Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w moim bmw ostatnio wymieniłem olej.Zalany był 0W40 wiec i taki zalałem.Przebieg autka to 220 tysięcy.Kiedy odpale silnik wszystko jest w porzadku,lecz gdy silnik jest juz cieply slychac stukanie,prawdopodobnie to popychacze. Co zrobic zalać inny olej, czy ściagac klawiature i naprawiac?
Opublikowano
Żeby nic nie stukało to trzeba kupić nowy. Olej może trochę pomóc, a może nie. Poczekaj do wymiany. U mnie stukało trochę po odpaleniu zimnego, teraz mam inną głowicę to stuka jak się rozgrzeje...
Opublikowano
Kilku mechanikow polecilo zebym zalal 5W40 i powinno pomoc. ALe olej 200 zeta, a jesli nie pomoze wymiana popychaczy ok 700 zeta.Wkurza to strasznie i nie chce czekac z tym problemem do wymiany.Moze jednak olej cos da?
Opublikowano
A nie sprawdzałem w ogole pierwszy raz slysze. Jak sprawdze to wtedy bedzie mozna dokladniej powiedziec jaka przyczyna?
Opublikowano
popychacze rzadko kiedy stukają na rozgrzanym silniku.Prędzej na zimnym.A co oleju.To ja zalewam do kolegi M50 olej mobil Super S 10w40 i nic nie stuka a silniczek od środka wygląda jak nowy(przy wymianie uszczelek było sprawdzone to i owo)
Opublikowano
mam podobnie w e39 narazie diagnoza mechanika to zalać półsyntetyk, powód olej za rzadki do tego przebiegu a jak się nagrzeje to wogóle już traci właściwości. też mam zalany narazie pełen syntetyk ele LIQUI MOLLY po zmianie w przyszłym tygodniu dam znać czy się poprawiło
Opublikowano

Jaki zakładałeś filtr oleju?Chodzi o producenta.

Miałem już różne dziwne przypadki z filtrami kiepskiej jakości.

Jak dla mnie tylko Mann albo Knecht.

Opublikowano
noo filtr oleju jak szajski to ciśnienie może być niższe ... moja ma 230.000km i latam na 5W30 Mobil1 i nic mi nie stuka ''szum'' w silniczku :D a co do ceny że 200zł to i tak nie dużo za olej :nienie: ja kupuję 2 bańki po 160zł za jedną bańkę :/ to kurde boli : :cry2: 350zł na takie drobiazgi... + filtr ''FILTRON'' . ale mi zależy na ochronie silnika i to nie jest wydatek -wydatkiem jest wymiana silnika :!:
Opublikowano
U mnie też stuka na ciepłym (raczej delikatnie grzechocze). Walczyłem z tym na początku kiedy kupiłem samochód, bez rezultatu. Wymieniłem wszystkie szklanki, potem kompletny rozrząd i nic. Próbowałem już wszystkich polecanych olejów (od 0W40 do 10W60) i też nic. O dziwo na 10W60 chodził najgłośniej. Teraz nalałem Motul Xcess 8100 5W40 i to jest chyba najlepszy olej jaki wlałem do mojego silnika (M52B28), jest ciszej ale dalej grzechocze. Polecam nic nie robić tylko lać dobry olej. Ja już tak jeżdżę 2 lata (ok 40tys km) i nic sie nie dzieje, grzechocze cały czas tak samo. Szkoda mi już kasy na dalsze próby. Moim zdaniem to są luzy na prowadnicach zaworowych i tylko remont głowicy pomoże, ale to dopiero może za jakieś 100 tys km
:)
  • 5 miesięcy temu...
  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.