Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie sęk w tym, że nie znajdziesz ori korasa garetta czy mitsu tylko zamiennik , ponoć polecany jest melett.

I nie napisałem wcale, że jest to najlepsze rozwiązanie tylko, że " można zaryzykować " za tę cenę, zwłaszcza posiadacze aut starszych za kilkanaście tysięcy będą się interesować tym rozwiązaniem. A może ktoś z forum już montował taki koras i napisze parę zdań na temat jakości takich rdzeni.

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Melett jest jeszcze jako tako ale szału też nie ma przy mitsu. Ten drugi zamiennik który przewala się na allegro chyba coś na "B" nazwa to jest porażka życia.
Opublikowano
Ponoć ori mitsubishi też nie ma szału, pisał o tym Roger-nysa, że widział kilka turnin mitsu z ukreconymi rdzeniami. Ponoć materiałowo bez rewelacji zwłaszcza przy serwisie long life . Ponadto pada sterowanie turbiny.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podbijam temat

 

Nr czesci 11 65 2 287 496

Reman , cena 2650 serwis na stronach bmwstore,

 

Obecnie mam regenerowana i niewstaje tak nisko i charmonijnie od 1800obr jak przed regeneracja, pozatym zero problemow. Chcialbym miec jak przed regeneracja i rozwazam zakup nowej. Cena 2650 jest dosc okazyjna.

 

Myslicie, ze warto sie skusic na taka opcje Reman ? w sensie, czy bedzie w czyms lepsza od obecnie zregenerowanej ktora mam, czy tylko wywale kase w bloto ?

(turbina wstaje dosc agresywnie od 2000 -2100 obr i ciagnie do konca obr, dmucha dobrze-sprawdzone. Troche jest to nieoplacalne dla mnie bo musialbym moja sprawna zregenerowana oddac w rozliczeniu *regeneracja kosztowala mnie 1200 dwa lata temu +oleje robota itp.

 

Czy taka za 3700 bez symbolu Reman > niejest regenerowana tylko fabrycznie nowa ?

Opublikowano
W teorii tak jak myślisz, powinna być nowa.

No wlasnie jakos niemam zaufania do tej Renam a cena w salonie bmw tej drozszej to kosmos.

 

W miedzyczasie znalazlem temat kolegi z forum i chyba lepsza opcja bedzie zakup z tej frmy:

http://www.turbosprezarki-nowe.pl/bmw/320d/turbosprezarka_mitsubishi_20_d_49e9035209_49s3505671_4913505610_4913505620_4913505630_4913505640_4913505641_4913505650_4913505651_4913505660_4913505670_4913505671_11654716166_4716166_1165779549907_11657795499_7795499_7795498_779549807_779549907_1165779549.html

 

Na bmwstrore cos 6400zł // skad taki rozjazd cenowy.

Opublikowano
Ja jeżdżę na Mitsu REMAN, narazie jest rewelacja, jak długo tak będzie, nie wiem. Stara puszczała olej i miała luzy na zmiennej, po wymianie na właśnie tą REMAN wróciło mi 250mabr doładowania. Mogę wstawić linka z logowania na Inpie, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. Wiadomo turbo są regenerowane, ale sterownik elektroniczny jest nowy, a jesgo dostanie praktycznie jest nieosiągalne.
Opublikowano

Bylem w serwisie, ktory regenerowal moje turbo *ma jakies 18tys przelotu* chcialem im odsprzedaz -oferuja 250zł, ale zabili mi klina.*bo juz chcialem kupowac nowe z diesel service za 3200

 

Twierdza, ze od roku maja nowe maszyny i moga idelanie je ustawic. ok 250-300 za demontaz/ustawienie montaz u nich.

 

I teraz mam dylemat, bo niedokonca wierze, ze regenerowana bedzie chodzic tak samo jak nowa, ale moze maja racje? Oczytalem sie ,ze regenerowane tak maja ze pozniej wstaja > po szlifowaniu plaszczyzn *fachowo niewiem, czy dorze to opisuje i czy tak jest faktycznie.

 

Co myslicie o takiej opcji -wiem, ze duzo jest na forum, ale roznie z tym jest bo kazdy prztypadek jest inny. Nieznam sie na tych wskazaniach INPY -filmik podeslany przez kolege wyzej. Renam jest pozatym chyba robiony przez BMW jak dobrze kojarze no i jesli faktycznie nowy sterownik to tez pewnie duzo zmienia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
250-300 zł za demontaż i regenerację to bardzo tanio. Na pewno jedynie maks. 300 zł? Nawet jeżeli nie będziesz zadowolony to niewielka strata. 1/10 ceny nowej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
250-300 to mega tanio za sam montaż /demontaż, nie wspominając już o regeneracji.. Może mają promocję :)

To kwota za demontaz , regulacje na maszynie i montaz- bez regeneracji. Mam juz zregenerowane - tylko kwestia ustawienia.

 

Tylko jakos nieufam do konca ze faktyczne sie da to zrobic idealnie. Juz chcialem wlasnie nowe turno kupowac i mnie zaskoczyli propozycja takiej regulacji.

Opublikowano

Dzis zapadla decyzja -jedzie nowe turbo i w przyszlym tygodniu montaz.

 

Auto zostaje zemna na 4 lata minimum, niebede kombinowal z regenerowana bo chce miec swiety spokoj juz i auto ma jezdzic tak jak wyszlo z fabryki.

Opublikowano
i bardzo dobrze :D polecam od razu zmienić filtr powietrza oraz olej, żeby nowe turbo miało dobre smarowanie.
Opublikowano
Wlasnie jestem obecnie tydzien po serwisie. Olej i filtr powietrza ma jakies 80km max :) Wszystko swierzutkie jeszcze. To tez przyspieszylo decyzje bo dodatkowy koszt oleju odpada juz *odma tez nowiutka* Pomysl z turbo byl nieplanowany bo tak nagle to wymyslilem.
Opublikowano
Powinieneś być zadowolony. Ja też stanąłem przed tą samą decyzją ale postanowiłem wsadzić garretta od 525d. Aktualnie jest w trakcie prac.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sorry ze odgrzeje , ale jak to Wkoncu jest ze zmiana mitsu na garreta ? Dzis padło turbo , w mojej 1er 120d m47 , świszczy jak oszalałe i brakuje jej mocy ( brak błędu silnika ?) . Nosiłem sie z zamiarem kupna gt2056v ( ale ich prawie nie ma :O ) , także ciagle szukam . Ale jak to jest z ich montażem , chodzi o sterowanie , co trzeba zmienić ( mechanicznie wszystko wiem ) .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
tez szukalem z ciekawosci jak wyglada ten montaz garetta. Niby wszystko mozna ktos wlozyl ale szukając u nas czy po zagranicznych forach nie udalo mi sie trafic na jakis temat z zdjeciami. Zresztą bardzo malo takich tematow jest.
Opublikowano
Dobra , szukam osoby która juz robiła taki zabieg , i jest w stanie pomoc swoją wiedza przy składaniu tego zestawu . Zamawiam duzy ic z fmic.pl dedykowany do 1er, przerabiam downpipe i montuje gt2056

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Jak uda Ci sie zamntowac te turbo zrob jakies zdjecia i napisz co przerabiales. Bo tez mnie to moze czekac zaniedlugo i wole garetta wlozyc.
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.