Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi... mianowicie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje zbieżność kół tylnych? czy do regulacji są te 3 śruby od mocowania wahacza w progu?

autko to e36 coupe

 

______

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków obowiązującym w tym dziale i regulaminem forum. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano

ty chcesz samemu ustawiać zbieżność??? O_o

Szczerze polecam udać się do jakiegoś zakładu w tym się specjalizującego bo zamiast polepszyć temat możesz pogorszyć.

http://mlodzi.pl/auto.jpg
Opublikowano

Zbierzność kół tylnych reguluje sie po przez zmianę położenia wspornika pod progiem mocowanego na 3 śruby do karoseri, czyli dobrze kolega Kaczmar kombinuje jest to element nr. 17 na schemacie.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

 

i popieram kolegę Ctrls regulacje zostawmy fachowcom koszt nie wielki, a zrobią to na specjalistycznym sprzęcie tak jak być powinno.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Mam dostęp do sprzętu profesionalnego do ustawiania geometrii, pracuje w serwisie samochodowym, zbieżność ustawiam na codzien ale jeszcze nigdy w BMW dlatego pytam :)

dzięki za pomoc :D

Opublikowano
Zależy kolego co chcesz ustawić. Jezeli negatywy to na pewno nie przez te trzy śruby w pół okrągłum wahaczu tylko w dolnym wahaczu. Taki długi co jest dokręcony z dołu do piasty. Ma tam śróbę orginalnie włożona jest od strony tylnego zderzaka a nakrętka z jajowatą podkładką od strony przodu. Ta dokładka podkładka jest też na śróbie i są one na stałe. Poprzez kręcenie tą sróbą ustawiić mozemy negatywy.
Opublikowano
Kolega chce ustawić zbieżność a nie kąt i bardzo dobrze myśli o trzech śrubach przy progu. Czytanie ze zrozumieniem pierwsza klasa szkoły podstawowej
Opublikowano
spokojnie chłopaki zbieżność już ustawiłem, dobrze, że to zrobiłem bo tylne koła były ustawione jakby chciały jechać w prawo hehe. kątów pochylenia nie ruszałem :) wielkie dzięki za pomoc. pozdrawiam :D
Opublikowano

A co to znaczy profesjonalny sprzęt? Do BMW jest zupełnie inny sprzęt niż np do forda! W serwisie bmw zakładają sprzęt na każde koło przez te małe dziurki które są w oryginalnych felgach pomiędzy śrubami (wsporniki opierają się na tarczach/bębnach a nie na feldze), to bardzo ważne jeśli się chce mieć to dobrze zrobione...

Kąty też są bardzo ważne w przypadku tylnego napędu, bardzo wpływają na stabilność w zakrętach... ale to można tylko zrobić dobrze odpowiednim sprzętem.

:)
Opublikowano
profesionalny sprzęt to taki gdzie uchwyt optimetru opiera się właśnie na piaście czy tarczy/bębnie z takiego właśnie korzystałem :) z uniwersalnego nie korzystałem bo to troche niedokładne jak dla mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.