Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to też właśnie brałem pod uwagę, ale puki jeszcze jakkolwiek jeździła, zalałem około 20l ropy na orlenie - fakt faktem, dałem ciała i dopuściłem do stanu, że wskazówka od paliwa opierala się prawie o kolana. dzisiaj będę nad nią siedział do bólu, aż nie ustale co jej dolega.

 

Prawie cały czas mam forum odpalone, więc jak ktoś ma jakieś sugestie to proszę pisać - sprawdzę wszystko, nawet gdybym miał siedzieć nad tym autem do niedzieli non stop. puki co zakupiłem wszystko o czym wspomniał yoshimura01 i powoli zabieram się za rozbieranie i wymianę, czyszczenie wszystkiego (mój magik od naprawy auta mi pomaga jednak nie ma czasu sam się tym zająć tak na dobre, żeby rzucić wszystko inne).

 

Takie pytanie, czy jest gdzieś pompka wstępna paliwa?

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak, jest w baku. Jak wyciągniesz filtr paliwa z "kubka" i dasz kluczyk na kontrolki (zapłon) to zacznie pompować paliwo. W ok 25 sekund powinno wypełnić cały kubek - 0,6 bara.
Opublikowano

Dzięki Ci śliczne, na pewno sprawdze przy okazji.

 

Ale to dopiero po wyjęciu "kubka" i wyczyszczenia go z opiłków itd.

 

=======================================================

 

No to mała aktualizacja:

- przyczyną nie jest żaden element układu wydechowego

- pompka wstępna pompuje tak jak kolega powiedział,

- filtr paliwa wymieniony,

- filtr powietrza wymieniony,

- przepływomierz 3x wymieniony na ten sam numer, + 1 na inny

 

nic nie przyniosło efektu w postaci poprawy pracy silnika.

 

w chwili obecnej zabieram się za odpowietrzanie wtrysków - jeśli to nie pomoże to już nie mam żadnego pomysłu co to może być.

 

Może ktoś sobie jeszcze coś przypomni, ktoś coś gdzieś usłyszał?

Opublikowano

przepływka bosch 527 czy 428 bez znaczenia, mam taką i taką. filtry elektrozaworków przeczyszczone, wszyskie przelewy, rurki podciśnień wymienione i dalej lipa. udało się go odpalić i pochodził nawet dłużej niż 5 sek. Jednak strasznie kopci gęsto na biało, tak jakby dostawał zbyt dużo paliwa. Niestety nie mam kompa do niej na miejscu, wiec nie powiem jaki soft. dopiero w poniedziałek rano majstry od bmw we wrocławiu podepną się i zobaczą co i jak. Cały czas telefonicznie konsultuje z nimi działania, ale też nie mają różowego pojęcia co to może być.

 

Dodam jeszcze, że wtryski zostały odpowietrzone, a w przewodach żadnego bąbla powietrza nie da się zaobserwować.

 

Generalnie objaw jest dalej taki sam, że odpali chodzi sobie ładnie pięknie na wolnych obrotach (tylko kopci na biało) i bez większej przyczyny rzuci mniej lub bardziej obrotami i zdycha. Czasami po 5 sek czasami po kilkudziesięciu, czy nawet do około 1,5min.

Opublikowano
Jak kopci na biało to na pewno nie jest więcej paliwa (czarny dym). Tutaj obstawiałbym bardziej elektrozawór dawki, albo układ przestawiacza kąta wtrysku. Tylko, że stwierdzono, że kąt wtrysku jest prawidłowy :think:
Opublikowano
przepływka bosch 527 czy 428 bez znaczenia, mam taką i taką. filtry elektrozaworków przeczyszczone, wszyskie przelewy, rurki podciśnień wymienione i dalej lipa. udało się go odpalić i pochodził nawet dłużej niż 5 sek. Jednak strasznie kopci gęsto na biało, tak jakby dostawał zbyt dużo paliwa. Niestety nie mam kompa do niej na miejscu, wiec nie powiem jaki soft. dopiero w poniedziałek rano majstry od bmw we wrocławiu podepną się i zobaczą co i jak. Cały czas telefonicznie konsultuje z nimi działania, ale też nie mają różowego pojęcia co to może być.

 

Dodam jeszcze, że wtryski zostały odpowietrzone, a w przewodach żadnego bąbla powietrza nie da się zaobserwować.

 

Generalnie objaw jest dalej taki sam, że odpali chodzi sobie ładnie pięknie na wolnych obrotach (tylko kopci na biało) i bez większej przyczyny rzuci mniej lub bardziej obrotami i zdycha. Czasami po 5 sek czasami po kilkudziesięciu, czy nawet do około 1,5min.

czy soft będzie stary czy nowy to jest bez znaczenia przy takich objawach ... pompa kolego ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

O i to może być przyczyna! Bo Beemka mnie zaskoczyła. poskładałem ją, żeby w poniedziałek przetransportować ją na podłączenie do kompa i na początku odpaliła kulawo kilka razy ale chwilke chodziła. jak wystawiłem ją z warsztatu to nagle dostała olśnienia i zaczeła ładnie pracować, nawet się nią przejechałem około kilometra w jedną strone i jechała normalnie... jednak droga powrotna to już szarpanie i kiepska praca silnika, ale o dziwo nie zdechła.

 

Wykluczam powoli wszelkie usterki typowo mechaniczne. nawet spec od regeneracji pomp podjechał mi pomóc, i jak zobaczył tą rundke, to stwierdził, że nie wie o co chodzi, ale raczej to nie pompa, bo gdyby to ona siedziała, to nie miałaby zaskoków, że raz jest ok, a raz nie. Właśnie coraz bardziej się zastanawiam czy to nie jest wina jakiegoś gówna elektronicznego, właśnie elektrozaworka czy innego gówna, albo przełamanego kabelka gdzieś na wiązce. no niestety na weekend już koniec babraniny przy aucie, bo pewnie mądrzejszy nie będę. Na pewno w poniedziałek popołudniu dam znać co wyszło na kompie i ewentualnie podam przyczynę tego zjawiska, tak aby inni się nie męczyli.

 

Dziękuję Ci ślicznie yoshimura01 za zainteresowanie problemem i wielką pomoc w poszukiwaniu rozwiązania problemu :)

Opublikowano
O i to może być przyczyna! Bo Beemka mnie zaskoczyła. poskładałem ją, żeby w poniedziałek przetransportować ją na podłączenie do kompa i na początku odpaliła kulawo kilka razy ale chwilke chodziła. jak wystawiłem ją z warsztatu to nagle dostała olśnienia i zaczeła ładnie pracować, nawet się nią przejechałem około kilometra w jedną strone i jechała normalnie... jednak droga powrotna to już szarpanie i kiepska praca silnika, ale o dziwo nie zdechła.

 

Wykluczam powoli wszelkie usterki typowo mechaniczne. nawet spec od regeneracji pomp podjechał mi pomóc, i jak zobaczył tą rundke, to stwierdził, że nie wie o co chodzi, ale raczej to nie pompa, bo gdyby to ona siedziała, to nie miałaby zaskoków, że raz jest ok, a raz nie. Właśnie coraz bardziej się zastanawiam czy to nie jest wina jakiegoś [bAD] elektronicznego, właśnie elektrozaworka czy innego [bAD], albo przełamanego kabelka gdzieś na wiązce. no niestety na weekend już koniec babraniny przy aucie, bo pewnie mądrzejszy nie będę. Na pewno w poniedziałek popołudniu dam znać co wyszło na kompie i ewentualnie podam przyczynę tego zjawiska, tak aby inni się nie męczyli.

 

Dziękuję Ci ślicznie yoshimura01 za zainteresowanie problemem i wielką pomoc w poszukiwaniu rozwiązania problemu :)

tylko nie zapominaj że pompa ma elektroniczny sterownik ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dziękuję Ci ślicznie yoshimura01 za zainteresowanie problemem i wielką pomoc w poszukiwaniu rozwiązania problemu :)

Nie ma sprawy Kolego :wink: Z tego co napisałeś to wygląda, że przyczyną będzie właśnie pompa. Pytanie tylko czy to sterownik - tranzystory elektrozaworu dawki lub przestawiacza kąta wtrysku, czy elektrozawory same w sobie czy też zacięty tłoczek przestawiacza. Fakt faktem objaw najbardziej pasuje do awarii pompy wtryskowej. Twoje auto jest z 2000roku, więc soft powinno już mieć D5, ale raz zdarzyło mi się aktualizować taki model jeszcze ze starym softem C5.

Opublikowano
tak z czystej ciekawości, orientujecie się u kogo we Wrocławiu lub okolicach najlepiej byłoby pompę regenerować/naprawiać/przywrócić do życia? i ile taka przyjemność wyszarpie mi monety z kieszeni?
Opublikowano
Możesz zrobić u nas ... Normalnie za całą regeneracje bierzemy 1900 zl dla klubowiczow zniżka 1700 zl i oczywiście zwrot. Starej ... Każda ma nowy sterownik , tloczek i komplet uszczelek i rok gwarancji ...mogę wysłać ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja bym się na to skusił chyba. Niestety kolega TC zaczął się ogłaszać z tą regeneracją może miesiąc po tym jak padła moja pompa i ja nie miałem nikogo pewnego żeby mu oddać i teraz mam pompe po chyba rekordowo najdroższej naprawie na forum :roll:
Opublikowano
Możesz zrobić u nas ... Normalnie za całą regeneracje bierzemy 1900 zl dla klubowiczow zniżka 1700 zl i oczywiście zwrot. Starej ... Każda ma nowy sterownik , tloczek i komplet uszczelek i rok gwarancji ...mogę wysłać ...

 

a we Wrocławiu nie możecie urzędować? :)

Opublikowano
Możesz zrobić u nas ... Normalnie za całą regeneracje bierzemy 1900 zl dla klubowiczow zniżka 1700 zl i oczywiście zwrot. Starej ... Każda ma nowy sterownik , tloczek i komplet uszczelek i rok gwarancji ...mogę wysłać ...

 

a we Wrocławiu nie możecie urzędować? :)

ale co za róznica gdzie kto urzęduje ... ja mieszkam na stałe w UK i nie przeszkadza mi prowadzenie działalnosci w Polsce , zwłaszcza w dobie internetu ...pompę dostajesz zblokowaną i gotową do włożenia ...

a jestem pewien że jesli znajdziesz firmę na miejscu to zapłacisz dwa razy tyle ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

chodziło mi o to, że gdybyście urzędowali na miejscu to zamiast szukać, wymyślać, cudować itd... oddałbym auto do Was :)

tak dalej z czystej ciekawości będę pytał, jak to wygląda czasowo? najpierw muszę wysłać Wam swoją pompę - czyli demontaż + wysyłka 2/3 dni, czas trwania regeneracji - ???? - no i wysyłka plus montaż następne 2/3dni. Jeszcze jedno pytanie, czy każdy ogarnięty mechanior poradzi sobie z demontażem/montażem tej pompy, czy potrzebny jest do tego magik od bmw z komputerem itd.?

Opublikowano

akurat na to jestemy przygotowani i mamy na stanie pompy już gotowe tylko po to aby klient nie musiał czekać ... jesli tylko Twoja pompa do Nas dojdzie wysyłamy już zregenerowana , ale zawsze mozemy dogadac się i wysłac za kaucja i nie czekac az pompa dojdzie , jesli dojdzie oddajemy w calosci kaucje ( 500 zł) ...

co do montażu to poradzi sobie kazdy mechanik , niby powinno sie zresetowac DISem ustawienia pompy choc nie jest to niezbedne do odpalenia auta , ale zrobi to kazdy i podejrzewam ze jesli poprosisz ktoregos z forumowiczow to nie będzie problemu , chyba że masz swój kabel to moge to zrobić zdalnie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

niestety nie mam swojego kabla. w poniedziałek popołudniu na pewno się do Ciebie odezwę, jeśli będe miał w 100% pewności, że to pompa i jakoś uzgodnimy co i jak. raczej mój budżet jest mocno ograniczony, więc mimo wszystko pewnie najpierw zdemontuje pompe u siebie i ja wyślę, i poczekam na nową sztukę :) i msm nadzieję, że w piątek rano bunia będzie latać jak nowo narodzona :)

Jeszcze takie pytanko, czym tą pompę najlepiej wysłać? jakaś kurierka, czy zwykła poczta, czy ewentualnie wsiąść w jakiś bolid i pofatygować się osobiście do Poznania lub Łodzi? - drugie rozwiązanie na pewno jest szybsze, lecz i na pewno droższe.

puki musze jeździć autem kumpla - rozbitym zajechanym passatem co jest mega traumatycznym przeżyciem :(

 

------------------------------------------------------

 

Jeszcze takie jedno luźne skojarzenie po przeglądnięciu forum. Generalnie jakiś mocarz kiedyś zakładając kolektor ssący w mojej m47 na 4 garnku przycisnął kabelek od wtrysku sterującego, tak że ów kabelek stał się integralną częścią układu dolotowego - taka mniejsza forma klapki ;) oczywiście tego babola poprawiłem i kabelek idzie sobie osobno, ale pytanie, czy przez to nie ześwirował wtrysk sterujący i nie ogranicza dawki paliwa?

Opublikowano
Dzisiaj bunia znów mnie zaskoczyła... zimny silnik, bo stała przez całą noc nie ruszana. Odpaliła sobie ładnie, ładnie sobie chodziła na wolnych obrotach, nawet ładnie chwile pojeździła... no i jak załapała temperaturki tak nieco ponad niebieskie pole - klops. :( wróciły problemy opisywane wcześniej...
Opublikowano

tak przeczytałem sobie ten temat viewtopic.php?f=69&t=207530&p=1526142#p1526142 i się zacząłem zastanawiać czy u mnie też nie siedzi ta pomka paliwa w zbiorniku. niby kubek się napełnia, ale... może nie wyrabia tak do końca? może zbyt wcześnie skazałem pompę wtryskową na wyjmowanie?

 

 

 

wiem że nadrukowałem post jeden po drugim, ale nie chce rozbijać przypadku mojego auta na kilka różnych tematów.

Opublikowano
tak przeczytałem sobie ten temat viewtopic.php?f=69&t=207530&p=1526142#p1526142 i się zacząłem zastanawiać czy u mnie też nie siedzi ta pomka paliwa w zbiorniku. niby kubek się napełnia, ale... może nie wyrabia tak do końca? może zbyt wcześnie skazałem pompę wtryskową na wyjmowanie?

 

 

 

wiem że nadrukowałem post jeden po drugim, ale nie chce rozbijać przypadku mojego auta na kilka różnych tematów.

To nie Pompka w baku ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Pawle jeśli napełnia się kubeczek to już resztę zrobi pompa wtryskowa. Jest tak sprytnie zaprojektowana, że na wlocie paliwa do pompy jest zainstalowana tzw "pompa łopatkowa" - pompa ssąco-tłocząca. Dzięki niej wspomagane jest podawanie paliwa do pompy promieniowej, aby ta dawała już prawidłową dawkę paliwa. Nie sądzę by tutaj była przyczyna. Czy słychać charakterystyczne CYKANIE wtryskiwaczy?? Nie myl z typowym dieslowskim klekotem. Chodzi o dźwięk cykania o bardzo wysokiej częstotliwości. Jeśli tak to może wtryskiwacze już nawalają??
Opublikowano

potraficie pocieszyć, nie ma co...

 

Zastanawiałem się też nad wtryskami, ale nie słychać, żeby stukały tak charakterystycznie dla wywalonych wtrysków. myślałem o wtrysku sterującym, ale TC wykluczył taką możliwość, więc pewnie skończy się na pompie :(

 

Dobra już chyba muszę sobie zrobić odwyk od szukania co boli moją bunie i zaczekać cierpliwie do jutra na dane z komputera :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.