Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moim zdaniem przerost formy nad treścią, przeszycie foteli inną nicią, zderzak ''ala heniek z remizy'' itd. Pomijam już cene, bo w Polsce doliczyć trzeba do tego opłaty, a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.
Opublikowano
a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.

Do 135i żeby chociaż M-Pakiet dać i parę podstawowych dodatków bez których wstyd wsiadać do auta typu xenon itd. to już ci ponad 200 tyś wyjdzie. Zobaczymy co wersja 1M Coupe będzie miała na dzień dobry w standardzie.

Opublikowano
a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.

Do 135i żeby chociaż M-Pakiet dać i parę podstawowych dodatków bez których wstyd wsiadać do auta typu xenon itd. to już ci ponad 200 tyś wyjdzie. Zobaczymy co wersja 1M Coupe będzie miała na dzień dobry w standardzie.

 

Dzisiejszy Motor podaje około 230 tys zl, a jaka będzie ostateczna cena, to czas pokaże.

Opublikowano
Gdzieś znalazłem cene 50500 euro więc doliczając akcyze i inne duperele to wychodzi ponad 250000 zł. Natomiast za ok 320000 można kupić M3 więc gdzie tu sens kupna 1M? :?
Opublikowano
Gdzieś znalazłem cene 50500 euro więc doliczając akcyze i inne duperele to wychodzi ponad 250000 zł. Natomiast za ok 320000 można kupić M3 więc gdzie tu sens kupna 1M?

 

1 M po chiptuningu zrobi z M3 miazgę :)

 

Porównanie M3_______1M

waga kg_____1.655______1.495

moc KM______420@8300___340@5900

Nm__________400@3900___450@1500 + overboost 50 Nm

kg/hk_______3,9________4,4

0-100 km/h__4,8________4,9

0-200 km/h__17,0_______17,3

śr.spalanie_12,4_______9,6

cena Euro___68750______50500

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zastanawiam się, apropos porównania 1M i M3.

Trójka ma lepszy rozkład masy (jest niższa w stosunku do powierzchni płyty) ma szerszy rozstaw kół i osi, szersze opony i zapewne lepiej trzyma się drogi. Jazda na wprost, toż to nie o to chodzi, bo przycisnąć każdy może ile by koni nie miał...

Najbardziej kręcę się tym, że 1M będzie autem flagowym "jedynki" :D Wśród coupe kompaktów będzie, baaardzo zwracać na siebie uwagę, więc dopracowanie jak i detale oraz będzie na maks.

Opublikowano

Trójka ma taki sam rozkład masy jak jedynka w tym przypadku. Rozkład masy między osiami jest jak deklaruje producent na poziomie 50% dla każdej z osi w obu modelach.

A jeśli chodzi o środek ciężkości to nie ma nigdzie informacji podających na jakim poziomie znajduje się w 1er M.

Poza tym szersza opona nie zawsze przekłada się na lepsze osiągi w zakrętach. Składa się na to wiele czynników konstrukcyjnych pojazdu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Piękny samochód i fajne odkrycie Fred-Flinstones. :cool2:

Szkoda że właściciel nie pojął, że każdy silnik/mechanizm w samochodzie nie jest gotowy na pałowanie zaraz po opuszczeniu salonu i trzeba przejechać te +/- 2 tyś km dając autu czas na ułożenie się. Tylko ja to tak odbieram że z tymi filmikami, pałowaniem na autobahnie i wizytą na NS przegiął czy ktoś podobnie myśli. :duh: Najbardziej współczuje temu kto za parę lat odkupi ten samochód. Tak czy inaczej fajnie zobaczyć nowe materiały i to już z prywatnych rąk o 1M bo ostatnio przestój był. :cool2: Oby za niedługo pojawiło się dużo filmów na YT. :D

Opublikowano
No ja tak nie myslę i nie widzę niczego złego w jego jeździe. Czy sadzisz ze koleś kupił 1M i będzie jeździł delikatnie 5 lat bo może nie bedziesz zadowolony z jej stanu jak bedziesz chciał odkupić? Prosze cię... Katowania to ja tu nie widzę. Na miejscu kolesia postąpiłbym identycznie. Kanadyjczyk jest w Niemczech więc korzysta...
Opublikowano

Witam,

 

Różne się słyszy opinie na ten temat, mówią że samochód jak wyjeżdża z fabryki to niby jest już dotarty.

Ale w instrukcji niektórych aut jest napisane żeby przez pierwsze powiedzmy 2000km nie nadużywać zbytnio samochodu, np. 3/4 gazu, hamulce w miarę możliwości delikatnie, nie na maxa, więc coś w tym musi być.

Ja osobiście jak kupowałem nowy samochód , to na początku postępowałem według instrukcji i nie żałuję.

Auto miałem zamiar sprzedać po 4 latach w tak zwane obce ręce, a zostało w rodzinie za symboliczną kwotę :)

Wydaje mi się że nie zaszkodzi nikomu na początku trochę przystopować z jazdą, na moim przykładzie widać że nigdy nie wiadomo jak ci los poukłada życie :mrgreen:

Opublikowano
No ja tak nie myslę i nie widzę niczego złego w jego jeździe. Czy sadzisz ze koleś kupił 1M i będzie jeździł delikatnie 5 lat bo może nie bedziesz zadowolony z jej stanu jak bedziesz chciał odkupić? Prosze cię... Katowania to ja tu nie widzę. Na miejscu kolesia postąpiłbym identycznie. Kanadyjczyk jest w Niemczech więc korzysta...

 

A gdzie ja napisałem że przez 5 lat? Czytaj ze zrozumieniem bo ja nic takiego nie napisałem. :P Nie jest tajemnicą że każdy mechanizm czy urządzenie musi przejść okres ułożenia się przy zmniejszonej intensywności eksploatacyjnej w naturalnych warunkach. Żadne wstępne układanie na linii produkcyjnej tego nie zastąpi. W przypadku BMW M widnieje dokładnie taki sam zapis w instrukcji obsługi jak przy każdym innym modelu który zaleca jazdę przy unikaniu pełnego wciskania pedału przyśpieszacza i nie przekraczaniu pewnej prędkości obrotowej do przebiegu 2tyś km. Niektóre M np M3 które miałem dwa lata temu okazję odbierać z kolegą z salonu miało dodatkowo taką informację naklejona w górnym lewym rogu szyby przedniej. Jeżeli BMW które odpowiada za produkt zaleca wzmożoną ostrożność przez 2 tyś km to chyba o czymś to świadczy, zwłaszcza że nie jest to wygórowane zalecenie biorąc pod uwagę korzyści jakie mogą z tego wyniknąć w późniejszym okresie eksploatacyjnym. A nie kupujesz chyba auta na 20k km żeby Cie to nie obchodziło. Ja zawsze wszystkie auta docierałem przez +/- 2tyś km i na hamowni nigdy nie przeżyłem rozczarowania. Teraz też jestem w trakcie docierania 123d i nie wydaje mi się żeby 2 tyś to było takie wielkie poświęcenie.

No widzisz Ty byś postąpił identycznie, a ja bym przez te 3-4 dni pojeździł ostrożnie po DE, pozwiedzał i dopiero później gniótł. ;)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.