Skocz do zawartości

e34 problem.


max555444

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ...

Mam pytanie, jaki jest najlepszy pomysł aby włożyć nowy (w sensie drugi) dyfer do bmki

e34 525i 24v 93r. z Blokadą Mechanizmu Różnicowego (szpera 25%)

 

Przełożenia na poszczególnych biegach:

 

1- 60 km/h

2- 100 km/h

3- 150-160 km/h

4- 200 km/h

5- 240 km/h

 

 

Może się ktoś wypowiedzieć coś na temat tego mostu

http://allegro.pl/item1188189547_most_m5_e34_szpera_swap_drift_3_23_dyfer_bmw.html

czy będzie pasował do tej bmki i jak wyglądają jego przełożenia?

 

 

A drugie pytanie :

Jeżeli słychać przy ruszaniu taki dzwięk stukania tak jak by talerzy, a jeżeli natomiast na 1 biegu jedzie się powoli, że samochód się toczy i zrobię pełny skręt to słychać takie chrobotanie?? --> (co to może być??) <-- |Może po jakimś czasie dojść do zblokowania mechanizmu różnicowego nagle podczas jazdy?? (tzw zablokowanie kół osi ??)

 

 

 

Jak bym mógł prosić o pomoc w tej sprawię i jakieś szczegółowe dane byłbym bardzo wdzięczny... z góry dziękuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wiesz co to ta szpera chociaż bo z tego co tu piszesz to nie wiesz.Jest to takie coś, moc przekazywana jest równomiernie na napędzane kola, tak aby lew nie kręciło się szybciej od prawego, tak na chłopski rozum i w wersji alpina (szper100%),jeżeli używasz furki do zwykłej jazdy po mieście, bez szaleństw, to się zastanów czy jest sens coś takiego kupować,ja mam 25% i w takim przypadku wygląda to tak

- jeśli jedno koło traci przyczepność to właśnie 25% przekazane zostanie na stronę o lepszej przyczepności.A za przełożenia odpowiada skrzynia a nie most :P.Podnieś oba tylne koła do góry porusz 1 jak i 2 się zacznie kręcić to masz szpere,albo na mości literka S dość duża,u mnie jest tak jak chce pchnąć maszynę np to słychać jak by coś przeskakiwało tryb np.:P (oczywiście most ze szperą nie był katowany bo jeździł nim emeryt i tylko do kościoła takie rzeczy tylko na allegro bajer na maxa)

Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ja to rozumiem ale mi chodzi czy dyfer z m5 e34 z 25% szperą podejdzie do e34 525i 24v 93r. która też posiada szperę 25%...

a po drugie przełożenia które posiada każdy dyfer też ma duże znaczenie czy chcesz uzyskać wyższa prędkość maxymalną czy niższą ale szybszą.... dokładnie niewiem jakie przełożenie mostu wychodziło seryjnie w bmw e34 525i 24v 93r, 25% szpera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wyższą prędkość czy niższą będziesz miał jak bebechy w skrzyni zmienisz od m5 na pewno masz troszkę inny most ale przede wszystkim w m5 to chyba jak w alpinie masz 100% szpere,w innych BMWicach możesz też przecież zamontować taki most bo mocowanie wału jest takie same tylko ewentualnie różnią się długością półosie a mocowania mają takie same też zmień silnik na m5 to na pewno różnice odczujesz a taka zabawa jak masz dobry nie wyjący most to jak dla mnie bez sensu
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w M5 jest wszystko lepsze ale na allegoro nie masz pewności że to akurat z takiego autka to raz a 2 jeśli się spodziewasz po tym dyferku że zaraz będziesz miał od 0-100 4 sekundy,różnica w tych przełożeniach nie będzie tak drastyczna wał powinien być taki sam mocowania możesz mieć prędzej inne bo na innych fotkach (zwykłych mostów) troszke się różnią
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZIUTEK - JESTEŚ W BŁĘDZIE :!: JEŚLI MASZ "SZYBKĄ" SKRZYNKĘ I NIE CHCESZ MIEĆ PROBLEMÓW - MUSISZ MIEĆ INNY DYFER,MOCNIEJSZY I Z INNYM PRZEŁOŻENIEM. (OCZYWIŚCIE JEŚLI CZĘSTO DAJESZ BUTA).PRZYPOMNIJ SOBIE PROBLEMY POSIADACZY POCZCIWYCH POLDKÓW Z SILNIKIEM ROWERA.TAM DYFER BYŁ TRADYCYJNY I JAK KTOŚ DEPTAŁ - A CHODZIŁO TO CAŁKIEM,CAŁKIEM...TO LECIAŁ DYFER,A I SKRZYNKA TEŻ POTRAFIŁA SIĘ SYPNĄĆ,CHOĆ MIAŁA CIUT INNE PRZEKŁADKI.U NAS W "FIRMIE",MIELIŚMY PARĘ TAKICH POLDKÓW I WIEM CO SIĘ DZIAŁO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zdrowy rozum dyfer z m5 ma inne przełożenie bo inna jest też charakterystyka pracy silnika i inne wykorzystanie takiego samochodu. mocowania mogą sie zgadzać ale to może ci zamulić samochód no bo silnik jest słabszy i ma niższy moment obrotowy. no i ten z allegro to ściema. myty karcherem na bank no i kolo pisze ze bebechy w super stanie a wszystko zakryte. by chociaż jedną fote tych płytek wstawił na potwierdzenie ich stanu a tu lipa ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalny. te modele też miały oryginalnie montowane takie szpery 25%. poszukaj po szrotach albo czym takim może znajdziesz w sklepie też możesz spytać może produkują (zdziwił bym się ale spytać warto) żeby sprawdzić stan takiej używanej szpery to domagaj się żeby pokazali ci te płytki blokujące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.