Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat: "pytanie debiutanta"-on chyba oszaleje i kupi auto z napędem na przód z tego wszystkiego.Co do waszej dyskusji to przepychanki są przecież zbędne.Jedni lubią x drive,inni tylko rwd tak jak ja.I to i to ma swoje plusy i minusy.Można powiedzieć,że praktycznie wszystkie samochody wyścigowe mają napęd na tył,bolidy tak samo.Z kolei w rajdach napęd na 4 koła wiedzie prym.Nie da się jednoznacznie ocenić co jest lepsze.Każdy wybiera sobie to co mu pasuje.Ile ludzi tyle opini i tak zawsze było jest i będzie.

 

ale BMW to tylko rwd :8)

Kubica GO!
  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widze ze swoim pytaniem wsadzilem kij w mrowisko. :(

Luzz chlopaki, nie robcie duzego offtopa bo sie admin wkurzy (lepiej nie)

Co do X to zgadzam sie z przedmowca.

Co do moich wrazen z jazdy 330xi to mialem wrazenie ze zawieszenie jest supersztywne i auto reagowalo na najmniejszy ruch kierownica niczym przyklejony to nawierzchni bolid - i teraz zastanawia mnie czy to elementy napedu X usztywniaja dodatkowo przod zawieszenia? Oraz czy w 330i (bez X) zawieszenie bedzie rownie sztywne i czule na kazdy ruch kierownicy? Porownujac do E-39 ktore mialem to nie odczuwalem w niej az takiej sztywnosci zawieszenia. Duzo tez napewno zrobia tu gabaryty samochodu: E-39 528i jest ciezsze, dluzsze i przez to mniej zwinnne od e90 330i

Jedno jest pewne: bardzo mi sie spodobalo to jakby nadzwyczajne czucie drogi na kole kierownicy i szybkie i zwarte reakcje auta na ruchy kierownica, ale zdziwila mnie troche opozniona reakcja ruszenia z miejsa samochodu po dodaniu gazu..? Czy kazdy X drive tak ma?

Opublikowano

z racji, ze to moje ostatnie wejscie:

kupi auto z napędem na przód z tego wszystkiego.Nie da się jednoznacznie ocenić co jest lepsze.Każdy wybiera sobie to co mu pasuje.Ile ludzi tyle opini i tak zawsze było jest i będzie.

 

ale BMW to tylko rwd :8)

:cool2: :cool2: , dodatkowo wg badan/statystyk BMW, 80% uzytkownikow "1" mysil, ze maja naped na przod i podobno dlatego aby nie podwyzac kosztow produkcji nowe "1" bedzie mialo naped na przod...

Widze ze swoim pytaniem wsadzilem kij w mrowisko. :(

zdziwila mnie troche opozniona reakcja ruszenia z miejsa samochodu po dodaniu gazu..? Czy kazdy X drive tak ma?

po to jest forum, z tych "X" co ja jezdzilem to zawsze wyczuwalem opoznienie w bezposredniej rekacji..

PS. blagam przeczytaj 2 razy conajmniej :cool2:

czytam jak umiem, jezdze jak umiem i tym czym moge a nie tym czym chcialbym :mad2: , pamiec mam tez mam taka jak mam:

5 post na stronie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=132058 - wyniki po chipie w Twojej wypowiedzi,

ostatni post na stronie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=132058&start=15 - ocena mojego wyjazdu na Cargo,

naprawde lubie ludzi, ktorzy szanuja swoja wiedze i poglady ale nie lubie jak odbieram to jak "atak/przeklamanie", udanej przygody z BMW, aby nie robic EOT i nikogo nie urazic uciekam do tyry, do zobaczenia na drodze, przyczepnosci/szerokosci/bajo..., "slamazara z nalepka 318i" to ja :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
to są tzw. inteligentne uszczypliwości , a mówią że w necie same chamy :nana: pozdrawiam tych co maja swoje zdanie :modlitwa:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polecam wszystkim silnik 3.0. Po prostu szał. 231 km i 500 Nm dostępne od 1700 obr/min. Wgniata w fotel niemiłosiernie. Mam wersję xd i prowadzi się rewelacyjnie. Napęd xd wcale (jak niektórzy mówią) nie przeszkadza w lataniu bokami. Wystarczy wyłączyć kontrolę trakcji i ogień. No i spalanie. W mieście max 9l na trasie 7 przy około 160 -170 km/h. Poza miastem przy delikatnej jeździe 5,5-6l.

Gdyby nie niemce to byśmy nie jeździli w beemce :)

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
W mieście max 9l na trasie 7 przy około 160 -170 km/h. Poza miastem przy delikatnej jeździe 5,5-6l.

Biorac pod uwage ze ja w swojej mam 286ps ale RWD i nie dam rady zejsc ponizej 11-11,5l sredniego spalania(miasto,trasa) jak Ty jezdzisz ze Ci tyle pali :roll: te 330xd.Tak sie sklada,ze moj kuzyn ma ten sam silnik co Ty i spalanie wychodzi mu podobne do mojego :wink:

Pzdr,Kwiatek

  • Zarejestrowani
Opublikowano
W mieście max 9l na trasie 7 przy około 160 -170 km/h. Poza miastem przy delikatnej jeździe 5,5-6l.

Biorac pod uwage ze ja w swojej mam 286ps ale RWD i nie dam rady zejsc ponizej 11-11,5l sredniego spalania(miasto,trasa) jak Ty jezdzisz ze Ci tyle pali :roll: te 330xd.Tak sie sklada,ze moj kuzyn ma ten sam silnik co Ty i spalanie wychodzi mu podobne do mojego :wink:

Pzdr,Kwiatek

 

 

Bez przesady na trasie przy 150-170 km/h ja potrafiłem spalić 9l/100 ojca A8 4.2 v8 w benzynce ;p Znajomy ma 535d i potrafi na trasie spalic nie duzo wiecej niz moja 318d po wirusie wszystko zalezy od stylu jazdy ;) Po to jest ekonomizer , żeby regulować spalanie, wystarczy zmniejszyc nacisk na pedal o doslownie milimetr i spalanie ze sredniego 8/100 zmnieszy sie do 6,5/100 przy spokojnej jezdzie. Tutaj jedna fotka moja podczas trasy autostrada mam bak 59l popatrz ile km juz przejechalem od tankowania i ile mi jeszcze pokazuje ze przejade ( od siebie dodam , że przejechałem prawie 100km więcej niż pokazuje więc spalanie sam sobie wylicz ;) )

 

http://img180.imageshack.us/img180/9584/20100905009c.jpg

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Bez przesady na trasie przy 150-170 km/h ja potrafiłem spalić 9l/100 ojca A8 4.2 v8 w benzynce

Jak Ty zes to zrobil :shock:Robie na trasie okolo 6000tys km miesiecznie(trasa 1500km x 4)Bruksela-Bialystok.Ostatnie auto na trasy w benzynie mazda6mps tez 4x4 ktore jest nieporownywalnie lzejsze od A8 4.2 i spalanie przy 150-170km/ wychodzilo mi 12-13l.

Fakt jezdze szybko ale za chol..e nie dam rady zejsc ponizej 11l na 100km w E92.Dla porownania R-klasa 320cdi w 4-maticu srednie spalanie 11.7(miasto,trasa)

Pzdr,Kwiatek

  • Moderatorzy
Opublikowano

Fakt jezdze szybko ale za chol..e nie dam rady zejsc ponizej 11l na 100km w E92.Dla porownania R-klasa 320cdi w 4-maticu srednie spalanie 11.7(miasto,trasa)

Chyba powinieneś popracować na technika jazdy.

Spalanie u mnie http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/18340

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Bez przesady na trasie przy 150-170 km/h ja potrafiłem spalić 9l/100 ojca A8 4.2 v8 w benzynce

Jak Ty zes to zrobil :shock:Robie na trasie okolo 6000tys km miesiecznie(trasa 1500km x 4)Bruksela-Bialystok.Ostatnie auto na trasy w benzynie mazda6mps tez 4x4 ktore jest nieporownywalnie lzejsze od A8 4.2 i spalanie przy 150-170km/ wychodzilo mi 12-13l.

Fakt jezdze szybko ale za chol..e nie dam rady zejsc ponizej 11l na 100km w E92.Dla porownania R-klasa 320cdi w 4-maticu srednie spalanie 11.7(miasto,trasa)

Pzdr,Kwiatek

 

Pamiętaj że A* wcale nie jest tak strasznie dużo cięższe od Mazdy 6 to raz, a dwa pamiętaj że tam siedzi mocna niskoobrotowa v8 więc ja na autostradzie miałem może ze 2.5-3tys obrotów ;) No i trzeba jechac ze stałym tempem a nie co chwila wyprzedzac ;p

 

Najzwyklejsze zasady eco-drivingu i zejdziesz poniżej 10l/100 spokojnie w cyklu mieszanym ;)

 

Moja 190 konna aktualnie 318d ma srednie spalanie miasto-trasa 6,6 litra ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
W mieście max 9l na trasie 7 przy około 160 -170 km/h. Poza miastem przy delikatnej jeździe 5,5-6l.

Biorac pod uwage ze ja w swojej mam 286ps ale RWD i nie dam rady zejsc ponizej 11-11,5l sredniego spalania(miasto,trasa) jak Ty jezdzisz ze Ci tyle pali :roll: te 330xd.Tak sie sklada,ze moj kuzyn ma ten sam silnik co Ty i spalanie wychodzi mu podobne do mojego :wink:

Pzdr,Kwiatek

 

koniecznie opisz jak sprawuje się silnik biturbo, bo sądząc po mocy masz wersję 335d :)

 

jeżeli dociskasz odpowiednio mocno gaz nie dziw się, że pali. Prawie 300 koni na zawołanie musi dostać prochę papu.

Pamiętam słowa innego posiadacza 335d i wychodzi tak: po samej Wawie: 10-10,5 lekko, mocno butując do 11.5, trasa to przy prędkościach pod 180-200 z trochę szarpanym stylem jazdy ok 8-9l a raz gdy toczył się ok 100km/h miał spalanie 6l.

Silnik spali dokładnie tyle ile chcesz :twisted:

 

btw, szacun za audi...dawno temu gdy upalałem na trasie nissana z silnikiem 1,4 problemem nie było mieć na trasie spalania niemal 9l przy predkosciach 140-180...czyli ile fabryka mu dała :lol: Także jak patrzę na tak niskie wyniki aż podziw bierze mnie...

 

Polecam wszystkim silnik 3.0. Po prostu szał. 231 km i 500 Nm dostępne od 1700 obr/min. Wgniata w fotel niemiłosiernie. Mam wersję xd i prowadzi się rewelacyjnie. Napęd xd wcale (jak niektórzy mówią) nie przeszkadza w lataniu bokami. Wystarczy wyłączyć kontrolę trakcji i ogień. No i spalanie. W mieście max 9l na trasie 7 przy około 160 -170 km/h. Poza miastem przy delikatnej jeździe 5,5-6l.

Gdyby nie niemce to byśmy nie jeździli w beemce :)

 

wersja manual? Widać, że raczej spokojnie jeździsz, bez zbędnego przesadzania, mam rację?

Opublikowano
koniecznie opisz jak sprawuje się silnik biturbo, bo sądząc po mocy masz wersję 335d

Zgadza sie :)z pazdziernika 2009r ja zakupilem ja kilka miesiecy temu w Belgii.Do tej pory sprawuje sie bezproblemowo :wink:zrobilem dopiero kilka tys.km wiec poczekaj troszke na pelna relacje,fotki a moze i jakis + jak mi sie znudzi seria :wink:Nigdy nie mialem 330d wiec nie mam porownania do 335d ale pare lat wstecz upalalem 530d zrobione na 271ps(srednie spalanie wychodzilo mi 10,7).Porownujac oba auta 335d to fantastyczna zabawka godna polecenia.

Ogolnie trudno mnie czyms zaskoczyc gdyz mialem okazje i nadal mam poupalac duzo szybsze auta :wink:niemniej jednak lepszym klekotem nie jezdzilem :8)

Wracajac do spalania :)Kilka lat temu lecac z Brukseli walnela mi poducha na tyle w 530d Touring.Jadac okolo 350km z przechylonym autem :mad2: do Smorawinskiego tez mi spalila przy 120-130km/h cos kolo 6l ale to bylo tylko raz :wink:

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano

Panowie apropos to przebywam w usa obecnie i mocno zastanawiam sie nad 335d ktore niedawno weszlo na tutejszy rynek i sprzedaje sie raczej marnie z tego co mi wiadomo ( dla jankesa diesel to profanacja)

Czytam co piszecie i grubo zastanawiam sie nad kupnem 335d jakies 2010r. Tylko jest kilka ALE: Czy ktos wie czym one sie roznia te silniki 35d na wersje usa ze sa zduszone do 265KM a EU ma 286KM? Ponoc sa tam jakies dodatkowe FAP-y zeby to moglo po Californi jezdzic (Terminator im zrobil jesnien sredniowiecza z d..y :D :D jesli chodzi o tamtejsze normy emisji spalin)

 

Nawet przy 265KM dealer w specyfikacji mowi ze ma 6.0sec do 60mph (96km/h) wiec wyniki sa dla mnie superzadowalajce no i ten moment ... poezja....

 

Jak jest z awaryjnoscia motoru biturbo? Ma ktos moze juz jakies sygnaly ze cos w tym motorku nieteges?

Opublikowano
Panowie apropos to przebywam w usa obecnie i mocno zastanawiam sie nad 335d

Nie zastanawiaj sie tylko bierz :wink:

Tylko jest kilka ALE: Czy ktos wie czym one sie roznia te silniki 35d na wersje usa ze sa zduszone do 265KM a EU ma 286KM? Ponoc sa tam jakies dodatkowe FAP-y zeby to moglo po Californi jezdzic

Z tego co wiem w MB jest praktycznie to samo wiec w BMW tez powinno ale zawsze mozesz zadzwonic z zapytaniem do Aso w Polsce i ktos tam powinien byc zorientowany w tej sprawie.

Nawet przy 265KM dealer w specyfikacji mowi ze ma 6.0sec do 60mph (96km/h) wiec wyniki sa dla mnie superzadowalajce no i ten moment ... poezja

A i owszem sa superzadowalajace :8)ale jak ze wszystkim do czasu :wink:

Jak jest z awaryjnoscia motoru biturbo? Ma ktos moze juz jakies sygnaly ze cos w tym motorku nieteges?

Kilku znajomych upala 335d i 535d jak na razie jest bezproblemowo a nalatane maja naprawde grubo:)ja sie nie moge wypowiedziec w tej kwestii gdyz mam zbyt maly przebieg ale jak na razie ok :8)

Wez tez pod uwage fakt ze jak Ci sie znudzi 335d i bedziesz ja chcial odsprzedac np.do Polski :wink: zawsze bedzie latwiej,szybciej i wiecej dudkow dostaniesz niz za benzyne :wink:

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano
kwiatek 1901 napisal(a):

A i owszem sa superzadowalajace :8)ale jak ze wszystkim do czasu :wink:

 

Czyli masz na mysli ze mi sie znudzi, czy ze cos padnie i juz nie bedzie smigalo jak nalezy?

 

Nastepna kwestia to czy moment obrotowy tego motoru nie zabije pzedwczesnie skrzyni automatycznej? Nie wiesz jakie oni tam skrzynie pakowali? ZF czy GM? Slyszalem ze ZF jest rzekomo duzo lepsza..? W usa nie ma niestety opcji 335d w manualu, w EU napewno jest...

 

Napisz wogole jak Ci sie jezdzi tym modelem i ile potrafi spalic max. przy ostrej jezdzie w sredniej wielkosci miescie?

 

Dude, Jestem zwolennikiem benzyny i nie mialem dotad zadnego auta z silnikiem o zaplonie samoczynnym, natomiast Mialem okazje jezdzic roznymi autami z dieslem - ostatnio ujezdzalem ''Paska'' 2004 1.9TDI 130KM w automacie i powiem ze jakos to to ciagnie nawet, ale na wolnych obrotach na postoju cala buda ''warczy'' i wibrator na plecach co nie specjalnie mi sie podobalo, wiec jesli w 35d mam miec wibre calej budy i czuc to na plecach i na desce rozdzielczej to raczej powiem dzieki i pojde w 330i lub 328i ale w 328i (od 2008 lub 2009 bodajze) zdusili motor do 230KM w USA i moment tez jakis z dupy wiec nie specjalnie mi sie to podoba...

Ogolnie to nie robie duzo km (a raczej mil ) gdzie obecnie mieszkam, ale przyciaga mnie moc i moment tego motoru (35d) oraz jego niskie spalanie, odstrasza niestety ryzyko powaznych awarii jak biturbo ( tylko dwie turbiny :D ) dwumas, wtryski, pompa no i nieszczesny DPF - szlag...

Opublikowano

Dwumas, sprzeglo odpadają bo to automat, 35d wszędzie sa sprzedawane w automatach. Ja bym brał 35i benzynę jak bym był w US, kupisz to taniej niż diesla.

 

Co do wibratora to nie porównuj 1,9tdi na pompowtryskach do rzedowej szóstki common Rail. To tak jak benzynowy maluch i benzynowa dwulitrowka BMW. Niebo a ziemia.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Siedzisz w USA, masz benzyne o wiele tańszą niż w PL. Tu ludzie jeżdżą 335i i nie narzekają a Ty nie chcesz tego silnika? Nie pchaj się w ropniaka w stanach. Mimo wszystko, skoro dużo nie jeździsz daj sobie spokój. Zakup 330i lub 335i i ciesz się dźwiękiem silnika nie martwiąc się bardzo o koszty. Benzyna szybciej rozgrzeje się, i nie robi tylu teoretycznych problemów w obsłudze. I bodaj na diesle w usa są wyższe podatki? dobrze pamiętam?

 

TDI 130koni nie robi szału. Jeździłem w manualu. Jakoś jedzie ale abym miał cieszyć się za każdym wciśnięciem gazu to nie powiem. Spod świateł objechała mnie bmka 320d w e46 więc o czym my gadamy :wink:

 

BMW obecnie montuje do wszystkich swoich samochodów ZFy. Akurat o aftomata nie bój się. Są wytrzymałe i bardzo przyjemnie działają.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Benzyna szybciej rozgrzeje się

 

No tu akurat to poleciałeś na maksa O_O Mój bociek jest ciepły juz po około 1,5-2km więc nie sądze żebyś benzyne rozgrzał szybciej.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Benzyna szybciej rozgrzeje się

 

No tu akurat to poleciałeś na maksa O_O Mój bociek jest ciepły juz po około 1,5-2km więc nie sądze żebyś benzyne rozgrzał szybciej.

 

Nie możliwe. To że masz ciepłe powietrze z nawiewu nie świadczy o tym, że masz nagrzany samochód. Myślę, że nie wiele się pomylę jak napiszę że w zimie przy - 15 C Twój samochód będzie nagrzany dopiero po jakiś 30 - 40 km ( i to w zależności od stylu jazdy). I nie piszę tylko o temp. płynu chłodniczego, ale także o temp. oleju w silniku i skrzyni biegów.

Opublikowano

1,5 km? W benzynie nie mam takiego wyniku. W range roverze jest webasto ( dogrzewa silnik za kadym razem gdy zimny ) to w zimie dosyc szybko jest cieply, w roboczej jest po okolo 2km ale do 90stopni mu brakuje nie mowiac o tym ze olej grzeje sie duzo dluzej. A co do rozgrzewania to super sa te klapy sterujace powietrzem i zamykajace sie w bmw. Mam to w e92, nie jestem w stanie dokladnie powiedziec ile sie grzeje bo nie ma tego zasranego wskaznika temperatury ale z sluchu, i cieplego nawiewu to sekundka :)

 

Ogolnie to diesel tylko jak duzo jezdzisz wedlug mnie.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Sprawdzałem na OBC temperature, w zimie muszę zrobić około 6km żeby silnik był ciepły, mam żaluzję na chłodnicy która prawie cały czas jest zamknięta więc może stad ten szybki wynik ;) No i utrzymuje obroty na około 2-2,5tys praktycznie cały czas.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.