło zakodowane stacje i nie mogę ich zapamiętać ponownie.

Cz przyczyną, może być też ten wzmacniacz na tylnej szybie?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam..

Zrobiłem dzisiaj to samo co opisał ..

Witam wszystkich.

Przeczytałem wasze problemy i miałem podobny problem a mianowicie ze wogle z kluczyka nie chcial mi dzialac centralny w e61 i znalazłem rozwiazanie :)

Moduł w e61 znajduje sie na tylnej szybie tam gdzie swiatło stopu

Trzeba odkrecic 4 srubki pod szyba i potem zsuwamy do dołu.

Wymontowałem moduł umyłem płyte elektroniczna srodkiem do mysia płyt komputerowych i przelutowalem wszystkie styki

Wyczysciłem wszystkie kostki nakładłem wazeliny technicznej i wszystko smiga jak ta lala :)

W e 61 jest problem taki ze zacieka po listwie od stopu ( w podłonczeniu listwy stopu znajduje sie antena na tej samej listwie)

 

Prawie kałuża w tym pudełku, gdzie mieści się moduł Komfortu ,objawy takę jak piszecie reset licznika i stacyj radiowych,nie reagowały drzwi na kluczyk. Aha zrobiłem tez szybę bo tez była zablokowana ,nie trzeba rozbierać osłony klapy wystarczy zrobić zwarcie na listwie lutowanej w tym przycisku ot otwierania szyby dosłownie 2 ma igłami wbić się w lutowane ścieżki i sama się otworzy,,,,,,,,wymiana tejże ścieżki z przyciskiem w komplecie to 120 zł w ASO Olsztyn. W ASO zaproponowali odrazu wymianę ważkie kabli. POZDRAWIAM.

Opublikowano
Czy przedmówca może dołożyć słownik do swojego postu . Sorry ale ja tego nie kumam są setki edytorow w sieci, a jeżeli piszesz z Kom to tez nie jest tłumaczenie bo sam używam do przeglądania forum, i tylko czasem polskich znaków nie wstawia.Ogarnij polska pisownie i skladnie
Opublikowano

do przedmówcy ważna jest treść i dzianinie..mądrala pisowni..........

 

A do tematu otwierania awaryjnie szyby z tylu to ,można odkręci wycieraczkę tył i sam uchwyt z przyciskiem do otwierania szyby ostrożnie do góry , pokażą się dwa kabelki ,,reszta z igłami to samo zwarcie i szyba do góry..

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czyli kolego moj opis sie przydal pomoglo tobie widze:)

Nawet nikt nie podziekowal

Widze ze wiedze lepiej zostawic dla siebie po nawet nikt nie podziekuje

Opublikowano
ktoś tu widze na owacje liczył :D :D no widzisz, czasem tak jest, że nie docenią...a co do kluczyków to mogę wrzucic od siebie nie poruszaną a również istotną kwestię jak kluczyk przed i po lifcie, te stare bez wymienialnej baterii z natury słabo działają i tak jak napisał kolega z uk jedynie wymiana przyniesie długotrwałą znaczącą poprawę, niby ładują się w stacyjce i można go intensywnie wzbudzic w asowskim key readerze ale jak nie robisz tam akurat jako telefonistka to może byc trudno :) szłyszałem o wymianach baterii, tej niewymienialnej, podobno idzie. no ale jeśli problem dotyczy nowego kluczyka, który i według mnie, sprawny działa ze zbyt daleka, to wtedy można się przyjrzec owemu modułowi pod spojlerem on zawsze ma przechlapane z wodą a i za niejedno odpowiada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.