Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie to jest troszku dziwne .

Pakują taki silinik i pieniądze w "starą" budę jedynki , jak za kilka miesięcy wychodzi nowy model , czy nie lepiej im było w nowym modelu serii 1 zrobić takie autko jak 1M ? No chyba że nowy model będzie wyglądał jak ta 1M co raczej uważał bym za kolejny lifting .

 

Jak by nie było napewno się przejadę taką :) dla mnie lepiej jest na czym się wzorować bo jest kilka ciekawych dodatków które widzę już u siebie .

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale przecież nowy model Coupe ma się pojawić na przełomie 2012/13 więc jeszcze mają trochę czasu na sprzedaż tej odmiany. Poza tym nie sądzę żeby platforma miała być jakoś diametralnie odmieniona. Nie będzie im się to opłacało, biorąc pod uwagę znikomą w skali całej sprzedaży, sprzedaż 1er coupe. Poza tym już teraz BMW dąży do cięcia kosztów co widać na przykładnie ujednolicenia zawieszeń jedynek i trójek.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

po obejrzenbiu tego filmiki to nie postarali sie za bardzo jednak z ta M-ka

 

1. przedni zderzak ok ale zapomnieli chchowadz spryskiwaczy... (chyba ze to ma byc niby ladne)

2. Tylna dodatkowa lotka... troche plastiku doklejona do klapy...

3. Pedaly - standard... mogli by dac troch wiecej niz podstopnice...

 

 

Pozatym reszta wyglada fajnie, najbardziej przykuly mnie liczniki, no i charakterystyczne boczne wloty :D

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak dla mnie poważny konkurent dla M3. Lepsze osiągi, przyzwoite spalanie, niższa cena.... Ciekawy jestem co z tego silnika można wycisnąć zwykłym programem i jakie wtedy będą osiągi.
Opublikowano
hehehehe niezle ale to chyba jest troche komputerowo naciagane bo jak na pasie lotniczym postawic "betonowe ściany" ;)
Opublikowano

W ubiegły piątek miałem przyjemność zobaczyć to auto na żywo na polskich blachach. Samochód w kolorze miedzianym, na tablicach WY z podkładkami BMW Group. Jako, ze zrobił na mnie piorunujące wrażenie swoim kolorem, wyglądem i agresywnością karoserii poprosiłem kierownika owego cuda o chwilę rozmowy.

 

Jak się okazało jest to auto oficjalne BMW Oddział w Polsce, podobne pierwsze oficjalne w Polsce, widać było,że kompletnie nowe. Na żywo w tym kolorze robi masakryczne wrażenie porównując do zdjęć. Na moje pytanie o porownanie M1 do M3 E9x facet odpowiedział, że jedynka jest dużo zwinniejsza i poręczniejsza, z dużo większą łatwością pokonując zakręty. Na koniec dodając, że to taki mały nieokrzesany dzikus :D . Konkretnie ten model za jakiś czas trafi do Bawarii Motors jako testowka a w samej Bawarii z tego co się orientowalem za kilka chwil pojawi się do kupienia M1 w programie Premium Selection z jakimś symbolicznym przebiegiem ceną o kilkanaście/ kilkadziesiąt? procent niższą niż nowe auto (biały albo czarny z tego co pamiętam)

Opublikowano
TERF - komputerowo to na pewno nie, ściany mogły być dla bezpieczeństwa styropianowe, a coś takiego nie jest trudne w wykonaniu np. przez Kena Block'a
Opublikowano
piekna ta emka :o chce takie kolka :8)

 

No M Y-spoke 359 są mega. Tylko że ich rozmiary : przód 9jx19et31 i tył 10jx19et25 : sprawiają że do innych jedynek poza M nie wejdą ni ho ho. :)

Kolejny film :

 

Opublikowano

fajne te filmiki, chyba zaczne grać w lotto :mrgreen:

 

ciekawe dlaczego spryskiwacze reflektorów są jak w serii a nie chowane w zderzak jak w M-packu, może przy tych osiągach bali się że jak się wysuną to już po nich :roll:

Opublikowano
Ale jaja.. Jeremy nie miał się do czego przyczepić, co zdarza się baaaardzo rzadko.
Opublikowano
Ksenony są w serii :)

Czasami żałuję że nie mieszkam w Anglii, kurde 40tyś funtów to jest 178tyś zł, w Polsce to auto według cennika kosztuje 238tyś zł.

Czyli dokładnie 60tyś drożej. Masakra :)

 

matti a w USA 46136$. :) A doposażając nawet i tak się w 50k $ mieścisz. :shock:

 

A co do tych spryskiwaczy to dużo bardziej mi się podobają właśnie takie wystające permanentnie jak ma ta M :)

Opublikowano
Ksenony są w serii :)

Czasami żałuję że nie mieszkam w Anglii, kurde 40tyś funtów to jest 178tyś zł, w Polsce to auto według cennika kosztuje 238tyś zł.

Czyli dokładnie 60tyś drożej. Masakra :)

 

Ostatnio czytałem w gazecie że za ksenony trzeba również dopłacić , tak samo jak do klimatronika .

 

Kurcze gdybym miał jeszcze znajomego w USA to mógłby mi jakiś fajny egzemplarz wypatrzyć a dzis mogę tylko marzyć ......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.