Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji i zegarka


gelu1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wiem,że temat wałkowany wiele razy ale niestety nie mogę sobie z tym poradzić.Wymieniłem olej i postanowiłem skasować inspekcje.Świeci mi sie jedna zielona dioda i pomarańczowy zegarek.Łączyłem pin 7 i 19 oraz 7 z masą przy otwartych i zamkniętych drzwiach, prubowałem najpierw zapłon potem mostkowanie i na odwrut czekałem w różnych opcjach po 30 sekund i nic.Piny w wtyczce wyczyszczone, kabelki do wtyczki dochodzą. Samocód to E39 523i zkońca 95r.Proszę o pomoc bo jade nad morze i boje sie że samochodzik stanie w trasie i będzie zonk.Wie ktoś może ile da sie przejechać z jedną zieloną diodą i zegarkiem tak do unieruchomienia samochodu? No i może co ja robie nie tak z tym kasowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A co maja diody do unieruchomienia silnika??????????????? :duh:

 

Kasujesz właczając zapłon i łącząć pin 7 z masą na 12 sekund < cos koło tego> następnie rozłaczasz i juz powinno być.

A zegarek to znowu łaczysz ale chyba na 24 sekundy .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co maja diody do unieruchomienia silnika??????????????? :duh:

no to że komputer unieruchamia silnik jak za długo sie jezdzi na inspekci czy na oil service, miałem tak w E30 po pewnym czasie samochód stanoł i niechciałzapalićdopiero kasowanie inspekcij itd pomoglp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co maja diody do unieruchomienia silnika??????????????? :duh:

no to że komputer unieruchamia silnik jak za długo sie jezdzi na inspekci czy na oil service, miałem tak w E30 po pewnym czasie samochód stanoł i niechciałzapalićdopiero kasowanie inspekcij itd pomoglp.

 

 

Co za bzdura. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dałemrade a dla innych aby sie nie męczyli napisze jak to zrobić bo troche sie namęczyłem.

A więc tak włanczamy zapłon zamykamy drzwi, maska otwarta i łączymy piny 7 i 19 na około 13 sekund potem rozłanczamy na około 13 sekund i znowu złanczamy na 13 sekund odłanczamy wyłanczamy zapłon i mamy zrobioną robotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dałemrade a dla innych aby sie nie męczyli napisze jak to zrobić bo troche sie namęczyłem.

A więc tak włanczamy zapłon zamykamy drzwi, maska otwarta i łączymy piny 7 i 19 na około 13 sekund potem rozłanczamy na około 13 sekund i znowu złanczamy na 13 sekund odłanczamy wyłanczamy zapłon i mamy zrobioną robotę :)

 

 

Nie wiesz czy diesel ma takie same wejście co w benzynie?? Masz takie okrągłe wyjście pod komputer ( po prawej stronie pod maską - jak stoisz przodem do samochodu?

 

ps. masz schemat tych pinów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz czy diesel ma takie same wejście co w benzynie?? Masz takie okrągłe wyjście pod komputer ( po prawej stronie pod maską - jak stoisz przodem do samochodu?

 

ps. masz schemat tych pinów?

 

NIe wiem czy to samo jest w dieslu, ja jak stoje przodem do samochodu gniazdo mam po lewejj stronie, schematy są na necie trzeba poszukać, ale przy tych pinach są opisane numerki tak że nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dałemrade a dla innych aby sie nie męczyli napisze jak to zrobić bo troche sie namęczyłem.

A więc tak włanczamy zapłon zamykamy drzwi, maska otwarta i łączymy piny 7 i 19 na około 13 sekund potem rozłanczamy na około 13 sekund i znowu złanczamy na 13 sekund odłanczamy wyłanczamy zapłon i mamy zrobioną robotę :)

 

potwierdzam !! sekwencja, dla kasowania dużej inspekcji, opisana powyżej działa, także w dieslu :cool2:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dałemrade a dla innych aby sie nie męczyli napisze jak to zrobić bo troche sie namęczyłem.

A więc tak włanczamy zapłon zamykamy drzwi, maska otwarta i łączymy piny 7 i 19 na około 13 sekund potem rozłanczamy na około 13 sekund i znowu złanczamy na 13 sekund odłanczamy wyłanczamy zapłon i mamy zrobioną robotę :)

 

potwierdzam !! sekwencja, dla kasowania dużej inspekcji, opisana powyżej działa, także w dieslu :cool2:

 

Mi jakoś nie zadziałało ;/ Nie udało się nic zresetować. Obecnie mam tak, po przekręceniu klucza w stacyjce wyświetlają się tylko zielone i żółte kwadraciki (bez czerwonych). Nic więcej, ani oil servis, ani ten zegarek. Czyżby już dawno pokończyły się przeglądy? proszę o wyjaśnienie, jak powinno być prawidłowo - co powinno się palić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to że komputer unieruchamia silnik jak za długo sie jezdzi na inspekci czy na oil service, miałem tak w E30 po pewnym czasie samochód stanoł i niechciałzapalićdopiero kasowanie inspekcij itd pomoglp.

 

No jak tak jeździ przy świecących kontrolkach bez oleju i się zatrze, to pewnie, że stanie :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.