Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powiem tak, na jałowym norma, troche wyższe tez norma, właśnie dopiero przy tych wyższych było cały czas ok 5-7 mniej. Niedawno był wymieniany oring na wężu od turbo do IC bo się troche pociło, lecz po tym zabiegu jest sucho i żadnego spadku nie odczułem.
Sprzedam:
  • 2 lata później...
  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koledzy, czy można po VIN sprawdzić z jakiej firmy pochodzi turbosprężarka w 320d 163 KM? Bo z tego co przeczytałem na forum to montowali Garretta i Mitsubishi z tym , że Garretta lepiej się regeneruje z czym nie jest tak łatwo z Mitsubishi. Czy posiada ktoś może e90 320d z turbosprężarką Garretta?
Opublikowano
To niedobrze, wolałbym Garretta w m47. Może jednak lepiej szukać 325i... Może chociaż w 325d i 330d są Garretta?
Opublikowano
Garret i tak wam podejdzie z silnika 25d 177km o ile sie nie mylę i będziecie mieć genialne turbo i 220-240km
Opublikowano
Garret i tak wam podejdzie z silnika 25d 177km o ile sie nie mylę i będziecie mieć genialne turbo i 220-240km

 

Bez żadnych przeróbek? :) Jeśli tak to bardzo ciekawa alternatywa dla seryjnego Mitsu. Ktoś już może wykonał taką przeróbkę?

Opublikowano
Przeróbka polega tylko na powiększeniu/przezlifowaniu kolektora wylotowego i pojechanie do tunera na zestrojenie wiec można powiedzieć ze podejdzie bez przeróbek, jeżeli chce sie bardziej na bogato to do tego ic, dp od 25d i wydech od 30d
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
No nie do końca, wlot od zimnej strony też jest chyba większy, pod innym kątem jest wejscie od rury od ic. Nie takie hop-siup :)
Opublikowano
Garetta jest w sinikach N , w M silnikach jest Mitsubishi.

 

Nieprawda.

Mam silnik N47, 184KM i sprężarkę Mitsubishi.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

Witam,

 

 

niedawno zakupiłem e92 z silnikiem 2.0d moc 177KM. Wszystko jest ok poza błędem silnika oraz dźwiękiem, który wydobywa się spod maski co pare minut (brzmi jak sterownik turbiny, chodzi tak przez około 30min po czym się wyłącza).

 

Po diagnostyce zrobionej przez mojego mechanika wyszło, że uszkodzony jest nastawnik turbiny:

http://s2.ifotos.pl/mini/sterownik_shpnqpn.jpg

 

I tu pojawia sie problem oraz moje pytanie:

 

potrzebuje dostac taki sterownik - czy numer sterownika musi być dokładnie taki sam? Czy moze byc np. ten z allegro?

http://allegro.pl/bmw-e60-e61-2-0d-sterownik-nastawnik-turbiny-i5649936374.html

 

Sterownika o takim samym oznaczeniu nie znalazłem poki co (nawet w archiwum)

Jeśli nie to jakies pomysły może gdzie można dostać albo do kogo uderzyć z tematem?

 

Zaznaczam, że jestem raczej laikiem w tych kwestiach wiec prosze o wyrozumiałość :)

Opublikowano
Powiem Ci tak , nastawnik turbiny z mitsu 177KM jest fabrycznie felerny jeśli chcesz pozbyć się całkowicie problemu kup turbinę z N47 184KM wszystko jest P&P tylko sterownik jest zupełnie inny (Hella) :D :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy to pozbycie się problemu. U mnie padł sterownik w turbinie Mitsubishi (184KM) po 160 kkm. Turbina mechanicznie idealna, zero puszczania oleju, wirnik bez luzów, a skończyło się na wymianie całości, bo nie można było kupić samego nastawnika.

Objawy były takie, że auto losowo wpadało w tryb awaryjny (redukcja mocy). Dodatkowo po otwarciu z pilota słychać było klepanie przekażnika w nastawniku turbiny.

Z tego co słyszałem, te sterowniki są za słabo zabezpieczone przez temperaturą z turbiny i się po prostu smażą.

Edytowane przez BartekCh

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Mam BMW E91 320d 163 km. z 2006r.- zawsze po otwarciu drzwi słychać klepanie sterownika turbiny -czy to normalne i tak ma być , czy nie? Dodam że turbo regenerował poprzedni właściciel i frajda z jazdy zaczyna się dopiero po 2500 obr.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
wydej mi się, że jakiś błąd jest, 2,6k nierealne ale może
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Najlepiej zakupić i założyć do m47tu turbawke garret gtb 1752v. Nie ma później problemu z regeneracją. Do e60 pasuje bo sam mam taką. Nie wiem czy podejdzie do e90 ale raczej chyba tak. Pozdrawiam.
Opublikowano
od któ®ej wersji silnikowej to jest? Bo to co chyba mówisz to jest turbo od Alpiny D3 które jest nierealne do kupienia na rynku wtórnym, nie pamiętam dokłądnie numerów więc możliwe, żę myle turba.
Opublikowano
Najlepiej zakupić i założyć do m47tu turbawke garret gtb 1752v. Nie ma później problemu z regeneracją. Do e60 pasuje bo sam mam taką. Nie wiem czy podejdzie do e90 ale raczej chyba tak. Pozdrawiam.

 

Podejdzie ale nie obejdzie się bez przeróbek. Na pewno trzeba przełożyć elektryczne sterowanie z mitsubishi do garretta, w którymś z postów pisał o tym Roger-nysa.

Ta strona którą podałeś gdzie można kupić to wychodzi drogo , na bmw store można kupić po fabrycznej regeneracji garretta ( reman ) za 2600zl i garrett zapewnia, że niczym się nie różni od nowej poza oznaczeniem. Lub można zaryzykować i kupić tylko koras czyli gotowy, wyważony rdzeń i samemu przełożyć, do tej turbiny kosztuje ok. 700zl.

Opublikowano
znajdź mi koras oryginalny mitsu albo garretta a dostaniesz nobla z dziedziny mechaniki. Wszystkie zamienniki nie równają się z ori.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.