Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kupiłem regenerowaną do E46 prawie pięć lat temu. Sprzedawca powiedział, że jak obejrzą starą turbinę (i tak szła na wymianę za zregenerowaną), to powiedzą co jest przyczyną awarii. Obejrzeli i byli w kropce. Moim zdaniem to był błąd konstrukcyjny, bo w późniejszym okresie (w drugiej połowie 2003 roku) konstrukcja turbiny oraz jej sterowanie zmieniło się i awarie zmalały nawet kilku krotnie.

Ta zregenerowana turbina ciągle śmiga w aucie (teraz u kolegi).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

gwizdek, podaj w takim razie nazwę warsztatu który potrafi to zrobić tak jak należy i da gwarancję na swoją pracę (może być na priv, kolejny mój samochód też pewnie będzie doładowany). Ja dla odmiany jestem po nieudanej regeneracji. Turbina dopiero zaczynała pić olej, głównym objawem było to, że nie trzymała cisnienia więc ją oddałem. Po regeneracji jeszcze gorzej, nie szło jej wysterować w dolnym zakresie obrotów, skończyło się na wymianie na nową.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Aaaaa i jeszcze jedno MITSUBISHI się nie zamieni z Garrettem w żaden sposób !!!

 

Powiedz to fachowcom chociażby z ALPINY siedzi tam przecież Garett i to z 330d zmiana więc jest możliwa nie ma rzeczy nie możliwych są mniej lub bardziej skomplikowane.

Opublikowano

Ciekawe jaka dokladnie tam siedzi turbina w wersji ALPINA, wydaje mi sie ze niekoniecznie jest to na wprost turbina od 330D, bo takie rozwiazanie ma slabszy dol niz seria, za to duzo duzo lepsza gore. Aczkolwiek ALPINA jedzie od dolu, wiec turbina od 330D niekoniecznie tam siedzi.

Fajnie jakby ktos z autem w tej wersji odczytal ze swojej turbiny oznaczenia i wstawil je tu dla potomnych.

Ja znalazlem info, ze dobrym rozwiazaniem (dla tych co planuja mody) jest wstawienie turbo od 525d z E60/61, czyli GT2056v ktore to pasuje pod kolektor przykręcany na 3 sruby.

W wersji 3litrowej siedzi GT2260v.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

W Alpinie siedzi hybryda stworzona przez Garretta na bazie suszarki z 330D. Generalnie jest to custom na zamówienie Apliny a nie bezpośredni przeszczep z innego silnika. Gdyby tak zrobiono, Alpina miałaby pewnie niezłego laga przy niskich obrotach.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja znalazlem info, ze dobrym rozwiazaniem (dla tych co planuja mody) jest wstawienie turbo od 525d z E60/61, czyli GT2056v ktore to pasuje pod kolektor przykręcany na 3 sruby.

W wersji 3litrowej siedzi GT2260v.

 

tam też są MISIE czy GARETY?

A na ile śrub jest turbo w 320d?

Opublikowano
W Alpinie siedzi hybryda stworzona przez Garretta na bazie suszarki z 330D. Generalnie jest to custom na zamówienie Apliny a nie bezpośredni przeszczep z innego silnika. Gdyby tak zrobiono, Alpina miałaby pewnie niezłego laga przy niskich obrotach.

 

Pozdrawiam

...może byc tam coś w stylu GTB2260 , dmucha do 3000 mbar w seryjnej alpinie ...

...niedługo pokażemy setup z takiej alpiny w e46 320d ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

GT2260V jezdzi juz na silniku M47N2 163KM bez skutkow ubocznych jak na razie, (musialbym poszukac gdzie czytalem o tym projekcie - ale chyba nawet i nas to bylo).

Jezeli zlozycie projekt na GTB2260vk, to bedzie mocniejszy na gorze lub jak dacie zapas bo bedzie bezpieczniej.

Pytanie jednak pojawia sie o dol?

Dla wszystkich szukajacych jaknajwiekszych cyferek na gorze lub scigajacych sie na 400metrow na pewno rozwiazanie rewelacja, ale ja pytam sie co z dolem dla ludzi jezdzacych po miescie.

Jezeli udaloby sie znalezc jakies rozwiazanie, ktore da tez dobry dol to wtedy bylby to juz prawie jak "turbo kit (oczywiscie z wtryskami zapewne)" jako zamiennik dla padnietej seri dla 2litrowego diesla. Wydaje mi sie, ze wlasnie takie rozwiazanie moze byc zrobione na GT2056v, ale oczywiscie moge byc w bledzie, choc ta turbina nadmucha na pewno wiecej na dole i skonczy sie szybciej tez. Ale mysle, ze do miasta lepiej bedzie zrezygnowac z kilku koni mechanicznych na gorze aby dolem ladnie smigac.

Tak czy inaczej opinie ekspertow mile widziane.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

...właśnie o to chodzi ze różnica między gt a gtb jest lepszy spool , łopatki od zmiennej geometrii są inaczej wyprodukowane w kształt polksiezyca ...

Jeden projekt już mamy w e46 z turbo gtb1752 i wtryskami od 535 d , duzy IC i wtrysk metanolu , wykres możesz zobaczyć na stronie ...

Wkrótce projekt z gtb2260 ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Czekam zatem na relacje.

Projekt z wtryskiem metanolu to w sumie jak dla mnie troche hardkor.

Poszukuje wlasnie jakiegos rozwiazania na miasto, czyli z dobrym dolem i dobra gora. :mrgreen:

Wtryski z 535, duzy IC oczywiscie tez, a jakie sprzeglo dajecie? Sachs Performance? Czy cos ze spieka na 6 lopatkach? Czy moze tarcza idzie od 525D, bo tam chyba tez siedzi 240mm?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

sprzęgło seryjne cały czas daje radę ...

postaram się popatrzeć jakie turbo byłoby odpowiednie dla Ciebie ... rozumiem że najbardziej zależy Ci na momencie w pełnym zakresie obrotów ...

jak wejdziesz do nas na stronę to tam właśnie jest wykres e46 220 KM i popatrz jak ładnie ciągnie sie niuton do końca obrotów , tam siedzi GTB1752 ...

 

...teraz co do wtrysku metanolu to nie taki hardkor ... na swoim koncie już mamy dwa projekty z takim rozwiązaniem i bardzo fajnie się to sprawuje , mamy wykresy z wtryskiem i bez , właśnie opracowujemy osobny temat z fotorelacją itp , żeby większe grono użytkowników mogło zobaczyć jak to wygląda z bliska że tak powiem ...oprócz podnoszenia mocy służy to między innymi do obniżenia EGT ...

 

...jest też jeden projekt z nitro ale nie wiem czy właściciel auta będzie chciał się ujawniać ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Sprzeglo daje rade? Hmm... musze zmienic styl jazdy bo moje to konczy sie ze drugie klocki.

Generalnie to pomyslcie wlasnie nad takim zamiennym "kitem" dla osob u ktorych skonczy sie OEM turbina.

Czyli cos duzo mocniejszego w pelnym zakresie obrotow ale bez hardkoru bo takie auta to sa do jazdy codziennej, wiec wlasciciele beda duzo bardziej zainteresowani plaskim bezpiecznym momentem w duzym zakrecie obrotow, niz maksymalizacja cyferek.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Aaaaa i jeszcze jedno MITSUBISHI się nie zamieni z Garrettem w żaden sposób !!!

 

Powiedz to fachowcom chociażby z ALPINY siedzi tam przecież Garett i to z 330d zmiana więc jest możliwa nie ma rzeczy nie możliwych są mniej lub bardziej skomplikowane.

 

Pisząc że się nie zamieni miałem na myśli 1 do 1 czyli wyjmujesz (odkręcasz) jedna i wkładasz drugą. Napisałem to żeby ktoś np. nie kupił sobie innej i nie został z nią "pod choinką". ALPINA fakt wiele potrafi, ale ja bym na ich miejscu zapakował turbinę HOLSET HX25 / HX27 / HX30 albo 2 szt jak silnik widlasty i na pewno były by bardziej wytrzymałe i dłużej polatały.

Opublikowano

 

...teraz co do wtrysku metanolu to nie taki hardkor ... na swoim koncie już mamy dwa projekty z takim rozwiązaniem i bardzo fajnie się to sprawuje , mamy wykresy z wtryskiem i bez , właśnie opracowujemy osobny temat z fotorelacją itp , żeby większe grono użytkowników mogło zobaczyć jak to wygląda z bliska że tak powiem ...oprócz podnoszenia mocy służy to między innymi do obniżenia EGT ...

 

...jest też jeden projekt z nitro ale nie wiem czy właściciel auta będzie chciał się ujawniać ...

Możesz pokazać te wykresy? Tez chce to u siebie zastosować. Jakieś konkretne instalacje możesz polecić ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Oczywiście ze mogę ... Ale chcieliśmy stworzyć cały osobny temat ... Najbardziej znana jest Snow Performance ... Oczywiście nasza firma jest w stanie to wszystko zamontować itp ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Oczywiście ze mogę ... Ale chcieliśmy stworzyć cały osobny temat ... Najbardziej znana jest Snow Performance ... Oczywiście nasza firma jest w stanie to wszystko zamontować itp ...

To wyślij mi proszę na Priv.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Proszę... o to wykres na tym samym sofcie bez wtrysku metanolu i z wtryskiem. Wtrysk ustawiony na ładowanie od odpowiedniego ciśnienia w sofcie.. jak widać progresywne doładowanie :cool2:

 

 

http://img594.imageshack.us/img594/3478/snowperformancedeejays.jpg

 

 

 

jutro będziemy dostrajać jeszcze Snow Performance tzn pokombinujemy z większymy dyszami i zobaczymy jaka dysza będzie najodpowiedniejsza :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano (edytowane)
Dzięki. Nie wiem czy dobrze rozumiem. Oprócz samego metanolu doszło jeszcze dodatkowe strojenie ? 5 procent wzrostu mocy to dokładnie tyle ile oczekiwałem, proszę o info na bierząco. :cool2: Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie. Dostrajanie Snow Performance, czyli zmiana ustawień na sterowniku załączanym dla tej instalacji w którym można ustawiać wartości doładowania/wtrysku metanolu dla określonego zakresu ciśnienia w dolocie :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
tak , ponieważ jak widzisz to nie jest seryjny soft ... ale masz porównanie na naszym modyfikowanym sofcie a drugi wykres jest nasz soft + dodatkowo wtrysk metanolu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja mam pytanie troche z innej beczki, aczkolwiek dotyczy turbiny w moim 318d N47. Dwa tygodnie temu byłem na inspekcji komputerowej. Wykazało, że mam tylko jeden błąd, od żarówki, która zresztą sam wymieniłem. Gdy był test ładowania turbo, powiedziano mi, że przy wyższych obrotach ok 3 tyś turbina ładuje ok 5-7% mniej niż powinno być. Jak wcześniej mówiłem, żadnych błędów nie było. Czy to oznacza, że turbo się kończy? Albo to wina np przepływki czy czegoś innego ?
Sprzedam:
Opublikowano

5% to okolice 110mbar..

 

 

dużo nie jest ale zawsze coś...

 

proponowałbym napisac więcej czy to było chwilowe i później wróciło do normy czy od 3000obr już cały czas było poniżej zadanego ciśnienia. Jeśli od 3000obr doładowanie spada do samego końca może być to wina niedomagającego przepływomierza, jesli chwilowe to sterownik może za bardzo zbija ale jego bym się nie czepiał... może masz jakąś nieszczelność w dolocie... szczególnie sprawdziłbym okolice intercoolera.

 

Pozdrawiam :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.