Skocz do zawartości

318is sprzeglo czy cos innego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, odrazu napisze ze mam sprzeglo do wymiany bo mi sie slizga i wysoko bierze, ale jak rano gdzies jade i samochod stal cala noc to jak sie nie daje w dziure to jedzie normalnie ale jak pojezdze tak z 2h po miescie i ruszam to auto tak do 2tys obrotow wogole nie chce jechac na pierwszym i drugim biegu, tak jak bym mial z 10koni i dopiero po 2 tys przyspiesza chodz i potem juz nie ma takiej mocy, nieraz jak dlugo jezdze i ruszam z jedynki to jak rusze auto nie ma mocy i prawie stoi w miejscu a pedal mam w podlodze dopiero jak zlapie te 2tys to jedzie, mozliwe zeby to byla wina sprzegla ze sie nagrzalo? bo mi sie wydaje ze to moze byc cos innego i nie wiem co, onstatnio wymienilem swiece na ngk a wczesniej mialem takie same, tylko mechanik odwrotnie za pierwszym razem podlaczyl kable i zatelepalo calym autem ale potem podlaczyl dobrze i mam wrazenie ze po tamtym cos sie jebie :no: musze wymienic jeszcze kable bo cos dalej nie rowno pracuje nie mocno ale nie rowno ale obroty niby trzyma w miejscu

 

na prawie zimnym silniku po nocy nawet jak daje w dziure to dobrze sie zwija a po dluzszej jezdzie jest padlina

 

pytalem sie juz mechanikow ale to tacy profesjonalisci ze nikt nie wie jaka moze byc tego przyczyna

 

silnik m44b19

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków obowiązującym w tym dziale i regulaminem forum. Następnym razem będzie ostrzeżenie /mattiss

Opublikowano
Zgadza się, trzeba podłączyć pod komputer bo nie będziesz wszystkich czujników wymieniał po kolei, może być lambda, przepływomierz, może jakiś czujnik temperatury... Poza tym nie jeździ się na tym silniku niżej niż 2000, to nie diesel :idea:
Opublikowano
panowie, na kompie zero bledow, moze to byc katalizator? dodam ze z wydechu nie leci caly czas taki sam glos tylko tak buchnie co 2sek, aha i ktos pisal ze nie jezdzi sie tym silnikiem ponizej 2tys, to mam za kazdym razem ruszac z podan 2tys? :mad2:
Opublikowano
co do nierównej pracy to może być nieszczelność w układzie dolotowym.A co do pracy sprzegła..Panowie przecież zaden czujnik nie ma wpływu na to jak pracuje sprzęgło(przy jakich obrotach "chwyta") i jak wysoko bierze.Jak dla mnie sprawdz wysprzęglik,bo on ma wpływ na prace jak bierze pedał sprzęga.zacznij od odpowietrzenia go,sprawdz poziom płynu hamulcowego,gdyż pracuje on na jednym układzie z hamulcami
Opublikowano
aha i ktos pisal ze nie jezdzi sie tym silnikiem ponizej 2tys, to mam za kazdym razem ruszac z podan 2tys? :mad2:

Ruszać z piskiem i paląc sprzęgło nie musisz, chodzi oto że niektórzy jeżdżą usilnie 50km/h na piątym biegu co nie prowadzi ani do niskiego spalania ani do przedłużeniu życia silnika jak i do uzyskania jakiejkolwiek mocy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

panowie, wymienilem wszystkie filtry, sprawdzalem pompe paliwa, sicnienie, katalizator, czy nie lapie lewego powietrza, sonde, bylem na dwoch kompach, bylem u trzech mechanikow i nikt nie mogl stwierdzic usterki dopiero ja rozwiazalem i jest wszystko ok a oto rozwiazanie:

 

UWAGA!

 

paliwo 98 z orlenu :evil:

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.