Skocz do zawartości

320d - brak mocy, problemy z przysp. ADAPTACJA PRZEPŁYWKI!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak zwał tak zwał, chodzi o adaptacje, reprogramacja, czyli wgranie koniecznie nowego softu.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

w sumie masz racje, nazywajmy rzeczy dokładnie, bo potem i tak powstają różne mity ( jak w głuchym telefonie). Nie raz słyszałem różne nazwy części przez mechaników które nawet nie istnieją. Swoją drogą polscy mechanicy są bardzo "słowotwórczy"

A jeśli chodzi o adaptacje, czyli tylko wykasowanie przyuczonych parametrów, też warto zrobić czasem, ale na prawdę nie ma sensu tego robić za często.

nie wiem czy sie może spotkaliście z tym... ja do tej pory używałem tej opcji "program all adjustment" i byłem przekonany, że resetuje po kolei wszystkie funkcje tam dostępne ,czyli (EGR, limitation delivery, starting fuel delivery, pump program map, MFL and air conditioning,DDE-EWS) ale potem sprawdzam ( bo miałem przestawiony EGR, czyli mase powietrza ze spalin ograniczoną) i mimo tego "program all adjustment " egr nie zresetował się do wyjściowej wartości 0. Dopiero po tym jak wszedłem w każdą funkcję z osobna i wykasowałem zrobiło się jak trzeba, czyli przywróciło wszystkie wartości standardowe.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

powiem wam ciekawą rzecz ...

w DiSie jest opcja wpływająca na ograniczenie działania zaworu EGR ,zrobiłem eksperyment i odczytałem soft przed zmianą i po zmianie i o dziwo nie było absolutnie żadnych zmian w mapie sterującej zaworkiem od EGR ....

także zastanawiam w jaki sposób Dis ogranicza jego działanie .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja jestem po remoncie silnika.Blaszka wpadła do 4 cylindra.Po remoncie pojawia mi sie ten sam problem "dziura podczas przyspieszania w mocy".Zauważyłem w lusterku ze podczas tego momentu braku mocy podczas przyspieszania kopci na czarno z tłumika.przepływomierz zmieniłem na nowy boscha i wgrany nowy soft,zmieniłem również wszystkie wężyki podciśnienia.
Opublikowano
Zmiana softu u Ciebie nie była konieczna, ale na pewno nie zaszkodziła. Sprawdź jeszcze szczelność dolotu, szczelność EGR(wyczyść go też), a przede wszystkim wymień elektrozaworki sterujące EGR i turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.