Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powoli przymierzam sie do kupna 7. Caly czas szukalem e32 z tego wzgledu ze ma ograniczone srodki na zakup... jednak wpadlo mi troche dodatkowej gotowki i stac mnie na kupno e38 94-95r.

Moje pytanie dotyczy kosztow utrzymania jednego i drugiego... jak ksztaltuja sie ceny czesci w ASO i zamieninki ?

Opublikowano

Ja mam E32 a mój ojciec E38 :)

Ja mam silnik 5000ccm a ojciec 2800ccm z całą odpowiedzialnością mówię ze w codziennym użytkowaniu moje auto jest droższe od auta mojego ojca. No ale wiadomo prawie 2 razy taki silnik :)

Ale co do części to nie widzę różnicy w cenie. Weź też pod uwagę że E38 będzie nowszym samochodem co też teoretycznie przynajmniej mniej się będzie psuło ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
zarowno e32 jak i e38 bym kupowal z silnikiem V8 3.0 lub 4.0 to juz mi duzej roznicy nie robi... wiec patrzac na spalanie to koszt przejechania 100km w zasadzie taki sam... bardziej chodzilo mi o koszty materialow eksploatacyjnych itp...
Opublikowano

Z doświadczenia wiem że e-32 jest tańsze w utrzymaniu .Może się będzie częściej coś działo (drobiazgi) ale koszty są małe i dostępność części używanych jest bardzo duża .Natomiast do e-38 jeszcze są w cenie .

No i atrakcyjność dla złodzieji.

A ja mam 730 ponżej link.

Opublikowano
NIKI - nie zgadzam sie z Toba. Porownajac ze soba E32 i E38 z takimi samymi silnikami (bo tylko takie prownanie ma sens) - E32 jest duzo tansze w utrzymaniu. Owszem... koszty naprawy silnika podobne, ale koszty elementow zawieszenia, ukladu hamulcowego, elektryki/elektroniki, elementy wnetrza sa duzo tansze w E32. Dla przykladu powiem, ze wahacz dolny do E32 kosztuje ok. 350 PLN a tej samej firmy do E38 kosztuke juz 550 PLN. Reszta elementow podobnie.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Części do E38 są droższe. Po za tym szukaj wersji bez S EDC, bo amorki z tym systemem są bardzo drogie. Ja posiadam ten system i jak narazie moje amorki są w świetnym stanie, ale jak sobie pomyślę o wymianie za X czasu, to mój portfel jęczy. :wink:
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

kaktooz nie masz się czego obawiać.

Też posiadam EDC auto mam dużo straszę i żadnego problemu jak dotąd nie mam ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
No słyszałem opinie, że amorki z EDC są żywotniejsze... Na razie głęboko w to wierze :D
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Zawsze potem można wsadzić "amory" bez tego wynalazku.

Ja bym z pewnie tak zrobił chociaż z drugiej strony bardzo nie lubię jak cos mam w samochodzie a nie działa.

No ale z całego tego wynalazku użyłem raz i to tylko po to żeby zobaczyć jak to działa :D

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.