Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem i jazdą bęzynie M50


hajtekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Mam e34 520i 24V 150KM z gazem...

Najgorsze jest to że nie zawszę się to dzieje. Ale gdy już się dzieje to samochód odpala chodzi jakby nie palił na wszystkie gary i gaśnie, później trzeba długo próbować po kilka nawet do 10 razy, jak nie odpali najlepiej odczekać i odpalić, a jeśli się uda przy gazować to zapala i chodzi normalnie wszystko na benzynie. I też od czasu do czasu przy jeździe na benzynie potrafi nagle totalnie przymulić i zgasnąć, wtedy też jest problem z ponownym rozruchem.

Jeśli chodzi o jazdę na gazie nie ma żadnych problemów, tylko ostatnio zaczęły falować obroty na luzie od 600 do 1000 po dłuższym staniu uspokajają się.

Zauważyłem też że jeśli zgaszę auto na gazie, to trudniej go odpalić niż jak jeżdżę tylko na benzynie. I jeśli gaszę go na gazie zamiast od razu zgasnąć coś tam jeszcze telepie.

 

T co zrobiłem to:

- wymiana filtrów

- wymiana pompy paliwa na nową (zamiennik)

- przegląd gazu

- wymiana uszczelek pod klawiaturą i pod świecami (w jednej był olej)

- wymiana świec przy okazji

- wymiana jednego palca od cewki bo guma była popękana

- wymiana przekaźnika od pompy

... i dalej to samo...

 

Teraz mam zamówiony regulator ciśnienia paliwa (używany) bo się naczytałem na forach i może to być to... Może jeszcze jakieś pomysły co to może być bo powoli ręce opadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na gazie chodzi ci dobrze a na benzynie szwankuje to podejrzewam ze moze instalacja gazowa szwankuje i podaje gaz przy pracy na benzynie a przy gaszeniu na gazie nie odcina calkowicie doplywu gazu . A co do wolnych obrotow na gazie to przeczysc silniczek krokowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na komputerze, który wykazał podobno jakiś błąd ogólny nic konkretnego...

 

Teraz jest już coraz gorzej wkręcić go do upragnionych 2000 obrotów by przełączył się na gaz... Choć z rana odpalił i nawet trochę pochodził na paliwie, później po 2h od wyłączenia nie odpalił i przez kręcenie wyczerpał się akumulator. I wyłączałem go na paliwie wiec nie ma tu chyba mowy że nie odcina do końca gazu...

 

Na dniach powinien przyjść używany, ale podobno sprawny w 100% regulator ciśnienia paliwa, przy okazji wyczyszczę silniczek krokowy. Dam znać co to dało.

 

Wymieniłbym jeszcze czujnik położenia wału, ale komputer nie wykazał jego błędu więc nie będę na razie na darmo wydawał pieniędzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety za szybko się pochwaliłem, znowu nie mogłem odpalić... :/

Jakby rzadziej i mniej trzeba kręcić, ale niestety znowu jest ten problem.

Na razie posłuchałem kolegi kavugi i zakręciłem zawór gazu przy butli i jeżdżę tylko na paliwie, jeśli teraz problem się będzie powtarzał będę wiedział, że to wina jakiegoś elektrozaworu czy czegoś podobnego.

Pozdrawiam

 

UPDATE

No i jak się okazało kolega kavugi miał rację, jeżdżę już 3 dzień odpalam w różnych odstępach czasowych i odpala od razu i chodzi jak zegareczek...

Teraz pytanie co może nie odcinać do końca gazu do silnika? Reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.