Skocz do zawartości

problem z gazem


bugi28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój problem polega na tym że jak rano wsiade do auta odpale normalnie na benzynie ruszę przełączy na gaz i dzieje się cos takiego chwile jedzie przerwa znowu jedzie przerwa niezależnie od biegu i obrotów .Zatrzymam sie to obroty strasznie falują .Jednak po przejechaniu ok 10 km przerwy stają sie coraz krótsze aż w koncu wszystko jest ok ciągnie normalnie i na wolnych obrotach równo pracuje.Posiadam instalacje 1 generacji. Proszę o pomoc :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 525i z gazem BRC i ten sam problem. wymieniłem świece zaplonowe i kable,filtr powietrza,filterek gazu, wyczysciłem przepływomiez i wszystkie elektro zawory od gazu.pozostaje parownik,podobno morze być peknieta mebrama i tak bedzie sie działo z samochodem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie panowie, takie auto nigdny nie bedzie dobrze chodzic z gazem 1 generacji tylko sekwencyjny gaz , mam i przez 2 lata zero problemów, zapomonam ze mam gaz. komputer auta jest zaprogramowany na benzyne nie na gaz , a sekwencja ma osobny komputer i jest na wtrysku nie parowniku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ale wcześniej tego nie było ale zmienłem koncówke od parownika doprowadzającą płyn chłodzący na mniejsze (FI) przy odpływie może jest za mały obieg?? Ale zdarza sie że przez kilka dni jest dobrze nie wiem o co kaman

 

I tu może być pies pogrzebany-parownik musi się nagrzać.W momencie,kiedy jest zimny-gaz zamarza.

Miałem kiedyś tak w Poldku-kiedy go odpowiednio nie dogrzałem i przełączyłem na gaz-nie szło nim jechać,a parownik był cały oszroniony.Może przez tą mniejszą końcówkę,parownik wolniej się nagrzewa (gorszy przepływ płynu chłodniczego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kolego ona mi raz odpali i pracuje normalnie a raz nie .czasami przejadę 26 kilometrów podczas normalnej pracy silnika zgasze ja na chwile poczym zapale ponownie i szatkuje. podejrzewam ''centralke'' od gazu bądź emulator. morze być problem tego typu że czsami chozić na lpg i na bedzynie naraz i nie morze przepalić, dławi ją i stąd to szatkowanie. A wiec kiedy znowu zacznie szatkować na gazie odepne wtyski i sie okarze ,jeśli to nie pomorze bede szukał w zapłonie .oczywiście jesli coś bede wiedział na 100% odrazu sie pochwale. czekam na kolejne pomysły
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ale kolego ona mi raz odpali i pracuje normalnie a raz nie .czasami przejadę 26 kilometrów podczas normalnej pracy silnika zgasze ja na chwile poczym zapale ponownie i szatkuje. podejrzewam ''centralke'' od gazu bądź emulator. morze być problem tego typu że czsami chozić na lpg i na bedzynie naraz i nie morze przepalić, dławi ją i stąd to szatkowanie. A wiec kiedy znowu zacznie szatkować na gazie odepne wtyski i sie okarze ,jeśli to nie pomorze bede szukał w zapłonie .oczywiście jesli coś bede wiedział na 100% odrazu sie pochwale. czekam na kolejne pomysły

MAM ''Lambda gas mod.Blitz'' zepsuło sie i to był powód ze silnik sztkował :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.