Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z odpaleniem mojej maszyny,

mam automatyczna stacyjke ze wkladam kluczyk przekrecam a on automapycznie odpala,

i zawsze odpalal na dotyk seuknda i juz,

dzisiaj jednak zaczol krecic i ma problem z odpaleniem, kreci pare sekund zaskakuje nie do konca i po prau sekundach jest ok,

nie zawsze tak jest ale zawystepuja taka usterka,

co to moze byc???

e38 m62
Opublikowano
Miałem podobne objawy z tym ,że u mnie czasami występowało jeszcze wyłączenie silnika .Przyczyną był czujnik położenia wałka rozrządu.
Opublikowano

na kompie nie wykazjuje zadnych bledow,

czy jest taka mozliwosc ze to pompa paliwa, cos z nia jest nie tak i przez to te klopoty z odpalaniem,

dziwne jest tez to ze nie zawsze one wystepuja,

a dodam jeszcze ze po odpaleniu auto na benzynie zachowuje sie normalnie,

e38 m62
Opublikowano

pompa paliwa sprawdzona i jest ok,

cxzy jest taka mozliwosc ze to wina rozrusznika ze kreci i kreci odpala po chwili i jest taki dziwek jakby sie zaciol???,

dziwne jest to ze nie zawsze tak sie dzieje tylko raz jest dobrze a raz zle i nie ma na to reguly,

dodam ze odpalam z automatu, w sensie ze raz przekrecam a on sam kreci do odpalenia,

co to moze byc zepsute rozrusznik stacyjka???

prosze o pomoc

e38 m62
Opublikowano

panowie pomozcie mi i powiedzcie co to moze byc albo gdzie lub kto moze mi to sprawdzic w okolicy wroclawia dalszej lub blizszej,

rozrusznik raczej tez to nie jest :( ,

brakuje mi pomyslow

e38 m62
Opublikowano
Może to być rozrusznik, mogą to być świece i mogą to być np cewki. Mówią ,że najlepiej podłączyć pod kompa i sczytywać podczas odpalania jak występują problemy. A inaczej to dowiesz się co to było jak już się to popsuje do reszty.
Opublikowano

problem rozwiazany :lol: ,

problemem byla pompa paliwa, po zgaszeniu silnika cisnienie w przewodzie paliwowym odrazu spadalo do zera,

wyciagnelem pompe i okazalo sie ze wypadl do polowy oring miedzy plastikiem a metalowa obudowa,

podczas dmuchania w waz wychodzily tamtedy bombelki powietrza, wymieniona pompa i po problemie,

dodam jeszcze ze cisnienie na wlaczonym silnku bylo 4 wiec pompa pracowala dobrze, ale nie trzymala cisnienia

e38 m62
  • 2 lata później...
Opublikowano

Mam problem w moim e38, chodzi o to że na zimnym silniku odpala ok, jednak po przejechaniu parudziesięciu metrów silnik gaśnie i dalej ma problemy z odpaleniem. Na ciepłym ten problem występuje. Ma ktoś jakieś pomysły ?

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam problem 2tyg temu zakupilem bmw serii 7 z 1996r do dzisiaj wszystko działało bez zarzutu. Dzisiaj rano odpalilem auto które po 30 sekunach zgasło i nie odpala. Rozrusznik kręci normalnie. Co może być tego przyczyną. Dodam ze w tym samym czasie zapaliła sie kontrolka od świateł stopu które świecą normalnie. Czy możliwe żeby było coś z elektroniką? Auto niestety nie jest garazowane.
Opublikowano
Paliwo jest. Jakieś 20l. Sprawdziłem do pompki nie dochodzi prąd, bezpieczniki są dobre wymieniłem przekaznik i dalej to samo..
Opublikowano

Podłączałeś komputer? Wyrzuca jakiś błąd?

Mogą być następujące rzeczy: sondy lambda (mało prawdopodobne), przepływka, czujnik położenia wału lub wałków, czujnik temperatury, świece, cewki (świece i cewki też mało prawdopodobne).

Czy nie odpala w ogóle, czy zaskakuje na chwilę po czym gaśnie?

Opublikowano
Paliwo jest. Jakieś 20l. Sprawdziłem do pompki nie dochodzi prąd, bezpieczniki są dobre wymieniłem przekaznik i dalej to samo..

 

A może spróbuj tak:

 

Podłącz pompkę na ostro z akumulatora lub prostownika i spróbuj zapalić.

Może być że EWS zwariował i nie rozpoznaje kluczyka (wtedy synchronizacja DME > EWS )

I najważniejsze jakie masz błędy w pamięci sterowników??

 

Pozdrawiam emilo

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Pomocy!!! Mam problem z moją nowo nabytą e38 silnik V8 4.4l bez vanosów. Auto od momentu zakupu zachowywało się bardzo dobrze. Jednakże dwa dni temu na zimnym silniku nie pracowało równo, rzucało, nie chodziło na wszystkie cylindry. W momencie przełączenia na LPG praca się wyrównywała i nie było problemu. Dziś rano silnik nie mógł wejść na obroty, ledwo prychał kichał, przełączył się na gaz i było ok. Przejechałem parę kilometrów bez problemu. Za jakąś godzinę kręcił i już nie chce odpalić...Czy przyczyną może być za mały akumulator który zauważyłem że jest na pewno za mały bo ma 60ah?
Opublikowano

Co komp mówi? Sprawdź czy podaję paliwo zmień filtr paliwa,

 

Na gazie odpala? Można awaryjnie sprawdzić. Aku nie ma nic do twojego problemu. Ale wymień bo dobry jest do polowki a nie do dużego v8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.