Skocz do zawartości

320d M47N problemy po SWAP 320d 150PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po przekładce silnika mam same problemy, silnik zaczyna ciągnąc od około 3000tys obr/min

byłem już w paru warsztatach i po diagnozach komputerowych twierdzili:

 

czujnik ciśnienia doładowania - WYMIENIŁEM (ze starego silnika)

elektrozawór EGR i Turbiny - WYMIENIŁEM 2szt. (nowe niby pierburg z allegro)

EGR - WYMIENIŁEM (ze starego silnika + czyszczenie)

Przepływka - WYMIENIŁEM na BOSCH (nowa)

 

Diagnoza mechaników polegała na kasowaniu błędów i domysłów a ja wymieniałem po kolei jak leci, nawet oni stracili już pomysły, choć

nie do końca, bo teraz niby turbina, ale niestety na to już się nie dam namówić, bo jak nie turbina to już nie wiem co wymyślą, tym bardziej,

że nie miałem z nią nigdy problemów w starym silniku, autko jechało jak trzeba ale po dłuższej jeździe po autostradzie z prędkością około

200km/h tłok się stopił, porysował cylinder itd. Więc wymieniłem silnik a turbo zostało z zajechanego.

 

Z tego co wyczytałem na forach BMW adaptacji przepływki i wtrysków nie trzeba robić, oni niby robili autko z 9.2003r z inpy odczytałem że DDE50, kupiłem interfejs i zainstalowałem INPE, bo już mnie trafiało jak jeździłem co 2 dzień kasować, żółtą kontrolkę od silnika.

 

Po odczytaniu błędów prze zemnie, cały czas jeden błąd, z tego co zauważyłem wywala go jak jeżdżę raczej spokojnie a może to tylko przypadek.

Macie jakieś pomysły, rozwiązania, co to może być za problem z takim zamuleniem autka???

Z góry dzięki za odpowiedź

 

PS. poniżej błędy odczytane przez INPA:

 

 

http://rapidshare.com/files/413374067/M47N_1.JPG.html

 

http://rapidshare.com/files/413374534/M47N.JPG.html

 

 

Te błędy po wykasowaniu pojawiają się codziennie

 

Z góry dzięki za POMOC.

Opublikowano

Kolego jestem w trakcie operacji takiej jak ty tyle ze ja kupiłem silnik szrot i własnie go oddaje i regeneruje swój. Ale do rzeczy, u mnie przez dwa dni jeżdżenia na tym szrocie była dokładnie ta sama historia, pytanie czy wywalales klapki z kolektora ssącego ? Bo jeśli tak to czy masz dobrze połączone przewody podciśnienia ? I zaslepiony ten który był do sterowania klapkami? Przy jakichkolwiek nieszczelnosciach związanych z podcisnieniem podobno występuje ten problem.

Informacje na ten temat zebralem z naszego forum do tego częściowo potwierdzili to w warsztacie choć u mnie zregenerowalem niepotrzebnie turbine i jest możliwość ze jest złe zestrojona.

Polecam Ci sprawdzenie w www.auto58.pl chłopaki zajmują się tylko betkami wiec coś tam wiedzą.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tworzymy własny styl, który kształtuje się poprzez pomysł na architekturę...

www.pwarchitekci.pl

Opublikowano

Witam, dzięki za odpowiedź, silnik mam z praktycznie pewnego źródła, jak dla mnie zdecydowanie lepiej pracuje niż poprzedni, zdecydowanie ciszej i bardziej miękko niż poprzedni, w weekend postaram się wymienić wszystkie wężyki, co do klapek to miałem zamiar je wyciągać bo miałem kolektor zdemontowany, lecz klapki były w stanie idealnym i je zostawiłem, spowodowane to było tym iż nie miałem czym je zaślepić, mam zapasowy kolektor, więc w niedługim czasie przygotuję go sobie i wymienię.

 

Wywala mi codziennie ten sam błąd i świeci kontrolka żółta, nie orientujecie się co może być przyczyną? może to EGR?

Opublikowano
Hm.. takie bledy wyskakuja, gdy zle sie podlaczy zawor EGR, albo elektrozaworek od EGRa jest walniety (ale skoro je juz wymieniales to jest to malo prawdopodobne). Odlacz w ogole EGR i sprawdz jak bedzie wtedy jezdzil samochod. Dodatkowo mozesz sprawdzic, czy pompa vacum daje odpowiednie podcisnienie. Moze w ogole zle sa podlaczone przewody od podcisnien, porownaj to co masz pod maska z tym co znajdziesz na realoem ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.